Fil. 2:10 niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,
Fil. 2:11 ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra!
On uskomatonta julkeutta kiistää noin selvä asia!
Raamattu sen sanoo:Jeesus on Herra!
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kenelläkään ei riitä pokkaa tulla moittimaan aloitajaa vihapuheesta.
- Anonyymi
Puhuuko tuo kusitolppa itsestään vai sinusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuuko tuo kusitolppa itsestään vai sinusta?
Sinäkin olet Jeesuksen murhaaja.
- Anonyymi
Alkuperäinen nimi ei ollut eikä tule Jeesukseksi. Jeshua tai Jahusua on oikea nimi ja se tarkoittaa Jumala auttaa/pelastaa. lahkosaarnaaja Jeesus toki pelasti sairaita ja syntisiä, mutta Jumalan nimeen ei omaansa.
Teillä on suuri harhaoppi ja typerä erehdys keskiössä uskossanne.- Anonyymi
Mikä sinulla on sitten keskiössä, oi viisas?
- Anonyymi
Kiusallisena muistuksena velluille.
- Anonyymi
Helppo sanoa Jeesus on Herra. Mutta tunnustaa olevansa 100%syntinen, kyvytön kaikkeen hyvään, ja siinä tilassa rukoilla Kristukselta armoa, se ei enään onnistu, jos on vähänkään muodostunut sellaista käsitystä että olisi itse jotenkin muita syntisiä parempi. 🤔
Jos ihminen on alitajunnassaan vähänkään itse herra, usein vielä tiedostamatta sitä itse, niin ei ihminen silloin tunnusta Jeesusta Herraksi.- Anonyymi
Totta ja jos on usko siihen että omistaa itse jumalallisen voiman antaa ihmisille syntejä anteeksi. Silloin kokee omnipotenttista omahyväisyyttä:Minä olen Herra!
Vanhaan aikaan satavuotias sitten lestadiolaiset ymmärsivät tuon vaaran ja nimittivät tolla tavalla uskovat kolmen kyynärän Jumalaksi.
Galatalaiskirje:
5:1 Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen.
5:13 Te olette näet kutsutut vapauteen, veljet; älkää vain salliko vapauden olla yllykkeeksi lihalle, vaan palvelkaa toisianne rakkaudessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448881
- 785392
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383894Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543262Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273135- 423121
- 412256
- 341842
- 2091737