Oon päättänyt tappaa itseni

Anonyymi

Ei paljon huoleta korona

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä tiedät jos tulevaisuutesi onkin valoisampi kuin elämäsi nyt?

      • Anonyymi

        Tästä kuopata ei enää nousta. Harmittaa vain että pilasin elämäni ihan turhan takia, tästä elämästä olisi voinut tulla hyvä tarina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä kuopata ei enää nousta. Harmittaa vain että pilasin elämäni ihan turhan takia, tästä elämästä olisi voinut tulla hyvä tarina

        Eikö elämääsi voisi vielä korjata?


    • Vain supon agentti voi luoda aloituksen.Maanpetturi.

    • Anonyymi

      Korona on vaarallinen vain yol 60-vuotiaille ja perussairaille.

      • Anonyymi

        Yli*


      • Anonyymi

        Psyykelääkkeet alentavat huomattavasti ihmisen vastustuskykyä eli näiden aineiden käyttäjät kuuluvat myös riskiryhmään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Psyykelääkkeet alentavat huomattavasti ihmisen vastustuskykyä eli näiden aineiden käyttäjät kuuluvat myös riskiryhmään.

        Kyllä perusterveitäkin, pienellä prossalla vaa, voi myös kuolla. Ei vaan sairaat ja vahukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä perusterveitäkin, pienellä prossalla vaa, voi myös kuolla. Ei vaan sairaat ja vahukset.

        Nimenomaan pienellä prossalla. Ei kannata huolehtia 0,01-prosentin todennäköisyyksiä, kun omalla puolella on 99.99-prosenttia.


    • Anonyymi

      Älä tee sitä. Pliis.

      • Anonyymi

        Mahtavaa että apua on saatavilla!
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15727527/auttavat-puhelimet-(masennus-ja-itsetuhoisuus)

        Kun nykysuomalaiihmisellä on kuitenkin kaikki niin hyvin.

        Ottakaa perspektiiviä kaikkiin niihin joilla todella on ollut vaikeeta, sota-aikoja, vaikeita sairauksia ym ym.
        Ja silti jaksavat.

        Kun masennukseen on apua saatavilla!
        Ei tartte kuin vain soittaa ja ottaa yhteyttä.

        Ei pidä rämpiä siis itsesäälissä, vaan ottaa yhteyttä ja kertoa huolensa ja ongelmansa!

        Kesä on tulossa, tää korona on ohimenevää.
        Aatelkaa mitä hyvää se saa myös aikaan, vaikka ei uskoisi.

        Loppuu ilmastonpilaaminen, jonninjoutavat luksuslomat ulkomailla, ei tule ees uusia maahanmuuttajia, kun Tanska ym maat ovat sulkeneet rajat.

        Nyt on aikaa hiljentyä, funtsailla, etsiä iloa ja onnellisuutta elämään.

        Voimia kaikille, huumoria, elämänmyönteisyyttä, uusia otteita, rohkeutta, reippautta, ottakaa lähimmäisenne huomioon!

        Ajatelkaa mitä suurta surua tuotatte heille jos ominpäin teette jotain!
        Miettikää muittenkin näkökulmasta.

        Hakekaa apua, kun sitä on saatavilla!


      • Anonyymi

        hullu vagina vakuuttaa teppo teppo teppo teppo teppo kehrää kekkua kekkua kekkua oikein humunipun oikein humunipun oikein humunipun tietokone tietokone tietokone vastavalo vastavalo perseeseenne perseeseenne perseeseenne abcdabuasema abcdabuasema abcdabuasema


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtavaa että apua on saatavilla!
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15727527/auttavat-puhelimet-(masennus-ja-itsetuhoisuus)

        Kun nykysuomalaiihmisellä on kuitenkin kaikki niin hyvin.

        Ottakaa perspektiiviä kaikkiin niihin joilla todella on ollut vaikeeta, sota-aikoja, vaikeita sairauksia ym ym.
        Ja silti jaksavat.

        Kun masennukseen on apua saatavilla!
        Ei tartte kuin vain soittaa ja ottaa yhteyttä.

