Oikein kaipaan aikoja kun kaikki mitä maassa tapahtui oli Sipilän hallituksen syytä.
Tämä mailmanlaajuinen pandemia harjoitus on saavuttanut lakipisteensä, virushan on harmiton ja ei aiheuta enempää kuolemia kuin normaali infulensa. Trumpille avautui kuitenkin tilaisuus läpsäistä komukka eurooppaa korvalle, hieno veto häneltä..
KORONA, SIPILÄN SYY ?
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi venäjä on vapaa viruksesta, sitä on ainoastaan EUssa..
- Anonyymi
hiljaisia ovat rajat auki eu globalistit. vapaan liikkuvuuden ihanuudesta.
- Anonyymi
Mihin Sipilä on piiloutunut?
Jos se jossain vilahtaa niin aina kannattaa pärskäistä kohden.- Anonyymi
Miksi ?
- Anonyymi
Persut on sairaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut on sairaita.
laitappa googleen
lestaadio ja seksirikokset
sipiläkin siihen suuntaan vaikka kieltää
ketkä on sairaita
- Anonyymi
Onko kirjoittajilta järki kateissa?
- Anonyymi
Persut on vajakkeja......................
Se rapakon takainen puppugeneraattori, vastuuton kikkare, huuhtoutuu pian alas poliitikkonen pytystä ja sulaa omaan nesteeseensä. Mitä taasen Sipilään tulee, ota hyvä veli seuraava huudahdus käyttöösi: "Koska Sipilä !"
Miksei eläkkeet nouse ? Koska Sipilä !
Miksei kesä vielä tule ? Koska Sipilä !
Miksi en taaskaan voittanut lotossa ? Koska Sipilä !
Helppoa ja hauskaa ! Miten niin ? Koska Sipilä !- Anonyymi
Eiköhän silakalla ym kalalla pidetä paljon sairauksia kurissa, kun pysyy yleiskunto hyvänä.
En nyt jokapäivä syö kalaa, mutta paljon kuitenkin. Nytkin teen pojan pojan kanssa lähtöä verkoille, ja eiköhän poikakin saa kotiaan viemisinä hyvää puhdasta tuoretta kalaa. Paistetaan valmiiksi pojan annos uunissa ja pannulla, helppo sitten, muutakun vain lämmittää.
Omenasosetta olen alkanut käyttään kalankin päällä, kun sosetta on niin paljon.
- Anonyymi
Olisipa Sipilä vielä pääministeri ja Lindström työministeri niin he laittaisivat koronan kuriin aktiivimalli kolmosella ja kiky kakkosella :D
- Anonyymi
tesla missä?
- Anonyymi
Ajanviete
Turha öyhöttää mulle.
Anonyymi
Tänään 12:53
UUSI
Ilmoita
Taudit vittuilee ja turpaan tulee lujaa
Kun tämä paska on ohi alkaa loppukiri.
Näytön paikka nyt.
Öömies öljyt halvalla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2312112Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601386Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801205Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171038- 49978
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15970- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814