Totuuden tavoittelua ateismeista

Anonyymi

Ateisti on sellainen, jolla ei ole jumalia eikä edes epäjumalia eikä hän niihin kykene uskomaan. Jumala on näitä luonut haastamaan niitä, joilla on jumalia tai epäjumalia.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jumala loi ateistit koettelemaan uskovaisen uskoa.

      • Anonyymi

        Älä unohda dinosaurusten luita.


      • Jumala ei ole luonut ateismi-aatetta. Ateismi tulee virheellisistä järjenpäätelmistä, joihin vihollinen saatana laittaa vauhtia.

        Ateismi on vinoutuneita järjenpäätelmiä. Ateisti ei näe Jumalan luomistöitä ympäristössämme, vaan järjenvastaisesti uskoo kaiken, jopa sellaisen missä näkyy huolellinen suunnittelu, tulleen sattumasta ja luonnollisesta kehittymisestä.

        Minä taasen uskovana näen nyt esimerkiksi lemmikkikissoistani, että kuinka taitava on Raamatussa ilmoitettu Jumala kun on nämä kissatkin osannut luoda niin täydellisesti kaikkine ominaisuuksineen ja vaistoineen sekä antanut niille kyvyn rakastaa. Nämä kissojen ominaisuudet eivät ole tulleet mistään sattumasta, eikä luonnonvalinnasta, vaan Jumala on ne näihin pikkupetoihin luonut ja asettanut.

        Maailmamme on pullollaan Jumalan luomistöitä, joita me saamme ihastella, mutta valitettavasti ateistit ovat sokeita ja eivät näe todellisuutta.


      • Anonyymi
        miikanaahum kirjoitti:

        Jumala ei ole luonut ateismi-aatetta. Ateismi tulee virheellisistä järjenpäätelmistä, joihin vihollinen saatana laittaa vauhtia.

        Ateismi on vinoutuneita järjenpäätelmiä. Ateisti ei näe Jumalan luomistöitä ympäristössämme, vaan järjenvastaisesti uskoo kaiken, jopa sellaisen missä näkyy huolellinen suunnittelu, tulleen sattumasta ja luonnollisesta kehittymisestä.

        Minä taasen uskovana näen nyt esimerkiksi lemmikkikissoistani, että kuinka taitava on Raamatussa ilmoitettu Jumala kun on nämä kissatkin osannut luoda niin täydellisesti kaikkine ominaisuuksineen ja vaistoineen sekä antanut niille kyvyn rakastaa. Nämä kissojen ominaisuudet eivät ole tulleet mistään sattumasta, eikä luonnonvalinnasta, vaan Jumala on ne näihin pikkupetoihin luonut ja asettanut.

        Maailmamme on pullollaan Jumalan luomistöitä, joita me saamme ihastella, mutta valitettavasti ateistit ovat sokeita ja eivät näe todellisuutta.

        "Maailmamme on pullollaan Jumalan luomistöitä, joita me saamme ihastella, mutta valitettavasti ateistit ovat sokeita ja eivät näe todellisuutta."

        Mutta yhtäkään näistä ette vieläkään olle pystyneet todistamaan. Pelkkää turhaa lässytystä kyllä riittää ja muiden haukkumista.


      • Anonyymi

        Todellinen kehäpäätelmien äiti!


      • Anonyymi
        miikanaahum kirjoitti:

        Jumala ei ole luonut ateismi-aatetta. Ateismi tulee virheellisistä järjenpäätelmistä, joihin vihollinen saatana laittaa vauhtia.

        Ateismi on vinoutuneita järjenpäätelmiä. Ateisti ei näe Jumalan luomistöitä ympäristössämme, vaan järjenvastaisesti uskoo kaiken, jopa sellaisen missä näkyy huolellinen suunnittelu, tulleen sattumasta ja luonnollisesta kehittymisestä.

        Minä taasen uskovana näen nyt esimerkiksi lemmikkikissoistani, että kuinka taitava on Raamatussa ilmoitettu Jumala kun on nämä kissatkin osannut luoda niin täydellisesti kaikkine ominaisuuksineen ja vaistoineen sekä antanut niille kyvyn rakastaa. Nämä kissojen ominaisuudet eivät ole tulleet mistään sattumasta, eikä luonnonvalinnasta, vaan Jumala on ne näihin pikkupetoihin luonut ja asettanut.

        Maailmamme on pullollaan Jumalan luomistöitä, joita me saamme ihastella, mutta valitettavasti ateistit ovat sokeita ja eivät näe todellisuutta.

        Raamatussa Jumala sanoi luoneensa kaiken, etkö usko sitä?


      • miikanaahum kirjoitti:

        Jumala ei ole luonut ateismi-aatetta. Ateismi tulee virheellisistä järjenpäätelmistä, joihin vihollinen saatana laittaa vauhtia.

        Ateismi on vinoutuneita järjenpäätelmiä. Ateisti ei näe Jumalan luomistöitä ympäristössämme, vaan järjenvastaisesti uskoo kaiken, jopa sellaisen missä näkyy huolellinen suunnittelu, tulleen sattumasta ja luonnollisesta kehittymisestä.