        Ei pidä rämpiä siis itsesäälissä, vaan ottaa yhteyttä ja kertoa huolensa ja ongelmansa!

        Kesä on tulossa, tää korona on ohimenevää.
        Aatelkaa mitä hyvää se saa myös aikaan, vaikka ei uskoisi.

        Loppuu ilmastonpilaaminen, jonninjoutavat luksuslomat ulkomailla, ei tule ees uusia maahanmuuttajia, kun Tanska ym maat ovat sulkeneet rajat.

        Nyt on aikaa hiljentyä, funtsailla, etsiä iloa ja onnellisuutta elämään.

        Voimia kaikille, huumoria, elämänmyönteisyyttä, uusia otteita, rohkeutta, reippautta, ottakaa lähimmäisenne huomioon!

        Ajatelkaa mitä suurta surua tuotatte heille jos ominpäin teette jotain!
        Miettikää muittenkin näkökulmasta.

        Hakekaa apua, kun sitä on saatavilla!

        Mistä sinä tiedät kuinka huonosti asiat on tänne aloituksen kaltaisia viestjä kirjoittavilla. Vaikka yhteiskunnassa asiat olisivat hyvin, yksittäisellä henkilöllä voi olla surkea elämä. Vaikeita sairauksia esiintyy edelleen, läheisiä kuolee, on ihmisiä joilla ei ole ketään läheistä jne. Jotain on hyväksikäytetty lapsena ja voi huonosti sen takia vielä aikuisenakin. Joillain saattaa olla vaikka niin paha skitsofrenia tai muu mielenterveydenhäiriö ettei pysyy käymään töissä, tai välttämättä edes asumaan itsenäisesti. Ja monet mielenterveyden ongelmista kärsivät joutuvat kohtaamaan huonoa kohtelua psykiatrisen avun piirissä. Psykiatrinen hoito on merkittävä yhteiskunnallinen ongelma.
        Lähes kaikki itsemurhaa suunnittelevat miettivät sitä mitä se aiheuttaa läheisille. Sitä ei tarvitse kellekkään sanoa että läheiset kärsivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtavaa että apua on saatavilla!
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15727527/auttavat-puhelimet-(masennus-ja-itsetuhoisuus)

        Kun nykysuomalaiihmisellä on kuitenkin kaikki niin hyvin.

        Ottakaa perspektiiviä kaikkiin niihin joilla todella on ollut vaikeeta, sota-aikoja, vaikeita sairauksia ym ym.
        Ja silti jaksavat.

        Kun masennukseen on apua saatavilla!
        Ei tartte kuin vain soittaa ja ottaa yhteyttä.

        Ei pidä rämpiä siis itsesäälissä, vaan ottaa yhteyttä ja kertoa huolensa ja ongelmansa!

        Kesä on tulossa, tää korona on ohimenevää.
        Aatelkaa mitä hyvää se saa myös aikaan, vaikka ei uskoisi.

        Loppuu ilmastonpilaaminen, jonninjoutavat luksuslomat ulkomailla, ei tule ees uusia maahanmuuttajia, kun Tanska ym maat ovat sulkeneet rajat.

        Nyt on aikaa hiljentyä, funtsailla, etsiä iloa ja onnellisuutta elämään.

        Voimia kaikille, huumoria, elämänmyönteisyyttä, uusia otteita, rohkeutta, reippautta, ottakaa lähimmäisenne huomioon!

        Ajatelkaa mitä suurta surua tuotatte heille jos ominpäin teette jotain!
        Miettikää muittenkin näkökulmasta.

        Hakekaa apua, kun sitä on saatavilla!

        Puhuminen ei todellakaan auta kaikkiin ongelmiin. On ongelmia mihin ei ole ratkaisua. Auttavaan puhelimeen soittaminen ei esim. tuo kuollutta läheistä takaisin. Jos voi huonosti huonon elämänsä takia, ei auta vaikka kuinka hoidettaisiin masennusta lääkkeillä ja terapialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuminen ei todellakaan auta kaikkiin ongelmiin. On ongelmia mihin ei ole ratkaisua. Auttavaan puhelimeen soittaminen ei esim. tuo kuollutta läheistä takaisin. Jos voi huonosti huonon elämänsä takia, ei auta vaikka kuinka hoidettaisiin masennusta lääkkeillä ja terapialla.

