jeesus oli jumalan poika ei muuta kun kauppojen hyllyt tyhjiksi

Anonyymi

Ei se mielikuvituskavereihin uskominen ole mikään vähäpätöinen asia.

41

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuka mielikuvitus kaveri,jos jeesusta tarkoita hän on kaiken hallitsija.

      • Anonyymi

        Miksi kaltaisesi tyhjennätte kauppojen hyllyjä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kaltaisesi tyhjennätte kauppojen hyllyjä.

        Kuules kirjoitta en kuulu tyhjennys yksilöihin,tiedä täysin tarkkaan mitä tarvitse,vessa paperi hampraus ei auta viruksen tartuntaan.


      • Anonyymi
        paju1 kirjoitti:

        Kuules kirjoitta en kuulu tyhjennys yksilöihin,tiedä täysin tarkkaan mitä tarvitse,vessa paperi hampraus ei auta viruksen tartuntaan.

        Olet kuitenkin edesauttanut kaikkien vajakkien inhimillistämisellä ongelman syntyyn.
        Eivätkös kaikki ihmiset ole samanarvoisia ja kaikki rikoksetkin voi anteeksiantaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet kuitenkin edesauttanut kaikkien vajakkien inhimillistämisellä ongelman syntyyn.
        Eivätkös kaikki ihmiset ole samanarvoisia ja kaikki rikoksetkin voi anteeksiantaa.

        Saman aravoisi kelle ovat kelle eivät. Enpä ole ketään laittanut eri arvoiseksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet kuitenkin edesauttanut kaikkien vajakkien inhimillistämisellä ongelman syntyyn.
        Eivätkös kaikki ihmiset ole samanarvoisia ja kaikki rikoksetkin voi anteeksiantaa.

        En ole keneään edusta.


      • Anonyymi
        paju1 kirjoitti:

        Saman aravoisi kelle ovat kelle eivät. Enpä ole ketään laittanut eri arvoiseksi.

        Sillä saman arvoiseksi julistamisessa on ongelmia, luonto ei tunne mitään tasa-arvoa.
        Te kristityt suojelette näitä epäkelpoja ihmisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sillä saman arvoiseksi julistamisessa on ongelmia, luonto ei tunne mitään tasa-arvoa.
        Te kristityt suojelette näitä epäkelpoja ihmisiä.

        Koko luomakunta odottaa hartaasti Jumalan lasten ilmestymistä.
        Eikä vain luomakunta, vaan myös me, jotka olemme ensi lahjana saaneet omaksemme Hengen, huokailemme odottaessamme Jumalan lapseksi pääsemistä, ruumiimme lunastamista vapaaksi.Room 8:23


      • Anonyymi
        paju1 kirjoitti:

        Koko luomakunta odottaa hartaasti Jumalan lasten ilmestymistä.
        Eikä vain luomakunta, vaan myös me, jotka olemme ensi lahjana saaneet omaksemme Hengen, huokailemme odottaessamme Jumalan lapseksi pääsemistä, ruumiimme lunastamista vapaaksi.Room 8:23

        Evoluutio ei tunne jumalia, mutta evoluutio tuntee valheen, jolla pyritään parantamaan menestymisen mahdollisuuksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Evoluutio ei tunne jumalia, mutta evoluutio tuntee valheen, jolla pyritään parantamaan menestymisen mahdollisuuksia.

        Höpö höpö evo luutiota ole olemassakaan,alun peri kun Jumala loin tämän maailman,hän teki sen täydelliseksi,ja ihmisen asetti se suojelijaksi,kerran kysyy mitä olte tehnyt luomakunna hyväksi on tasa painossa vai ei.


      • Anonyymi
        paju1 kirjoitti:

        Höpö höpö evo luutiota ole olemassakaan,alun peri kun Jumala loin tämän maailman,hän teki sen täydelliseksi,ja ihmisen asetti se suojelijaksi,kerran kysyy mitä olte tehnyt luomakunna hyväksi on tasa painossa vai ei.

        Peppi Pitkätossu nauraa Kongon demokraatin kanssa sinun uskomuksillesi.


