Kirkko on UHRAAJA

Anonyymi

Kirkkoa EI kiinnosta uhrin asiat eikä asema, hänen läpikäymänsä helvetin hornat eikä edes järkyttävät asiat.

Näin tapahtui v. 2014-2017 välisenä aikana, jolloin hengenhädässämme jätin Kirkon papeille soittopyyntöjä, mutta turhaan. Kirkko ei paria ensimmäistä kertaa lukuunottamatta vastannut yhteenkään HÄTÄhuuto-viestiin eikä soittopyyntöön. Olimme todella pahassa hengenhädässä ja -vaarassa!

Ainoastaan muutaman kerran jaksoin raahautua Kirkolle paikan päälle: silloin minua kuultiin, mutta uskomaton katse ja sell. hymy naamalla, vaikka asiat koskivat aina Jumalia ja Jeesuksia ja Heidän uhrauksiaan, Vääryyksiään minua ja läheistäni kohtaan.

Kirjoitin asioista vieläpä piispoille, ja kerroin heille järkyttävistä asioista, Jumalien yms. teoista meitä kohtaan: tuloksena yksi ainoa lyhyt viesti, yhdeltä ainoalta piispalta jostain Lapualta:" Siunausta elämäänne." Ei sen kummempaa osanottoa tai avunantoa, vaikka puhutaan järkyttävän suurista, ilkeistä asioista, uhraamisista meitä kohtaan. Ja sitä tekstiä riitti todella yllin myllin.

Papit eivätkä piispatkaan ole tähän päivään mennessä myöskään vastanneet edes kysymykseeni:" onko evidenssiäni, noita heille jättämiäni puhepostiviestejä edes olemassa enää". He eivät suostu vastaamaan, ei myöskään Helsingin Tuomiokapituli eikä Kirkkohallitus: kukaan heistä EI suostu antamaan minulle kopioita niistä puhepostiviesteistä, jotta voisin oikeudessa todistaa syyttömyyteni plagiointiin (liittyy kirjan kirjoittamiseen). Kukaan heistä EI suostu myöskään vastaamaan EDES kysymykseen, " onko niitä enää olemassa".

Kirkko väittää, ettei sillä ole velvollisuutta säilyttää näitä tallenteita, mutta kys. asiaa hoitanut pappi sanoi 6/2018, että hän on pyynnöstäni käynyt niitä uudestaan kuuntelemassa. Eli silloin ainakin kuulemma oli vielä olemassa. Kirkko on myös tiennyt viimeistään v. 2018 alkuvuonna, että kys. puhepostiviestit toimivat evidenssinä, jos minulle sattuu jotain, eli Kirkko on tiennyt, ETTEI niitä saa hävittää.

Nyt kuitenkin on heille (asianomaisille erityisesti) vaikean mahdotonta vastata EDES siihen, onko niitä enää olemassa, SAATI, ETTÄ saisin niistä itselleni IKINÄ kopioita, JOTTA välttyisin miljoona-luokan korvausvaatimuksilta plagiaatti-epäilyjen suhteen.

Nyt evidenssin puuttuessa olen VAARASSA joutua korvausvelvolliseksi JÄTTIsuurissa summissa Jenkeissä ym. maailmassa. Ja Kirkko on VAIN VAITI! Ihan tahallaan, vaikka tietää ihan kaikki asianlaidat! Kirkkoa EI kiinnosta, sillä Kirkko on uhraaja ja itse leikkii UHRIA vaikka millä tavalla.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      > aikka asiat koskivat aina Jumalia ja Jeesuksia ja Heidän uhrauksiaan, Vääryyksiään minua ja läheistäni kohtaan.

      Mitä vääryyksiä?

      • Anonyymi

        Hyökkäsivät kimppuumme, Isot Valtiaat, Jumalat yms., väkivaltaista kohtelua ja esittivät meitä selkeästi kaikilla vaarallisimmilla, väärillä ilmikuvilla, ns. ilmestyksillä.

        Itse sain ihan ensimmäiseksi olla muka she-male friikkinä (olen nainen), sitten erittäin vahvasti ja väkivalloin kimppuuni hyökäten He esittivät minun olevan muka Antikristus. Ennen tätä kaikkea He esittivät minua ylipäätään vain ärsyttävän oloisena ja hirveänä.

        Tämän jälkeen, v. 10/2014 lähtien he hyökkäsivät mies ystäväni kimppuun ja esittivät hänen olevan muka pedofiili. Tätä kesti yhtäsoittoa 18 kk, joka päivä koko päivän ja öisinkin kohdistelivat ja esittivät kuin syytettynä, erittäin vahvasti epäiltynä.

        V. 9-10/2016 lähtien He esittivät minua pedofiilinä ja sitä kesti n. vuoden. He tulivat kaikkina aikoina aina liian lähelle, ihan kiinni ja väkivalloin yrittivät kaataa noita asioita meidän osaksemme, että olisimme muka oikeasti syyllisiä noihin asioihin.

        She-male friikki-asiat He ovat saaneet 8/2019 lähtien jo sisääni asti vahvoiksi tuntemuksiksi, eli se tapa, jolla He esittävät minua imageina/illuusioina ilmatilassa (erittäin ällöttävän näköinen/oloinen friikki) on sama, jonka He ovat onnistuneet saamaan jo sisääni asti vahvaksi tuntemukseksi.

        Kaiken huippu on, että olen jo 50-vuotias, eli Herrat ovat aika pahasti liian myöhässä, kun yrittävät minusta väkisin saada aikaan jotain she-male friikkiä, ainakin, että näyttäisin tai vaikuttaisin siltä. Kaksi ystävääni ovat jo suoraan sanoneet, toinen kysyttäessä, toinen paukautti aikoinaan kysymättä suoraan päin naamaa, että kyllä minusta tulee mieleen joku niin ällö-ämmä, että ihan kuin olisin joku she-male friikki.

