Siitä Perkeleen joukot eivät tykkää,
Ylistetään totuutta!
11
457
Vastaukset
"Kuulkaa siis:
Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.- Anonyymi
Melkoista hoitoa, ennen näitä tekoja kehuivat toimintansa olevan maailman parasta, mutta kansainvälisyys sokaisee.
- Anonyymi
Aamen Saunatontulle.
- Anonyymi
Aamen!!!
- Anonyymi
Muhammed (saas) ja Koraani ovat Totuuden Henki ja Hare Krishna tuntee Absoluuttisen totuuden.
Kristityt oli ennen mukana totuudessa mutta Jumalattomat valtasi heidän valtakunnan ja totuus matkusti pois muualle.- Anonyymi
hare rama savitaival
- Anonyymi
Sano sama enkelin kielellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano sama enkelin kielellä.
En osaa Hebreaa.
- Anonyymi
jos et ylistä aku ankkaa vaan olet mikki hiiren puolella , niin joudut helvettiin, sillä mikki hiiri on pahan alku ja juuri
- Anonyymi
Jos nuolee hihhulin takapuolen niin voi päästä taivaaseen.
- Anonyymi00011
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931402
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52781- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253657Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä321616Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7605Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55599- 53594