    • Anonyymi

      Hän antaa käskyn avata ja sulkea, ja niin tapahtuu.

      • Anonyymi

        Eli saatte käskyn jeesukselta mennä kauppaan hamstraamaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli saatte käskyn jeesukselta mennä kauppaan hamstraamaan.

        Kerro toki, mistä lähteestä olet onkinut tietosi hamstraajien suhteesta uskonasioihin.


      • Anonyymi
        Tipale kirjoitti:

        Kerro toki, mistä lähteestä olet onkinut tietosi hamstraajien suhteesta uskonasioihin.

        Lähde on anteeksiantamisenne ja kaikkien ihmisten tasa-arvoistaminen.
        Eugeniikka lakien mukaan tästä ei mitään hyvää synny.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lähde on anteeksiantamisenne ja kaikkien ihmisten tasa-arvoistaminen.
        Eugeniikka lakien mukaan tästä ei mitään hyvää synny.

        Sinulla on kyllä hyytävä asenne lähimmäisiisi. Pelottavaa.


      • Anonyymi
        Tipale kirjoitti:

        Sinulla on kyllä hyytävä asenne lähimmäisiisi. Pelottavaa.

        Siis kaikki epäkohdat johtuvat ihmisistä, normaalius riittää.
        Enhän minä kilpaile pää veressä, tasaisuus riittää minulle.
        Mutta totuus on totuus eikä sitä kannata valheella piilottaa ja saada tulevaisuudessa silmilleen.


    • Jeesus on edelleenki jumalan poika,joka hallitsee,tänä maailamma hänen tahdostaan on kaikki jos sallii niin tapahtuu,kuten tämä korona viruskin.

      • Anonyymi

        En kyllä USKO MIHINKÄÄ USKONTOON.Ihmisen keksiä hömpötyksiä!Jos jumalan pitäisiä AUTTA HÄHÄSSÄ OLEVIA!?EI OLE PALJON TOIMINUT!VAIKKA KUINKA PYLLISETTE JA RUKOILETTE? HALUAN KYSYÄ TEILÄ JOTKA PALVOTTE?MIKSI EI APUA OLE TULLUT???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä USKO MIHINKÄÄ USKONTOON.Ihmisen keksiä hömpötyksiä!Jos jumalan pitäisiä AUTTA HÄHÄSSÄ OLEVIA!?EI OLE PALJON TOIMINUT!VAIKKA KUINKA PYLLISETTE JA RUKOILETTE? HALUAN KYSYÄ TEILÄ JOTKA PALVOTTE?MIKSI EI APUA OLE TULLUT???

        Vittu mitään jumalaa jeesusta ei edes OLE OLLUTKAAN SE ON VARMA.VARMAAN HALUAISIT TIETÄÄ, MIKSI SANON NIIN`?PASKASET NAURUT TOLLAISILLE USKONNOILLE JA MUILEKKIN PERSEPYLLISTELIJÖILLE.VOISIN KERTOA MIKSI? MUTTA EN TÄSSÄ!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vittu mitään jumalaa jeesusta ei edes OLE OLLUTKAAN SE ON VARMA.VARMAAN HALUAISIT TIETÄÄ, MIKSI SANON NIIN`?PASKASET NAURUT TOLLAISILLE USKONNOILLE JA MUILEKKIN PERSEPYLLISTELIJÖILLE.VOISIN KERTOA MIKSI? MUTTA EN TÄSSÄ!

        Uskoto pelasta ketää se on turhaaluuloa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä USKO MIHINKÄÄ USKONTOON.Ihmisen keksiä hömpötyksiä!Jos jumalan pitäisiä AUTTA HÄHÄSSÄ OLEVIA!?EI OLE PALJON TOIMINUT!VAIKKA KUINKA PYLLISETTE JA RUKOILETTE? HALUAN KYSYÄ TEILÄ JOTKA PALVOTTE?MIKSI EI APUA OLE TULLUT???

        Itskästä rukousta ei kuule,eikä syntisiä,jotka haluaa elää synnisä.


      • Anonyymi
        paju1 kirjoitti:

        Itskästä rukousta ei kuule,eikä syntisiä,jotka haluaa elää synnisä.

