Tupakoitsijat, lihavat, juopot, diabeetikot, sydänsairaat, astmaatikot, miettikää miten iso osa seinäjokilaisista on riskiryhmässä. Mistä tehohoitoa riittää? Ei mistään. Liian myöhäistä hommata laitteita, ainoastaan viruksen leviämisen hidastaminen on vaihtoehto, kuitenkin se tulee kaikki saavuttamaan ja uhreja on paljon näin sairaassa kaupungissa.
Riskiryhmät
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
huomasi että neljän seinän sisällä istuva työtön nettilääkäri apukoulu pohjalla kirjoittaa. itse olen hieman ylipainoinen eli lääkärien mukaan lihava,poltan ,juon joka viikonloppu,syön sikaa..teen työkseni keikkahommia joista tulin kuumeessa kotiin ennen kun tää pahun höpötys alkoi täällä päin.kotikaranteenissa viikko kuumeessa ja kurkku kipeenä...hei en muuten kirjoita tätä taivaasta tai helvetistä. todellisuudessa perusterve sairastaa sen kovan influenssan tavoin ja paniikkia välttääkseen ei raportoida kaikista tälläisistä tapauksista juuri sen takia kun ihmisillä on tapana yli reagoida. ottakaa järki käteen myöskin tässä asiassa
- Anonyymi
Eli olet sairastanut tavallisen influenssan. Korona kun on vielä niin vähän Suomessa levinnyt että et ole voinut millään sitä sairastaa.
Jotenkin kansa tuntuu unohtavan että ei ne flunssat ynnä muut kausiinfluenssat mihinkään katoa vaikka on koronakin tulossa. Pahalla onnella voi tulla useampi tauti kerralla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851282
- 1101133
- 761017
- 109940
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 47771
- 36762
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33693