        Puhut totta, valitettavasti elämäni pilannutta raiskausta ei saa enää pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut totta, valitettavasti elämäni pilannutta raiskausta ei saa enää pois

        Voin vaan kuvitella kuinka kamalaa sellainen on. Tosi vahvoja kaikki jotka tuollaisen asian kanssa elävät. Tsemppiä ja kaikkea hyvää sinulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuminen ei todellakaan auta kaikkiin ongelmiin. On ongelmia mihin ei ole ratkaisua. Auttavaan puhelimeen soittaminen ei esim. tuo kuollutta läheistä takaisin. Jos voi huonosti huonon elämänsä takia, ei auta vaikka kuinka hoidettaisiin masennusta lääkkeillä ja terapialla.

        Siksi juuri tuollaisia pentuja ei pitäisi lääkitä missään nimessä! Jos elämä ei ole sitä mitä halutaan niin silloin apu pitää hakea ja saada elinkeinoelämästä eikä mistään hullujenhuoneelta, luvat pois lääkäreiltä jotka kansaa käyttää koe eläiminä! Kuolema lääkäreille!!


    • Anonyymi

      Älä nyt sentään, harkitse nyt silti. Ei tässä meikaläiselläkään niin juhlia ole, jäin leskeksi eikä miellä ollut ystäväpiiriä vaan ihan kaksitaan oltiin nyt mulla sitten on vaan pari sukulaista, kenell voin soittaa. Käyn ulkona yhdistellen ulkoilun ja kauppareissun. Toivottavasti ei tule täydellistä ulkonliikkumiskieltoa. jos hallitus tällaise säätää, niin eihän se heille vaikuta, Olen alle 70 v ja noudatan käsienpesuohjetta aiakin omasta mielestäni. TUlen kyllä hulluksi jos pitää olla kokoajan neljän seinän sisäpuolella. Poistun kotoa ulos vasta n klo 19 jälkeen normaalisti. OLen siis67 v eläkeläinen Olettaisain, että ilta-ajat on niitä ei ruuhka-aikoja. Ainakin ihm isiä on näillä ajoilla ollut liikkeelä aika vähän, en ole edes nähnyt näitä mummolaumoja. joista on paljon polemiikkia ollut. Ehkä sitten he ovat liikkuneet aikaisemmin kauppakeskuksissa ja muualla. Kuka ihminen voi missään tilanteessa sanoa kuitenkaa, ettei korona huoleta.

      • Anonyymi

        Korona näköjään sekoittaa jo jonkun päänkin.


      • Anonyymi

        Ei huoleta, koska osaan suhteuttaa median paniikinluonnin kontekstiinsa.

        Maalaisjärki on kaikilla ja sillä selviää pitkälle.


    • Anonyymi

      Syy seki,nutta älä uhkaa tee jotin.

    • Anonyymi

      Masennus oli jo paremmassa vaiheessa mutta sitten tuli korona. Mediassa uutisointi on kyllä ollut sävyltä sellaista pelottelevaa, uhkailevaa. Tätä asiaa ei ole ajateltu mielenterveysongelmaisen kannalta. Joku ulkonaliikkumiskielto jo uhkailu minullekin kenelle osa hoitoa on säännöllinen itsenäinen ulkoilu jota olen toteuttanut. On itsemurha ajatukset esiin tuovaa. Mun on pakko ollut lopettaa uutisten lukeminen koronasta. Läheiset pitää ajantasalla sen minkä pitää. Myös ilmastohysteria ennen tätä ahdisti mutta ei samalla tasolla kuin korona uutisointi.