        Epäitsekäskään rukous ei kuulu, vaikka kuinka yrittäisi, vanhat vaarit ja mummot kuolee.
        Synti on jumalan kieltämistä, en ole koskaan kuullut ateistin rukousta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Epäitsekäskään rukous ei kuulu, vaikka kuinka yrittäisi, vanhat vaarit ja mummot kuolee.
        Synti on jumalan kieltämistä, en ole koskaan kuullut ateistin rukousta.

        Synti on lankeemuksen seurausta,sen seurauksena tuli kuolema hallitsemaan.


      • Anonyymi
        paju1 kirjoitti:

        Synti on lankeemuksen seurausta,sen seurauksena tuli kuolema hallitsemaan.

        Kyllä jeesusta ennenkin kuoltiin ja eipä se jumala ilmesty vaan piilottelee.
        Tosin minä tapoin sen jumalanne, todista että olen väärässä.
        Eli todista mielikuvitus kaverisi todeksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä jeesusta ennenkin kuoltiin ja eipä se jumala ilmesty vaan piilottelee.
        Tosin minä tapoin sen jumalanne, todista että olen väärässä.
        Eli todista mielikuvitus kaverisi todeksi.

        Tyhmää kirjoitusta sun kirjoitusesi tosiaan on,paholaisen talutusnuorassa kerran olet,siellä pysytkin,kunne toinen pelastaan,jos haluat pelastua?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vittu mitään jumalaa jeesusta ei edes OLE OLLUTKAAN SE ON VARMA.VARMAAN HALUAISIT TIETÄÄ, MIKSI SANON NIIN`?PASKASET NAURUT TOLLAISILLE USKONNOILLE JA MUILEKKIN PERSEPYLLISTELIJÖILLE.VOISIN KERTOA MIKSI? MUTTA EN TÄSSÄ!

        Eipä sinuakaan olisi olemassa,eikä kielen käytöstäsi,mutta Jumala on olemassa.


      • Anonyymi
        paju1 kirjoitti:

        Eipä sinuakaan olisi olemassa,eikä kielen käytöstäsi,mutta Jumala on olemassa.

        Meillä on se haarainen kieli.


      • Anonyymi
        paju1 kirjoitti:

        Tyhmää kirjoitusta sun kirjoitusesi tosiaan on,paholaisen talutusnuorassa kerran olet,siellä pysytkin,kunne toinen pelastaan,jos haluat pelastua?

        Kyse on vihasta valehteluun, en voi sietää ihmisiä, jotka valehtelevat oman edun nimissä.
        Tämä jeesustelu kuuluu niihin valheella oman edun saavuttamiseen. Tosin ette ole ainoita, mutta olette jatkaneet sitä todella pitkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyse on vihasta valehteluun, en voi sietää ihmisiä, jotka valehtelevat oman edun nimissä.
        Tämä jeesustelu kuuluu niihin valheella oman edun saavuttamiseen. Tosin ette ole ainoita, mutta olette jatkaneet sitä todella pitkään.

        Jeesustelu on lahkolaisten,asia ei kristittyjen se on meille pelastusken ehto,veren kautta on ainostaan pelastus,syntien anteekis saaminen.


      • Anonyymi
        paju1 kirjoitti:

        Jeesustelu on lahkolaisten,asia ei kristittyjen se on meille pelastusken ehto,veren kautta on ainostaan pelastus,syntien anteekis saaminen.

        Ryöstö murhaaja saa anteeksi ja pääsee riveihinne. Miten normaaleja ihmisiä pelastetaan, eivät he ole syyllistyneet mihinkään rikoksiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ryöstö murhaaja saa anteeksi ja pääsee riveihinne. Miten normaaleja ihmisiä pelastetaan, eivät he ole syyllistyneet mihinkään rikoksiin.

        Joka tekee syntiä on synnin orja,sanotaan raamatuus aivan selvästi,kaikki ovat syntiä tehnee ovat Jumalan kirkkautta vailla.


      • Anonyymi
        paju1 kirjoitti:

        Joka tekee syntiä on synnin orja,sanotaan raamatuus aivan selvästi,kaikki ovat syntiä tehnee ovat Jumalan kirkkautta vailla.

        Vitun debiili te annatte kaiken anteeksi ja siksi paskaa vaeltaa ihmisten keskuudessa.


    • Anonyymi

      Odotellaan nyt isyystestin tuloksia ensiksi eikä hötkyillä. Voi olla vähemmistön huijaus niin kuin valepoliisitkin.

    • Anonyymi

      Torakat ja luteet rukoilevat puolestamme.

      • Anonyymi

        Ei saa unohtaa Rukoilijasirkkaa.


    • Anonyymi

      Jeesus Sanoi Johanneksen evankeliumissa näin 15:16
      Te ette valinneet minua,
      vaan minä valitsin teidät
      ja asetin teidät,
      että te menisitte
      ja kantaisitte hedelmää
      ja että teidän hedelmänne pysyisi:
      että mitä ikinä te anotte Isältä minun nimessäni,
      hän sen teille antaisi.

      Ja sitten Jeesus jatkaa näin. Joh 16:23-26
      Ja sinä päivänä te ette minulta mitään kysy.
      Totisesti,
      totisesti minä sanon teille:
      jos te anotte jotakin Isältä,
      on hän sen teille antava minun nimessäni.
      Tähän asti te ette ole anoneet mitään minun nimessäni;
      anokaa,
      niin te saatte,
      että teidän ilonne olisi täydellinen.
      Sinä päivänä te anotte minun nimessäni;
      enkä minä sano teille,
      että minä olen rukoileva Isää teidän edestänne;

      Joh 15:17-23 Sen käskyn minä teille annan,
      että rakastatte toisianne.
      Jos maailma teitä vihaa,
      niin tietäkää,
      että se on vihannut minua ennen kuin teitä.

      Jos te maailmasta olisitte,
      niin maailma omaansa rakastaisi;
      mutta koska te ette ole maailmasta,
      vaan minä olen teidät maailmasta valinnut,
      sentähden maailma teitä vihaa.

      Muistakaa se sana,
      jonka minä teille sanoin:
      'Ei ole palvelija herraansa suurempi.'
      Jos he ovat minua vainonneet,
      niin he teitäkin vainoavat;
      jos he ovat ottaneet vaarin minun sanastani,
      niin he ottavat vaarin teidänkin sanastanne.

      Mutta kaiken tämän he tekevät teille minun nimeni tähden,
      koska he eivät tunne häntä,
      joka on minut lähettänyt.

      Jos minä en olisi tullut
      ja puhunut heille,
      ei heillä olisi syntiä;
      mutta nyt heillä ei ole,
      millä syntiänsä puolustaisivat.
      15:23 Joka vihaa minua, se vihaa myös minun Isääni.

      • Anonyymi

        Uppoaa varmasi hiekkakansaan, mutta täällä pohjoisessa sandaalijulistaja varmasti palelluttaisi varpaansa ja ihmiset nauraisivat.


      • Anonyymi

        Nuo kohdat Johanneksen evankeliumissa ovat sitten vaan niin siunaavia, ja totta. Näitä sanoja on hyvä muistuttaa itselleen näinä päivinä, kun on monilla vaikeaa, että he löytäisivät Ikuisen Turvakallion. Tänne jää surut, vajavuudet ja velatkin, samoin omaisuus, ainoa mikä merkitsee on Jeesuksen verellä pesty sydän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo kohdat Johanneksen evankeliumissa ovat sitten vaan niin siunaavia, ja totta. Näitä sanoja on hyvä muistuttaa itselleen näinä päivinä, kun on monilla vaikeaa, että he löytäisivät Ikuisen Turvakallion. Tänne jää surut, vajavuudet ja velatkin, samoin omaisuus, ainoa mikä merkitsee on Jeesuksen verellä pesty sydän.

        Eikös evoluutio ole luonut uhrautujia, jotka ottavat miljoonavelat ja jakavat sen teille.
        Onhan isisillä itsemurha iskijöitäkin.


    • Anonyymi

      Nyt rinnastit Jeesuksen vessapaperiin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe