Karavaanareiden face-ryhmä???!!!

Anonyymi

Miksi karavaanareiden face-ryhmään ei pääse? Kaksi kertaa olen laittanut pyynnön ja vastannut vaadittavien kysymyksiin mutta ei ole vaan vastausta/hyväksyntää tullut!
Enää en edes yritä, pitäköön tunkkinsa!

10

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä tämä karavaanareiden face-ryhmä on? Nimin, mielenkiinnosta kyselen.

      • Anonyymi

        Jospa se on yhdistys, mikä valitsee jäsenensä. Ei voi ottaa kaikkia halukkaita.
        Sylvi Synonyymi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa se on yhdistys, mikä valitsee jäsenensä. Ei voi ottaa kaikkia halukkaita.
        Sylvi Synonyymi

        Millä perusteella valikoidaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä perusteella valikoidaan?

        Piiri pieni pyörii joten täytynee tuntea joku joka sitten suosittelee......niinhän se usein on muissakin jutuissa. Siitä vaan ensin kiertämään ja tutustumaan muihin karavaanareihin ihan livenä niin on mahdollista sitten päästä tuohon sisäpiiriin.


    • Anonyymi

      Ei minunkaan ryhmään kaikki pääse vaan minä olen jumala omassa ryhmässäni ja valitsen sukupuolen ja etnisen taustan ja uskonnon mukaan porukan ja laillista on täysin.Oman ryhmän jäsenistön voi valita ja ei tarvitse mitään syytä ilmoittaa jäsenyyden hylkäys perustetta.On ainakin vielä yksi alusta jossa tämä laillista.

      • Anonyymi

        Monesti jos on lämmittimenä Rumatikki ei tahdo päästä porukoihin, kokemusta on. T. Ekstyökkärineks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monesti jos on lämmittimenä Rumatikki ei tahdo päästä porukoihin, kokemusta on. T. Ekstyökkärineks.

        Uusi jäsen joutuu karanteeniin heti jos vähänkin käyttää vääriä sanoja vaikka ne ei ole kirosanoja, jos sanoo oman mielipiteensä joka poikkeaa muusta linjata niin tulee heti kommentointikaranteeni! Vanhat vskiojäsenet jotka tuntee monia eli niin sanottu sisäpiirin jäsenet saa kommentoida vaikka avaavansa kossupullon ja vetävän lärvit niin sellaista ei katsota pahalla.
        Syvältä koko karavaanien facebook-ryhmä, mielistelijät pärjää tuossa ryhmässä, pitää nuolla YP:n varpaita ja kehua kaikkien vaunuja. Sitten kun nämä pääsee leirintäalueelle niin vetävät hupun himmeäksi liikkumatra vaunultaan mihinkään. Ja eli pelkkää ryyppäämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusi jäsen joutuu karanteeniin heti jos vähänkin käyttää vääriä sanoja vaikka ne ei ole kirosanoja, jos sanoo oman mielipiteensä joka poikkeaa muusta linjata niin tulee heti kommentointikaranteeni! Vanhat vskiojäsenet jotka tuntee monia eli niin sanottu sisäpiirin jäsenet saa kommentoida vaikka avaavansa kossupullon ja vetävän lärvit niin sellaista ei katsota pahalla.
        Syvältä koko karavaanien facebook-ryhmä, mielistelijät pärjää tuossa ryhmässä, pitää nuolla YP:n varpaita ja kehua kaikkien vaunuja. Sitten kun nämä pääsee leirintäalueelle niin vetävät hupun himmeäksi liikkumatra vaunultaan mihinkään. Ja eli pelkkää ryyppäämistä.

        90 prosenttia katavaanareista armottomia viinan lipittäjiä, vaunu tai auto kun saadaan parkkiin niin heti sihahtaa auki eka bisse tai sisulla.
        Tiukasti istutaan vaunun vierellä ja ainoa liikunta on ulkoa jääkaapille, vessaan tai terassille. Sitten kun promillea alkaa kivistä niin aletaan tölkki kädessä tehdä tuttavuuksia naapurin kanssa.
        Merkille olen pistänyt sen että kun itse emme käytä alkoholia lainkaan eli ulkopöydällä ei meillä näy oluttölkkejä eikä didukkatölkkejä niin kukaan ei tule kyselee mistä tullaan ja minne mennään, pari kertaa tehty testi ja laitettu pöydälle talteen keräämiämme tyhjiä bissetölkkejä niin eikös vaan ole horjunut naapuri tölkki tai juomalasi kourassa tuttavuutta tekemään mutta hyvin pian se siitä on kaikonnut kun on huomannut että ollaan selvinpäin! Haha että tällaista.


    • Anonyymi

      Facebookissa on lukuisia karavaanari ryhmiä. Niiden sisältö on lähinnä typeriä ja tarpeettomia kiitoksia ryhmään pääsystä ja hyödytöntä auton tai vaunun kuvien näyttämistä. Syy miksi et ole päässyt ryhmään voi olla ettei sinulla ole Lidlin uunia., autokameraa tai navigaattoria. Missään tapauksessa et ole mitään menettänyt.

      • Anonyymi

        Ihminen on sikäli jännä eläin että se tykkää esitellä saavutuksiaan ja kehuskella niillä ainoilla oikeilla valinnoilla. Muut mielipiteet ei ole hyväksyttyjä. Kun vielä saa ymmärrystä ja kehuja samanhenkisiä lajitovereita ollaan mielissään ja vahvistetaan omaa ajatusmaailmaa ja suljetaan silmät kaikelta muulta.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      615
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe