Riittääkö 17 cm?
Halusin tietää että riittääkö kyrpäni koko tyydyttämään naista?
14
531
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin riittää!
- Anonyymi
Selviää parhaiten kokeilemalla. Itsetyydytys varmasti onnistuu tuoolla mitalla.
- Anonyymi
Mitäs 19
- Anonyymi
>uppoo kännyy ja tukeva pitä kiinni
- Anonyymi
Itsellä on 8 cm ja on riittany!
- Anonyymi
Klitoriksen hierontaan riittää 4cm periaatteessa.
- Anonyymi
Onko kännys
- Anonyymi
Kyllä se sun 12cm riittää. Samanlaisia on enin osa.
- Anonyymi
liian iso, sattuu
- Anonyymi
Hyvin riittää.
- Anonyymi
Kyllä 17 on hyvän kokonen, tekee pyllyssä hyvää. Pienempikin ihan ok, kun hyvä käyttäjä.
- Anonyymi
Mulle 19/5
- Anonyymi
Varmaan sinänsä on tyydyttävää, mutta naisen orgasmin kannalta pilin pituudella ei ole suoranaisesti merkitystä. Klitoriksen kiihotustahan siihen tarvitaan, ja voihan sen hieromisen tehdä jäykällä penikselläkin, mutta eihän peniksen pituus siinä hommassa merkitse.
Vähempikin riittää....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354393- 553015
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462918- 302703
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402651Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82605- 382279
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542035Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693- 21683