Luulen, että tätä on enemmältikin täällä. Oli tai ei niin tämä on minun fantasia jonka haluaisin kokea. Runkata naisen nähden, mitään muuta en pyydä kuin katseen.
Olen kaupungissa asuva lappilainen 6 kymppinen mies ja kokeillut monenlaista hakua.
Naiset, olisko kiinnostusta....ollekhan
Miksen löyvä silmäparia
18
710
Vastaukset
- Anonyymi
Mä voisin kyl katella. Missä kaupungissa asut? Oon kolmikymppinen sinkku nainen.
- Anonyymi
Kouvola lähellä, onko liian pitkä tulla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei liian pitkä. Voisin tulla huomenna. Mikä sun tarkka osote? T. sinkku nainen.
- Anonyymi
Moikka anonyymi. Olen rovaniemiläinen....onko kaukana
- Anonyymi
Kuopiosta naista tälläiseen iloitteluun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei liian pitkä. Voisin tulla huomenna. Mikä sun tarkka osote? T. sinkku nainen.
Moi miten saan sinun yhteyttä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi miten saan sinun yhteyttä ?
Kun saiskin joskus, täysin turvallisesti ja aikuisen naisen luvalla tai käskystä, runkata aivan kiimaisesti hänen edessään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä miehenä voisin katsella kun runkkaat voin jopa auttaa mälli tulossa . Ota yhteyttä totteri41 Skype tai [email protected] mulla hyvät huulet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä miehenä voisin katsella kun runkkaat voin jopa auttaa mälli tulossa . Ota yhteyttä totteri41 Skype tai [email protected] mulla hyvät huulet
Hyi helvetti 😈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun saiskin joskus, täysin turvallisesti ja aikuisen naisen luvalla tai käskystä, runkata aivan kiimaisesti hänen edessään...
Hyppää jojoon kurppa
- Anonyymi
Rovaniemellä oleilen, oikeastikko. caverject(ät)gmail.com
- Anonyymi
Löytyykö Turusta/Turun seudulla katselusta kiinnostunutta naista?
- Anonyymi
Ei löydy tumputa keskenäs
- Anonyymi
Mä taas tykkään katsella kun nainen runkkaa itseään, itse ei saa koskea vaan saa katsella.. ;) tekee kutaa kullille.!
- Anonyymi
Eunukin päiväunia 🤣 😂
- Anonyymi
Olihan toi kiva katsoa kun vanhempi mies runkkaa ja valuttaa sperman ulos.. Heh... Tuskin enää kauas lentää.. No mites jos pimppani kostuu niin joudunko sormeni laittaan töihin.. Heh.. Tj74vm
- Anonyymi
Oispa kyllä kiva runkata naisen katsellessa ota yhteyttä Skype live:203b8469a0fc6a1e
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1204979Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen322741- 342539
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺282173- 1191580
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭191408En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä91267Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351133Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2101104- 811059