Luulisi siellä olevan lootan pohjalla entistäkin rahaa. Ampumahiihdonhan piti tuoda paikkakunnalle rahaa. Ensin täytyisi selvittää paljonko on todellinen tarve.
Menneisyys on osoittanut että ampumahiihtäjien johtoporras ja Karjalainenkin käyttävät joskus vaihtoehtoisia faktoja.
Mutta nyt jos koskaan ampumahiihtokiihkoilijat voivat osoittaa todellisen karvansa. Kerätköön keskuudestaan puuttuvan summan. Tähän asti he ovat vaatineet lähinnä toisten maksavan heidän harrasteensa.
Mistä rahat KontU:lle?
2
95
Vastaukset
- Anonyymi
Käykää nyt ensin muut vaihtoehdot kuin Kontiolahden kunnan kukkarolla käynti.
Veikkaus, kansainvälinen AH-liitto, valtio Joensuun hotellit , Joensuun kaupunki siis ne jotka näitä isoja tarvitseekin.
Valitettavasti Kontiolahden kunnan puoleen vain kääntyvät ja AH uskovaiset kunta päättäjät päättää että kunta ja veronmaksajat maksaa viulut. - Anonyymi
Jos toiminta KontUn ja kunnan päättäjien/virkamiesten kesken olisi ollut avointa tukisin urheilumiehenä mielelläni, mutta 20 v. "suhmurointi", AH-stadionin ympärillä, piilotuet, rahavirrat, viranhaltijapäätöksillä, "turistilomat,, ym ym. Ei heru sympatiaa, eikä euroja, varsinkin kun "suhmurointi" pitänee huolen että kunta lopulta maksaa. Kyllä "Neuvokset" pitää huolta AH-uskovaisista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620