        Minä taasen uskovana näen nyt esimerkiksi lemmikkikissoistani, että kuinka taitava on Raamatussa ilmoitettu Jumala kun on nämä kissatkin osannut luoda niin täydellisesti kaikkine ominaisuuksineen ja vaistoineen sekä antanut niille kyvyn rakastaa. Nämä kissojen ominaisuudet eivät ole tulleet mistään sattumasta, eikä luonnonvalinnasta, vaan Jumala on ne näihin pikkupetoihin luonut ja asettanut.

        Maailmamme on pullollaan Jumalan luomistöitä, joita me saamme ihastella, mutta valitettavasti ateistit ovat sokeita ja eivät näe todellisuutta.

        ”Ateismi on vinoutuneita järjenpäätelmiä.”

        Ei ateismissa tarvitse tehdä kuin yksi päätelmä: En ole tietoinen hyvistä perusteista, miksi jumalien olemassa oloon tulisi uskoa. Tämä, etten tiedä hyviä perusteita, taitaa olla pikemminkin fakta kuin päätelmä.

        ”Ateisti ei näe Jumalan luomistöitä ympäristössämme, vaan järjenvastaisesti uskoo kaiken, jopa sellaisen missä näkyy huolellinen suunnittelu, tulleen sattumasta ja luonnollisesta kehittymisestä.”

        Ei minun tarvitse uskoa siitä yhtään mitään, miten maailma on syntynyt... Se, on jumalien olemassa olon kannalta, irrelevantti. Eihän jumaliin ollut järkevää uskoa edes silloin, kun tiede ei tuntenut evoluutiota lainkaan.

        ”Minä taasen uskovana näen nyt esimerkiksi lemmikkikissoistani, että kuinka taitava on Raamatussa ilmoitettu Jumala kun on nämä kissatkin osannut luoda ”

        Tuossapa onkin se sinun virhepäätelmäsi. Se on muotoa:
        1. Väitetään, että A on syntynyt mekanismilla B.
        2. A on olemassa ja A toimii hyvin.
        Virhepäätelmäsi: Siispä A on syntynyt mekanismilla B

        Sinulla: A = Kissa, B = Jumalan luominen

        Päätelmäketjusi on yksinkertaisesti väärin. Jos olet erimieltä formuloinnistani, niin kirjoita päättelyketjusi auki vastaavasti ilman, että mainitset Jumalaa, Raamattua tai kissaa. Sama päättelyhän pitää toimia kaikilla A:n ja B:n sisällöillä ollakseen loogisesti validi.


    • Anonyymi

      Ateistilla ei ole tarvetta keksiä selityksiä asioille. Tietää mitä tietää ja hyväksyy ettei kaikkea tiedetä.
      Uskovaisella on tarve sekoittaa päänsä kuten narkkarilla kun ei kestä totuutta. Mikä tahansa pöhnä kelpaa.

      • Anonyymi

        Ateisti väittää tietävänsä alun ja lopun, jää alusta.


    • Anonyymi

      Khjih.

    • Anonyymi

      Ateistin jumaluus on hänen oma uskonsa - kuten jokaisella, ehkäpä vielä lujempi kuin useimmilla

      • Anonyymi

        Palstan kristi-ti-tyillä se usko on vain huijausta.


      • Anonyymi

        "Ateistin jumaluus on hänen oma uskonsa - kuten jokaisella, ehkäpä vielä lujempi kuin useimmilla"

        Voihan sitä väittää tai valehdella noin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palstan kristi-ti-tyillä se usko on vain huijausta.

        No miten uskoni on huijausta kun Jumala on minulle puhunut? Jos usko olisi huijausta, niin ei olisi puheen pihaustakaan, eikä yliluonnollisia kokemuksia.

        Näitä yliluonnollisia kokemuksia minulla on ollut sen jälkeen kun tulin uskoon ja otin Jeesuksen vastaan omaksi Vapahtajakseni ja ryhdyin seuraamaan häntä.

        Ja tiedättekö, että Jeesus ei anna ainoastaan viisautta työhönsä, vaan myös puolustaa ja auttaa minua arjen asioissa. Tämän sain kokea esimerkiksi kun erään vaivan takia jouduin asioimaan terveysasemalla.


      • Anonyymi
        miikanaahum kirjoitti:

        No miten uskoni on huijausta kun Jumala on minulle puhunut? Jos usko olisi huijausta, niin ei olisi puheen pihaustakaan, eikä yliluonnollisia kokemuksia.

        Näitä yliluonnollisia kokemuksia minulla on ollut sen jälkeen kun tulin uskoon ja otin Jeesuksen vastaan omaksi Vapahtajakseni ja ryhdyin seuraamaan häntä.

        Ja tiedättekö, että Jeesus ei anna ainoastaan viisautta työhönsä, vaan myös puolustaa ja auttaa minua arjen asioissa. Tämän sain kokea esimerkiksi kun erään vaivan takia jouduin asioimaan terveysasemalla.

