Mikä ihme vaivaa ihmistä, joka ei osaa tehdä muuta kuin syöttää tänne pelkkää kenkkuilua??
"Kuuluu sulle?
"Mitä se sua haittaa?"
"Onko se sulta pois??"
Ihme puuhaa. Miksi tänne pitää tulla, jos tuon kummempaan antiin ei kykene? Vai, onko se taas sitä pilkettä silmäkulmassa?
Kummallista keskustelua???
10
<50
Vastaukset 10
Ehkäpä on niin, että joidenkin pitäisi hankkia itselleen muuta elämää?
Kuten näemme, avaus oli ja on todella aiheellinen.
Kysyä sopii ehkä sitäkin, mitä tuollainen ihminen täältä hakee.
Kuulen kyllä, mutta ne kuuluvat televisiostamme.
Näkö onneksi (?) heikkenee, sillä muuten saattaisin vahingossa jopa kiinnittä'ä huomiota omituiseen tapaukseen, joka ei osaa muuta kuin nolata itseään huutelemalla maanisesti minulle jotakin.
Kyllä minä huomaan Sinut, Rakas Ystäväni. En vain oikein viitsi jankuttaa kanssasi. Nytkin tuli tehtyä taas se virhe.
- Anonyymi
Uskovainen saa palkan valehtelusta, siis jos on kirkolla suojatöissä.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102331Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???271085- 71932
- 105930
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha597887- 48855
- 85770
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 69664
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31656