Silloin minäkin voisin mennä kerran äänestämään. tai olen kai äänestänyt parikin kertaa 90 luvulla, EU ja euroa vastaan.
Liike Nyt ja Perussuomalaisten pitäisi yhtyä.
12
135
Vastaukset
- Anonyymi
minä en ole edes eurosta äänestänyt, ihan hyvä kun matkustelee ei tarvi rahaa vaihtaa,
- Anonyymi
Eikö se riittäisi että Hjallis ja Jussi?
- Anonyymi
Yhdistyisivät nyt virallisesti, ettei tarvitsisi olla "susiparina" Ja sitten jatkossa yhtä matkaa samaan siniseen aukkoon.
- Anonyymi
Ovat varmaan jo yhtyneet. Tosin nyt on liike seis.
- Anonyymi
Eikö se riittäisi että Hjallis ja Jussi? ❤️ 🧡 💛 💚
- Anonyymi
Ei kannata haaveilla yhteistyöstä kun ex-puhemies Maria Lohela suutaan soittaa, hänen poliittinen ura on loppu!
- Anonyymi
Kun Maria Lohela syyttää entistä puolettaan, niin hänen pitää muistaa kuinka syytettiin häntä rasistikirjoituksistaan jopa puhemiehen paikka heilui.
- Anonyymi
leikkaako hjallis hoitajien palkkoja?
- Anonyymi
Onko "Sjölliksestä" kantamaan natsilippua?
- Anonyymi
Horisija on herännyt
- Anonyymi
Yhtyä pitäisi. Hjalliksen on turha lähteä kilpasille Tavion kanssa siitä, kumpi on tyhmempi.
- Anonyymi
Nyttiläisten uhoominen menee persuista oikealta ohi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1104955
- 1534933
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464682- 1463024
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302713- 1582194
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202168- 421937
- 231458
- 371443