Lohduttava tieto

Anonyymi

Sillä näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä itse etsin lampaani ja pidän niistä huolen. Niinkuin paimen pitää huolen laumastaan, kun hän on lampaittensa keskellä ja ne ovat hajallaan, niin minä pidän huolen lampaistani, ja minä pelastan ne joka paikasta, minne ne ovat hajaantuneet pilvisenä ja pimeänä päivänä.
Hes. 34:11-12 KR33/38

6

114

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt on todellakin "pimeä ja pilvinen päivä".

• Anonyymi

Tämä on eilinen päivän sana.

Nyt ei Herra välitä lampiastaan, varsinkaa niistä jotka ovat pilvinen ja pimeä päivä, ne hajottaneet.
      ei vaan itseään ruokkii ja lepää taivaassa ja katsoo kun lampaat syödään ja tapetaan.
      ei Hän pidä huolta eikä välitä kuin itsestään.
      Hän , hyvä paimen vain teurastaa lampaita ja syö heidät.

oma vatsa ja oma ites on tärkeintä Herralle, kaikki muut joutaa teurastamaan ja tapettaman.

• Anonyymi

Anteeksi vatsakaikuni johtui siitä ruisleivästä. Kirkossa . Pyydän anteeksi rutinapieruani.

• Anonyymi

Harrastustietoa.

• Anonyymi

Tämä on päivän sana: Kattila.

Jännittävä sana jälleenhuomenna.
      t. Kari T Ritsa

• Anonyymi

Luuletkohan olevasi kovinkin vitsikäs?

Enpä tosiaan huomaa mitään nokkelaa noissa edellisissä jutuissa, mutta huomaan että et voi hyvin.

Katsos kun tämä palsta on varattu rukoilijoille, eikä ole kohteliasta ja arvokasta jonkun tulla tänne vain kiusaus- ja ilkkumismielessä.
        Voithan sinä mennä purkamaan paineitasi vaikkapa ateistien palstoille, missä tulet hyväksytyksi ja missä saat paljon vastakaikua mielipiteillesi.

Me muut jatkamme täällä rukoilemista entiseen tapaan ja pyydämme esirukouksia heille jotka sitä pyytävät.

Itse en ole mitenkään huolestunut tästä koronaviruksesta. Herra on luvannut pitää huolta omistaan ja Jeesus on sanonut että on meidän kanssamme maailman loppuun saakka.
        Ehkä sinäkin voisit ruveta rukoilemaan ja pyytämään viisautta?

Mutta katsos vaikka olisi itse mitä mieltä asioista, niin ei ole fiksua ruveta naureskelemaan niitten ihmisten arvoille, joita esim me rukoilijat pidämme tärkeinä.

Sama juttu, jos minä, joka en harrasta jalkapalloa menisin ilkkumaan jalkapallopalstalle.

Annetaan kaikkien kukkien kukkia, mutta älkäämme naureskelko toistemme arvoille!

Toivotan sinulle siunattua päivää ja kaikkea hyvää!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      151
      1231
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      119
      1048
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      215
      788
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      765
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      732
    6. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      26
      729
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      696
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      44
      631
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      622
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      58
      554
    Aihe