Vierestävetoa taas veikkaukselta

Anonyymi

Olisihan se kauhistus jos saisi vähän yli 22€ euro jackpotissa 2 2 tuloksella. Siksi pitää laittaa nunerot niin että menee juuri vierestä 2 numeroa ja 2lisänumeroa. Viekkaus.

10

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

tuo on vakiosetti Veikkauksen peleissä. Tietokone vetää voittonumeroyhdistelmät joita ei kukaan ole "huomannut" ruksia. Päivästä toiseen kaikki esim. Kaikki tai mitään -pelissä enemmistö pelaajista valitsee 24stä numerosta setin joka osuu alueelle jossa ei lainkaan voittoa. Vilkaiskaapa Veikkauksen tulokset osiosta. Sama on kenossa, ei voittoa.

• Anonyymi

Sitä se on. Koskaan et voita, ihan turha pelata.

• Anonyymi

Olen tehnyt saman havainnon, juuri noiden vierestä menevien määrä parin vuoden aikana
        jotenkin vaan lisääntynyt, vaikka samalla tavalla olen ruksinut rivit summan mutikassa, eli
        ihan satunnaisesti. Ei se etteikö noin olisi ennenkin ollut, mutta jotenkin vain lukumäärien
        kasvu pari vuotta, pistää miettimään meneekö enää normaaliin, vai ....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tehnyt saman havainnon, juuri noiden vierestä menevien määrä parin vuoden aikana
        jotenkin vaan lisääntynyt, vaikka samalla tavalla olen ruksinut rivit summan mutikassa, eli
        ihan satunnaisesti. Ei se etteikö noin olisi ennenkin ollut, mutta jotenkin vain lukumäärien
        kasvu pari vuotta, pistää miettimään meneekö enää normaaliin, vai ....

Eurojaskassa on erilaisia rivejä vain 95 344 200 kpl......

• Anonyymi

Samaa ohivetoa taas veikkaukselta lotossa.
      Kyllä on ihme touhua. Voittoja ei nyt anneta kun automaatit ovat kiinni, jostainhan se vaje on umpeen kurottava. Pelkkää huijausta nuo pelit ovat.

• Anonyymi

Kyllä minulle on annettu eli maksettu kaikki voitot. Eilen lotossa viisi oikein, 50€ tuli pelitilille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minulle on annettu eli maksettu kaikki voitot. Eilen lotossa viisi oikein, 50€ tuli pelitilille.

Nyt vakiotkin arvotaan koronan vuoksi. Mitä jos korona hoax onkin kaikkien maiden peliyhtiöiden total scam saada kaikki pelit digiarvontojen alle jotta scam totallinen.

• Anonyymi

Todella erikoinen "kuilu" viikonlopun lotossa, numeroiden 12 ja 37 välillä ei osumaakaan. Välillä näinkin.

• Anonyymi

Tånään panoksella pienillä numeroilla monta riviä, niin kaikki isoja numeroita...Taas meni 200e thx

• Anonyymi

Näin on aina vierestä mennyt veikkauksen sivuilla kun pelasin starburst pelijä tähtien osuessa yllättäen yhteys katkesi ja peli piti aloittaa uudestaan jolloin tuo tähtikuvio meni hukkaan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      67
      5540
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      134
      4234
    3. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      87
      1818
    4. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      63
      1415
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1117
    6. 47
      1112
    7. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      126
      959
    8. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      45
      792
    9. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      31
      733
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      38
      682
    Aihe