Sillä näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä itse etsin lampaani ja pidän niistä huolen. Niinkuin paimen pitää huolen laumastaan, kun hän on lampaittensa keskellä ja ne ovat hajallaan, niin minä pidän huolen lampaistani, ja minä pelastan ne joka paikasta, minne ne ovat hajaantuneet pilvisenä ja pimeänä päivänä.
Hes. 34:11-12 KR33/38
Lohduttava tieto
6
52
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt on todellakin "pimeä ja pilvinen päivä".
- Anonyymi
Tämä on eilinen päivän sana.
Nyt ei Herra välitä lampiastaan, varsinkaa niistä jotka ovat pilvinen ja pimeä päivä, ne hajottaneet.
ei vaan itseään ruokkii ja lepää taivaassa ja katsoo kun lampaat syödään ja tapetaan.
ei Hän pidä huolta eikä välitä kuin itsestään.
Hän , hyvä paimen vain teurastaa lampaita ja syö heidät.
oma vatsa ja oma ites on tärkeintä Herralle, kaikki muut joutaa teurastamaan ja tapettaman.- Anonyymi
Anteeksi vatsakaikuni johtui siitä ruisleivästä. Kirkossa . Pyydän anteeksi rutinapieruani.
- Anonyymi
Harrastustietoa.
- Anonyymi
Tämä on päivän sana: Kattila.
Jännittävä sana jälleenhuomenna.
t. Kari T Ritsa- Anonyymi
Luuletkohan olevasi kovinkin vitsikäs?
Enpä tosiaan huomaa mitään nokkelaa noissa edellisissä jutuissa, mutta huomaan että et voi hyvin.
Katsos kun tämä palsta on varattu rukoilijoille, eikä ole kohteliasta ja arvokasta jonkun tulla tänne vain kiusaus- ja ilkkumismielessä.
Voithan sinä mennä purkamaan paineitasi vaikkapa ateistien palstoille, missä tulet hyväksytyksi ja missä saat paljon vastakaikua mielipiteillesi.
Me muut jatkamme täällä rukoilemista entiseen tapaan ja pyydämme esirukouksia heille jotka sitä pyytävät.
Itse en ole mitenkään huolestunut tästä koronaviruksesta. Herra on luvannut pitää huolta omistaan ja Jeesus on sanonut että on meidän kanssamme maailman loppuun saakka.
Ehkä sinäkin voisit ruveta rukoilemaan ja pyytämään viisautta?
Mutta katsos vaikka olisi itse mitä mieltä asioista, niin ei ole fiksua ruveta naureskelemaan niitten ihmisten arvoille, joita esim me rukoilijat pidämme tärkeinä.
Sama juttu, jos minä, joka en harrasta jalkapalloa menisin ilkkumaan jalkapallopalstalle.
Annetaan kaikkien kukkien kukkia, mutta älkäämme naureskelko toistemme arvoille!
Toivotan sinulle siunattua päivää ja kaikkea hyvää!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982