Silloin minäkin voisin mennä kerran äänestämään. tai olen kai äänestänyt parikin kertaa 90 luvulla, EU ja euroa vastaan.
Liike Nyt ja Perussuomalaisten pitäisi yhtyä.
12
132
Vastaukset
- Anonyymi
minä en ole edes eurosta äänestänyt, ihan hyvä kun matkustelee ei tarvi rahaa vaihtaa,
- Anonyymi
Eikö se riittäisi että Hjallis ja Jussi?
- Anonyymi
Yhdistyisivät nyt virallisesti, ettei tarvitsisi olla "susiparina" Ja sitten jatkossa yhtä matkaa samaan siniseen aukkoon.
- Anonyymi
Ovat varmaan jo yhtyneet. Tosin nyt on liike seis.
- Anonyymi
Eikö se riittäisi että Hjallis ja Jussi? ❤️ 🧡 💛 💚
- Anonyymi
Ei kannata haaveilla yhteistyöstä kun ex-puhemies Maria Lohela suutaan soittaa, hänen poliittinen ura on loppu!
- Anonyymi
Kun Maria Lohela syyttää entistä puolettaan, niin hänen pitää muistaa kuinka syytettiin häntä rasistikirjoituksistaan jopa puhemiehen paikka heilui.
- Anonyymi
leikkaako hjallis hoitajien palkkoja?
- Anonyymi
Onko "Sjölliksestä" kantamaan natsilippua?
- Anonyymi
Horisija on herännyt
- Anonyymi
Yhtyä pitäisi. Hjalliksen on turha lähteä kilpasille Tavion kanssa siitä, kumpi on tyhmempi.
- Anonyymi
Nyttiläisten uhoominen menee persuista oikealta ohi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711208
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462565- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131781Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431685Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311320Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361275Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61096Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014