        "Tämän sain kokea esimerkiksi kun erään vaivan takia jouduin asioimaan terveysasemalla.Tämän sain kokea esimerkiksi kun erään vaivan takia jouduin asioimaan terveysasemalla."

        Eli jumalasi totesi että hän ei voi auttaa, vaan sinun pitää turvautua ateistiseen tieteeseen :D


      • Anonyymi
        miikanaahum kirjoitti:

        No miten uskoni on huijausta kun Jumala on minulle puhunut? Jos usko olisi huijausta, niin ei olisi puheen pihaustakaan, eikä yliluonnollisia kokemuksia.

        Näitä yliluonnollisia kokemuksia minulla on ollut sen jälkeen kun tulin uskoon ja otin Jeesuksen vastaan omaksi Vapahtajakseni ja ryhdyin seuraamaan häntä.

        Ja tiedättekö, että Jeesus ei anna ainoastaan viisautta työhönsä, vaan myös puolustaa ja auttaa minua arjen asioissa. Tämän sain kokea esimerkiksi kun erään vaivan takia jouduin asioimaan terveysasemalla.

        << No miten uskoni on huijausta kun Jumala on minulle puhunut? >>

        Skitsofreenisia oireita ?

        Aivan, jos kuulet puhetta, olet erittäin suuressa vaarassa sairastua hoitoa vaativaan skitsofreniaan (samoin hyvin voimakas uskonnollisuus on yksi riskitekijöistä). Tuollaiset puheet on oman mielesi tuottamia harha-aistimuksia. Ne ei ole todellisia.


      • miikanaahum kirjoitti:

        No miten uskoni on huijausta kun Jumala on minulle puhunut? Jos usko olisi huijausta, niin ei olisi puheen pihaustakaan, eikä yliluonnollisia kokemuksia.

        Näitä yliluonnollisia kokemuksia minulla on ollut sen jälkeen kun tulin uskoon ja otin Jeesuksen vastaan omaksi Vapahtajakseni ja ryhdyin seuraamaan häntä.

        Ja tiedättekö, että Jeesus ei anna ainoastaan viisautta työhönsä, vaan myös puolustaa ja auttaa minua arjen asioissa. Tämän sain kokea esimerkiksi kun erään vaivan takia jouduin asioimaan terveysasemalla.

        Olipa kerran alkavat lasten sadut.
        Seuraava on oikeauskoisille.

        "Mutta Jumala ei halunnut Joonan tuhoutuvan. Hän antoi suuren kalan nielaista Joonan vatsaansa.
        Joona oli kalan vatsassa kolme yötä ja kolme päivää. Nyt Joona rukoili Jumalaa avukseen. Silloin
        kala ui lähelle rantaa ja sylkäisi Joonan kalan vatsasta. Joona tiesi, että hänen oli tehtävä Jumalan
        antama tehtävä ja lähdettävä Niniveen.
        Jumala oli Joonan kanssa ja niniveläiset kuuntelivat Joonan puhetta. He kääntyivät ja ryhtyivät
        noudattamaan Jumalan käskyjä eivätkä enää tehneet väärin. Ninive oli pelastunut."

        Hauska juttu ja totta tietysti joka sana : )


      • Anonyymi

        "Ateistin jumaluus on hänen oma uskonsa - kuten jokaisella, ehkäpä vielä lujempi kuin useimmilla"

        Mihin? Odotan, että heität nyt jotain täysin tietämätöntä, kuten te aina heitätte jotka tuollaista luikuria päästelette Jumalanne kunniaksi.


    • Anonyymi

      Ufomiehet loivat omaksi huvikseen sekä uskovaiset että ateistit väittelemaan keskenään.

      • Anonyymi

        Minneköhän ne Nibiru tulee heput hävisi? Oliko samassa laivassa Alex Jonesin FEMA Bush/Obama teloitusvaunujen kanssa?


    • Anonyymi

      Jokainen ateisti käy omaa sotaansa Jumalaa kohtaan. Pakenee vaikka kukaan ei aja takaa.

      • Anonyymi

        Näin te ainakin kuvittelette. Se vahvistaa teidän uskoanne ja meidän tietoamme siitä, että te ette tiedä mitään ateisteista. Teillä vain on se uskonto, joka kieltää ymmärtämästä asioita niin kuin ne ovat. Kaikelle täytyy hakea selittelyt uskon kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin te ainakin kuvittelette. Se vahvistaa teidän uskoanne ja meidän tietoamme siitä, että te ette tiedä mitään ateisteista. Teillä vain on se uskonto, joka kieltää ymmärtämästä asioita niin kuin ne ovat. Kaikelle täytyy hakea selittelyt uskon kautta.

        ”Jokainen ateisti käy omaa sotaansa Jumalaa kohtaan.”

        Tuo on vain omaa kuvitelmaasi.

        Ateisti käy sotaa Jumalaa vastaan ihan yhtä paljon kuin sinä taistelet keijukaisten kanssa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1387
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1121
    3. 37
      782
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      756
    5. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      742
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      151
      722
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      702
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      685
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      659
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      612
    Aihe