Star kirppis

Anonyymi

Toimiiko kirppis? Jostain olin näkevinäni, että olisi lopettanut toimintansa. Voi harmi. Oli valoisa ja siisti ja reilu ja rehti meininki. Mukavat ja huumorintajuiset yrittäjät.

29

1029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei toimi yrittäjä nainen vei kaikkien asiakkaiden rahat.

      • Anonyymi

        Näin on yrittäjä tosiaan vei rahat onkohan MINI:ssä vielä renkahat.


    • Anonyymi

      Näin tosiaan teki rahat saamatta täälläkin.

      • Anonyymi

        No jos rahat jäi sille yrittäjälle niin tehkää asialle ihmeessä jotain, ei varmaan niitä vapaaehtoisesti kenellekään tuo. Ainoa vaihtoehto saada rahat on tehdä rikosilmoitus, vaatia rangaistusta ja käräjäoikeuden kautta laittaa saatavat ulosottoon.


      • Anonyymi

        Kannattaa asialle oikeasti tehdä jotain jos näin räikeää toimintaa on ollut. Kyllä yrittäjällä on ollut tiedossa ettei asiakkaiden rahoja ole ja sulkemisvaiheessa ei kukaan ole rahojaan saanut eli niitä tuskin on enää ollutkaan.
        Itse lopetin kesällä onneksi ja silloin sain tilityksen vielä ihan normaalisti.


    • Anonyymi

      Ymmärtääkseni vain tämä nainen on ollut yrittäjänä tässä kyseisessä yrityksessä kun oli toiminimi. Mitä olen kuullut niin juuri kukaan ei saanut rahojaan eikä tähän naiseen saa myöskään yhteyttä.

      • Anonyymi

        Taitaa olla karanteenissa kyseinen nainen eikös se ollut hetki sitten uuden kihlattunsa kanssa usean päivän reissulla Tallinnassa mietin vain kenen rahoilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla karanteenissa kyseinen nainen eikös se ollut hetki sitten uuden kihlattunsa kanssa usean päivän reissulla Tallinnassa mietin vain kenen rahoilla

        Ei ihan muutamalla satasella tälläistä useamman päivän reissua Tallinnassa makseta tuskin ovat Minissä nukkuneet
        Tästäkin käy hyvin ilmi se miten velkoihinsa suhtautuu
        Ei kiinnosta kuin oma pers... tätä ex yrittäjää varmasti muuten helppo saada töitä tältä seudulta jos joskus vielä työelämään aikoo palata vaikka taitaa mielummin elellä muiden siivellä


    • Anonyymi

      Poliisille ilmoitusta, jos epärehellinen yrittäjä on vienyt asiakkaan rahat.
      Turha siitä täällä on itkeä.

      • Anonyymi

        Että poliisille ilmoitus? voi pyhä isä sentään, juupa juu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että poliisille ilmoitus? voi pyhä isä sentään, juupa juu..

        Eli rikosilmoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli rikosilmoitus.

        Onko ihan elellyt asiakkaiden piikkiin?
        Eikö lopettamisen aikaan tilitetty mitään pöydän vuokranneille myynneistään?
        Jos näin on niin mahtaa kyseistä yrittäjää nyt naurattaa kun pääsee kuin koira veräjästä kun itkette vaan täällä.


    • Anonyymi

      Alvi pitää maksaa

      • Anonyymi

        Tai sitten ei.


      • Anonyymi

        No tällä tainnut jäädä kyllä alvitkin maksamatta..


      • Anonyymi

        Ja sinun mielestä asiakkaille ei tarvitse rahoja tilittää vai .


    • Anonyymi

      Kukaan ei tältä Hennalta saa sentin jeniä . Se on varmaa poliisi ei ota mitään kantaa kun kuulemma rahaa ei ole .

      • Anonyymi

        Kirppis toimii mies ei.


      • Anonyymi

        Poliisihan on sitten asia linjalla, ei muuta, kuin ihmisiä kusettaan ja huijaamaan.kun virkavaltakin siihen ilmeisestikin ? kannustaa.


    • Ostakaa Veskulta liekki paita ja tuulipuku, sopii teille kuin hame mustalaiselle

    • Anonyymi

      Malesia kehottaa kotieristyksissä olevia naisia meikkaamaan ja välttämään nalkuttamista.
      Mallia sopii ottaa.

      • Anonyymi

        Pysy kotona sitten ja lainaa vain niitä naapurin Leenan meikkejä


    • Anonyymi

      Ettäkö kirppisyrittäjä olis roisto, älkää nyt sentään.

      • Anonyymi

        Jos on vienyt asiakkaiden rahat niin kyllä se roisto taitaa olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on vienyt asiakkaiden rahat niin kyllä se roisto taitaa olla.

        Roistoilu on hyvin yleistä niin alavudella kuin muuallakin ja koira ei perään hauku. mutta saattaa kyllä purra jossain vaiheessa...


    • Anonyymi

      Onko asiakkaat saaneet rahojaan vieläkään.

      • Anonyymi

        Tehkää nyt asialle jotain jos aiotte oikeasti rahanne saada, poliisille rikosilmoitus, vaaditte rangaistusta ja siitä käräjien kautta se saadaan ulosottoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehkää nyt asialle jotain jos aiotte oikeasti rahanne saada, poliisille rikosilmoitus, vaaditte rangaistusta ja siitä käräjien kautta se saadaan ulosottoon.

        Mikäs tän tilanne nyt mahtaa olla, aikaa kirppiksen sulkemisesta kuitenkin jo on eli onko kukaan saanut rahojaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs tän tilanne nyt mahtaa olla, aikaa kirppiksen sulkemisesta kuitenkin jo on eli onko kukaan saanut rahojaan?

        Ei varmasti kukaan ole rahojaan saanut
        Ulosottomies taisi kumminkin Minin vihdoin viedä seuraavaksi taitaa lähteä talo


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe