Silloin minäkin voisin mennä kerran äänestämään. tai olen kai äänestänyt parikin kertaa 90 luvulla, EU ja euroa vastaan.
Liike Nyt ja Perussuomalaisten pitäisi yhtyä.
12
122
Vastaukset
- Anonyymi
minä en ole edes eurosta äänestänyt, ihan hyvä kun matkustelee ei tarvi rahaa vaihtaa,
- Anonyymi
Eikö se riittäisi että Hjallis ja Jussi?
- Anonyymi
Yhdistyisivät nyt virallisesti, ettei tarvitsisi olla "susiparina" Ja sitten jatkossa yhtä matkaa samaan siniseen aukkoon.
- Anonyymi
Ovat varmaan jo yhtyneet. Tosin nyt on liike seis.
- Anonyymi
Eikö se riittäisi että Hjallis ja Jussi? ❤️ 🧡 💛 💚
- Anonyymi
Ei kannata haaveilla yhteistyöstä kun ex-puhemies Maria Lohela suutaan soittaa, hänen poliittinen ura on loppu!
- Anonyymi
Kun Maria Lohela syyttää entistä puolettaan, niin hänen pitää muistaa kuinka syytettiin häntä rasistikirjoituksistaan jopa puhemiehen paikka heilui.
- Anonyymi
leikkaako hjallis hoitajien palkkoja?
- Anonyymi
Onko "Sjölliksestä" kantamaan natsilippua?
- Anonyymi
Horisija on herännyt
- Anonyymi
Yhtyä pitäisi. Hjalliksen on turha lähteä kilpasille Tavion kanssa siitä, kumpi on tyhmempi.
- Anonyymi
Nyttiläisten uhoominen menee persuista oikealta ohi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818437
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543612
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372358
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043