      Korona tuonut uuden ilmiön, randomit ihmiset tulee puhumaan koronasta. Vaikka minua ei kiinnosta kuinka monta on kuollut tai tehohoidossa missäkin maassa. Vaan haluan keskittyä kaikkeen muuhun kun olen ulkoilemassa.

      Kyllä monelle muullekin on tuonu itsetuhoisia ajatuksia tuo uutisoinnin tyyli.

      En politiikasta paljon ymmärrä. Joskus jotain äänestänyt mutta en ole äänestänyt näitä jotka nyt on hallituksia ja ministereitä joten ahdistaa, että sellaiset joita en ole äänestänyt siellä uhkailee minuakin.

      Tärkein taito taitaa olla, että jos yhteiskunta muuttuu liian ahdistavaksi tai tulee liikaa poliivaltio...että, löytää itselle sopivan tavan lopettaa elämänsä jos siihen päätyy.

      • Anonyymi

        Tätä tietenkin hyssytellään eikä ketään kiinnosta koska pääaihe on koronaan kuolleet vanhukset. Nyt kun meidät pakotetaan totalitarismiin "poikkeustilanteen" varjolla luulen että aika moni sekoaa jossain vaiheessa ja itsemurhat räjähtävät käsiin. Itse en voi kuvitella olevani pakotettu tähän kylmään homeiseen kopperoon vuodeksi ja jos en edes saa ostettua korvatulppia ja supplementteja(iherb)mitkä ovat pakolliset autoimmuunisairauksilleni on itsemurha ainoa ratkaisu. Kestäisin sen kuukauden karanteenin ja estot mistä muutkin maat puhuvat(tarkoituksena palata normielämään nopeasti) mutta suomen päättäjät vain kiristivät "voimatoimia" ja uhkailevat vuoden pakotteista. Vaikka olisikin poikkeustilanne niin eiköhän tuo riko jo ihmisoikeuslakeja..Kun viimeiset dropit loppuvat(joita en ehtinyt köyhänä hamstraamaan) ja oireeni alkavat pahentua monissa eri elimissä ilman mitään mahdollisuuksia hoitaa niitä olen varma että tapan itseni.
        Kiitos Suomi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä tietenkin hyssytellään eikä ketään kiinnosta koska pääaihe on koronaan kuolleet vanhukset. Nyt kun meidät pakotetaan totalitarismiin "poikkeustilanteen" varjolla luulen että aika moni sekoaa jossain vaiheessa ja itsemurhat räjähtävät käsiin. Itse en voi kuvitella olevani pakotettu tähän kylmään homeiseen kopperoon vuodeksi ja jos en edes saa ostettua korvatulppia ja supplementteja(iherb)mitkä ovat pakolliset autoimmuunisairauksilleni on itsemurha ainoa ratkaisu. Kestäisin sen kuukauden karanteenin ja estot mistä muutkin maat puhuvat(tarkoituksena palata normielämään nopeasti) mutta suomen päättäjät vain kiristivät "voimatoimia" ja uhkailevat vuoden pakotteista. Vaikka olisikin poikkeustilanne niin eiköhän tuo riko jo ihmisoikeuslakeja..Kun viimeiset dropit loppuvat(joita en ehtinyt köyhänä hamstraamaan) ja oireeni alkavat pahentua monissa eri elimissä ilman mitään mahdollisuuksia hoitaa niitä olen varma että tapan itseni.
        Kiitos Suomi.