        Tämän lisäksi ja päälle päätteeksi herrat ovat yrittäneet esittää minua imageina/illuusioina, että olisin hullu/idiootti. Ja kaikki tämä, varsinkin viime aikainen kohtelu ja esittely, johtuu siitä, että olen paljastanut Heistä arkaluontoisia asioita, myös Heidän salaisuutensa (kuten olemassaolonsa, koostumuksensa), aika tarkkoja asioita, joita ei ilmeisesti olisi muka Heidän mielestään saanut paljastaa.

        Mutta, koska Herrat Itse aloittivat hyökkäämällä vääryyksinensä kimppuumme (vaikka en ollut edes itsekään heitä vastaan alusta alkaen) ja noin vaarallisilla imageilla/illuusioilla, ym. väkivaltaisella kohtelulla ja osoituksella, olen ollut pakotettu paljastamaan Heistä asioita, arkaluontoisiakin. Koska muuten meidätkin olisi aina vaan uhrattu uudestaan ja uudestaan; olisimme joutuneet vieläkin pahempaan, konkreettisempaan hengenvaaraan, kun aina on löytynyt niitä ihmisiä, jotka ovat menneet uskomaan noita ilmikuvia. Minustakin on uskottu ihan jokaista imagea/illuusiota, jonka Herrat ovat esittäneet minusta: sen todistaa ihan selket tietyn tyyppiset, nauravat (ilkeähköt) katse-osoitukset, joita olen saanut osakseni välittömästi noiden esitettyjen imagien jälkeen. Että sellaista anteeksiantamattomilta, sairailta Aliens-Olennoilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyökkäsivät kimppuumme, Isot Valtiaat, Jumalat yms., väkivaltaista kohtelua ja esittivät meitä selkeästi kaikilla vaarallisimmilla, väärillä ilmikuvilla, ns. ilmestyksillä.

        Itse sain ihan ensimmäiseksi olla muka she-male friikkinä (olen nainen), sitten erittäin vahvasti ja väkivalloin kimppuuni hyökäten He esittivät minun olevan muka Antikristus. Ennen tätä kaikkea He esittivät minua ylipäätään vain ärsyttävän oloisena ja hirveänä.

        Tämän jälkeen, v. 10/2014 lähtien he hyökkäsivät mies ystäväni kimppuun ja esittivät hänen olevan muka pedofiili. Tätä kesti yhtäsoittoa 18 kk, joka päivä koko päivän ja öisinkin kohdistelivat ja esittivät kuin syytettynä, erittäin vahvasti epäiltynä.

        V. 9-10/2016 lähtien He esittivät minua pedofiilinä ja sitä kesti n. vuoden. He tulivat kaikkina aikoina aina liian lähelle, ihan kiinni ja väkivalloin yrittivät kaataa noita asioita meidän osaksemme, että olisimme muka oikeasti syyllisiä noihin asioihin.

        She-male friikki-asiat He ovat saaneet 8/2019 lähtien jo sisääni asti vahvoiksi tuntemuksiksi, eli se tapa, jolla He esittävät minua imageina/illuusioina ilmatilassa (erittäin ällöttävän näköinen/oloinen friikki) on sama, jonka He ovat onnistuneet saamaan jo sisääni asti vahvaksi tuntemukseksi.

        Kaiken huippu on, että olen jo 50-vuotias, eli Herrat ovat aika pahasti liian myöhässä, kun yrittävät minusta väkisin saada aikaan jotain she-male friikkiä, ainakin, että näyttäisin tai vaikuttaisin siltä. Kaksi ystävääni ovat jo suoraan sanoneet, toinen kysyttäessä, toinen paukautti aikoinaan kysymättä suoraan päin naamaa, että kyllä minusta tulee mieleen joku niin ällö-ämmä, että ihan kuin olisin joku she-male friikki.

        Tämän lisäksi ja päälle päätteeksi herrat ovat yrittäneet esittää minua imageina/illuusioina, että olisin hullu/idiootti. Ja kaikki tämä, varsinkin viime aikainen kohtelu ja esittely, johtuu siitä, että olen paljastanut Heistä arkaluontoisia asioita, myös Heidän salaisuutensa (kuten olemassaolonsa, koostumuksensa), aika tarkkoja asioita, joita ei ilmeisesti olisi muka Heidän mielestään saanut paljastaa.

        Mutta, koska Herrat Itse aloittivat hyökkäämällä vääryyksinensä kimppuumme (vaikka en ollut edes itsekään heitä vastaan alusta alkaen) ja noin vaarallisilla imageilla/illuusioilla, ym. väkivaltaisella kohtelulla ja osoituksella, olen ollut pakotettu paljastamaan Heistä asioita, arkaluontoisiakin. Koska muuten meidätkin olisi aina vaan uhrattu uudestaan ja uudestaan; olisimme joutuneet vieläkin pahempaan, konkreettisempaan hengenvaaraan, kun aina on löytynyt niitä ihmisiä, jotka ovat menneet uskomaan noita ilmikuvia. Minustakin on uskottu ihan jokaista imagea/illuusiota, jonka Herrat ovat esittäneet minusta: sen todistaa ihan selket tietyn tyyppiset, nauravat (ilkeähköt) katse-osoitukset, joita olen saanut osakseni välittömästi noiden esitettyjen imagien jälkeen. Että sellaista anteeksiantamattomilta, sairailta Aliens-Olennoilta.

        No, jos yhtään lohduttaa, ei tuo väärä tieto näytä levinneen ainakaan minulle asti, eikä julkiduuteen. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1690
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1329
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1075
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      5
      1009
    Aihe