Riskiryhmät

Tupakoitsijat, lihavat, juopot, diabeetikot, sydänsairaat, astmaatikot, miettikää miten iso osa seinäjokilaisista on riskiryhmässä. Mistä tehohoitoa riittää? Ei mistään. Liian myöhäistä hommata laitteita, ainoastaan viruksen leviämisen hidastaminen on vaihtoehto, kuitenkin se tulee kaikki saavuttamaan ja uhreja on paljon näin sairaassa kaupungissa.

2

53

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

huomasi että neljän seinän sisällä istuva työtön nettilääkäri apukoulu pohjalla kirjoittaa. itse olen hieman ylipainoinen eli lääkärien mukaan lihava,poltan ,juon joka viikonloppu,syön sikaa..teen työkseni keikkahommia joista tulin kuumeessa kotiin ennen kun tää pahun höpötys alkoi täällä päin.kotikaranteenissa viikko kuumeessa ja kurkku kipeenä...hei en muuten kirjoita tätä taivaasta tai helvetistä. todellisuudessa perusterve sairastaa sen kovan influenssan tavoin ja paniikkia välttääkseen ei raportoida kaikista tälläisistä tapauksista juuri sen takia kun ihmisillä on tapana yli reagoida. ottakaa järki käteen myöskin tässä asiassa

• Anonyymi

Eli olet sairastanut tavallisen influenssan. Korona kun on vielä niin vähän Suomessa levinnyt että et ole voinut millään sitä sairastaa.

Jotenkin kansa tuntuu unohtavan että ei ne flunssat ynnä muut kausiinfluenssat mihinkään katoa vaikka on koronakin tulossa. Pahalla onnella voi tulla useampi tauti kerralla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 121
      1520
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      203
      1006
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      598
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      223
      510
    5. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      499
    6. 25
      444
    7. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      182
      433
    8. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      10
      432
    9. Onko tämä meidän yhteys

Vähän liian vaikeaa? Joskus voimakkaatkaan tunteet ei riitä.
      Ikävä
      39
      398
    10. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      18
      393
    Aihe