Tänä iltana kysymyksiin vastaamassa Leo Meller ja lääkäri Sari Mäkimattila. Ehkäpä myös koronasta puhutaan...
https://www.radiodei.fi/sisalto/ohjelmat/ohjelmatiedot/
Sunnuntai-iltaisin Taivaan ja maan väliltä -ohjelma klo 21.30 alkaen
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onko tämä suora lähetys?
- Anonyymi
Suora lähetys kuuluu olevan.
- Anonyymi
Tuo lääkäri sanoi olevansa HUSssa työssä. Keven leipää syöt jne. Sen huomasi.
- Anonyymi
Korjaus: Kenen leipää...
- Anonyymi
Kuuntelin ohjelman oli mielenkiintoinen. Yllättävän paljon tuossa oli elementtejä jotka saattaa hysteriaan taipuvaiset saada hysteeriksi tai ylläpitää niiden hysteeristä mielialaa. Ehkä eniten tuo ympärillä olevien hössötys on se minkä voisi jättää pois?
Eikö teistä ole yhtään ristiriitaista kun julistetaan että, Jumala pitää omistaan huolen mutta samaan hengen vetoon puhutaan jotain joo teidänkin hössöttää ja pelätä henkenne puolesta kuin kaikki muutkin? Eikö tälläisessä olisi helpoin luottaa Jumalaan ja tehdä normaaleja asioita?Paljon tuli hyvää asiallista tietoa. Kannattaa kuunnella kun tulee uusintana joskus, oliko torstaina uusintana. Varotoimista ja järjen ja tiedon käytöstä huolimatta tarvitaan varjelusta. Kyllä kai sama sääntö toimii liikenteessäkin, on säännöt ja siitä huolimatta tarvitaan tarkkaavaisuutta ja varjelusta.
- Anonyymi
Oli hyvä lääkäri. Mutta eroja lääkäreiden neuvoissa. Räsäsen tuttu anestesialääkäri oli kuullut italian kollegoilta että tilanne tulee olemaan meilläkon täysi kaaos ja ruumiita tulee ettei ehdi hautaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510612
- 817163
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445274- 624770
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734484Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334023- 472928
- 362805
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362034