Lohduttava tieto

Anonyymi

Sillä näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä itse etsin lampaani ja pidän niistä huolen. Niinkuin paimen pitää huolen laumastaan, kun hän on lampaittensa keskellä ja ne ovat hajallaan, niin minä pidän huolen lampaistani, ja minä pelastan ne joka paikasta, minne ne ovat hajaantuneet pilvisenä ja pimeänä päivänä.
Hes. 34:11-12 KR33/38

6

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt on todellakin "pimeä ja pilvinen päivä".

• Anonyymi

Tämä on eilinen päivän sana.

Nyt ei Herra välitä lampiastaan, varsinkaa niistä jotka ovat pilvinen ja pimeä päivä, ne hajottaneet.
      ei vaan itseään ruokkii ja lepää taivaassa ja katsoo kun lampaat syödään ja tapetaan.
      ei Hän pidä huolta eikä välitä kuin itsestään.
      Hän , hyvä paimen vain teurastaa lampaita ja syö heidät.

oma vatsa ja oma ites on tärkeintä Herralle, kaikki muut joutaa teurastamaan ja tapettaman.

• Anonyymi

Anteeksi vatsakaikuni johtui siitä ruisleivästä. Kirkossa . Pyydän anteeksi rutinapieruani.

• Anonyymi

Harrastustietoa.

• Anonyymi

Tämä on päivän sana: Kattila.

Jännittävä sana jälleenhuomenna.
      t. Kari T Ritsa

• Anonyymi

Luuletkohan olevasi kovinkin vitsikäs?

Enpä tosiaan huomaa mitään nokkelaa noissa edellisissä jutuissa, mutta huomaan että et voi hyvin.

Katsos kun tämä palsta on varattu rukoilijoille, eikä ole kohteliasta ja arvokasta jonkun tulla tänne vain kiusaus- ja ilkkumismielessä.
        Voithan sinä mennä purkamaan paineitasi vaikkapa ateistien palstoille, missä tulet hyväksytyksi ja missä saat paljon vastakaikua mielipiteillesi.

Me muut jatkamme täällä rukoilemista entiseen tapaan ja pyydämme esirukouksia heille jotka sitä pyytävät.

Itse en ole mitenkään huolestunut tästä koronaviruksesta. Herra on luvannut pitää huolta omistaan ja Jeesus on sanonut että on meidän kanssamme maailman loppuun saakka.
        Ehkä sinäkin voisit ruveta rukoilemaan ja pyytämään viisautta?

Mutta katsos vaikka olisi itse mitä mieltä asioista, niin ei ole fiksua ruveta naureskelemaan niitten ihmisten arvoille, joita esim me rukoilijat pidämme tärkeinä.

Sama juttu, jos minä, joka en harrasta jalkapalloa menisin ilkkumaan jalkapallopalstalle.

Annetaan kaikkien kukkien kukkia, mutta älkäämme naureskelko toistemme arvoille!

Toivotan sinulle siunattua päivää ja kaikkea hyvää!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      108
      2284
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      1995
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      53
      1582
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      50
      1506
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      154
      1498
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1394
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      144
      1314
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1166
    9. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      111
      1135
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      25
      1094
    Aihe