        Ei Suomi kestä missään muodossa usemman kuukauden pakoitteita. Kuukausi riittää ja sitten tilanne muuttuu paremmaksi ensimmäisenä pääkaupunkiseudun ja Uuudenmaan alueella, mistä epidemia alkoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä tietenkin hyssytellään eikä ketään kiinnosta koska pääaihe on koronaan kuolleet vanhukset. Nyt kun meidät pakotetaan totalitarismiin "poikkeustilanteen" varjolla luulen että aika moni sekoaa jossain vaiheessa ja itsemurhat räjähtävät käsiin. Itse en voi kuvitella olevani pakotettu tähän kylmään homeiseen kopperoon vuodeksi ja jos en edes saa ostettua korvatulppia ja supplementteja(iherb)mitkä ovat pakolliset autoimmuunisairauksilleni on itsemurha ainoa ratkaisu. Kestäisin sen kuukauden karanteenin ja estot mistä muutkin maat puhuvat(tarkoituksena palata normielämään nopeasti) mutta suomen päättäjät vain kiristivät "voimatoimia" ja uhkailevat vuoden pakotteista. Vaikka olisikin poikkeustilanne niin eiköhän tuo riko jo ihmisoikeuslakeja..Kun viimeiset dropit loppuvat(joita en ehtinyt köyhänä hamstraamaan) ja oireeni alkavat pahentua monissa eri elimissä ilman mitään mahdollisuuksia hoitaa niitä olen varma että tapan itseni.
        Kiitos Suomi.

        Vanhukset kuolisivat muutenkin, joten ei väliä.

        Meillä on hyvä terveydenhuolto, joka osaa hommansa.


    • Anonyymi

      Älä tee itsemurhaa. Olen itsekkin monesti miettinyt samaa mutta en pystyisi tehdä sitä koska tuottaisin monelle muulle surua ja paljon kysymyksiä. En osaa tuntea empatiaa itseäni kohtaan mutta tunnen empatiaa muita kohtaan, jopa kusipäisille ihmisille.

      Oma elämä on ollut melkoista vuoristorataa, enemmän alamäkeä kuin ylämäkeä. Pakko se on vaan mentävä ja nähdä mitä maailma tuo tullessaan jos tuo. Nautin itse yksin olosta, ja luonnossa kävely mietiskely on jotenkin itselle terapeuttista. Itsellä on siis diagnosoitu epävakaa persoonallisuushäiriö mitä pidän itse kyllä aika huuhaa jutulta mut mistäs sitä tietää, mieliala heittelee aika usein päivässä mut juuh.

      Jos sua huolettaa nais/mies asiat niin ihan turhaa, he menettävät sinun ihanan persoonallisuutesi sinä et menetä mitään. Minullakin ollut vain yksi naisystävä ja olen 25v, lapsikin on mutta äiti ei anna minun nähdä lasta... Tylsää mutta kerron lapselleni totuuden jos haluaa ikinä edes nähdä mua.

      Raha-asiat tietenkin vähä niin ja näin, raha kontrolloi elämänlaatuamme mikä on toisaalta aika perseestä, mutta voi sitä rahattakin kivaa pitää. Itsellä noin 20500€ ulosotossa jäljellä ja palkastani viedään sen 1/3 joten ei paljoa hupi ostoja tehdä JA miinus vielä elatusavut jippii kivaa hehee. 3 vuoden päästä helpottaa sitten pikkasen, alkaa meinaa hernekeitto maistuu perseelle...

      Korona sua ei sentään huolettanu ja sinänsä ihan hyvä, itse en viitti edes mediaa lukea turhan pelon lietsonnan takia. En tarkoita tosin että virus ei olisi mitenkään vaarallinen mutta media se vasta pahin paskankylväjä on.

      Mut joo en mäkään mikään penaalin terävin kynä oo tai mieleltäni täysin vakaa korttipino, eikä hirveemmin frendei oo mut eiks olis kiva nähä itsensä ryppysenä peilistä ja miettii sitte vasta mitä on saavuttanut :D Teet mistä ite tykkäät oli sitten tietokoneella pelaamista, ratsastusta, herkkujen puputusta sohvalla tai foliohattu päässä metsästät ufoja kuha teet vaa etkä mieti. Tiiän kyl et jos masentaa miten hankalaa se on nousta sängystä mut kysyhän jos perheesees oot yhteyksis tai jos on kaveri kehe luotat jos voisit purkaa vähä huonoo oloo.

      Tsemppiä ukolle/likalle. Piereskellää ja naureskellaan sitte ku ollaan vanhoja eiks vaa!

      - epävakaafoliohattumies :)

    • Anonyymi

      Junia menee aika harvakseltaan, joten muista katsoa aikataulusta, milloin niitä menee.

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe