Ilmansaasteet levittävät viruksia

Anonyymi

THL ei sitä tiedä tai ei saa sanoa. Kuten kartoista näemme niin epidemiat ovat levinneet saasteisimmille alueille ja saaneet pahimmat tuhot aikaan Kiinassa ja Italiassa tähän mennessä. Yksi syy on typpioksidi.Lisäksi PAH-yhdisteet joita syntyy biopolttoaineiden teossa. Veikkaan että tämän perusteella Itä-Suomessa syntyy suuret ongelmat jos kaikki suunnitellut biolaitokset rakennetaan. Päättävät puolueet ja heidän virkamiehensä eivät piitanneet mitään ihmisten terveydestä antaessaan toimilupia tehtaisiin koelaitoksina. Nyt kokeet on tehty ja vastuu kannetaan?

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko AVI hoitanut Suomessa tehtävänsä?

    • Anonyymi

      Venäjä aloittanut merkittävän disinformaatiokampanjan – tavoitteena lisätä Lännen koronapaniikkia
      Liike on linjassa maan aiemman strategian kanssa.
      Venäläinen valtiomedia sekä muut Kreml-myönteiset tiedotusvälineet ovat aloittaneet merkittävän, Länteen kohdistuvan valeinformaatiokampanjan, jonka tarkoituksena on pahentaa koronaviruksen vaikutusta, lietsoa paniikkia sekä epäluottamusta.

      • Anonyymi

        Naurettavaa höpinää.Teikäläiset valehtelijat pitäisi pistää kuriin .Mikä pakkomielle on jatkuvasti pelata kommunistkortilla kun niitä ei Venäjälläkään paljoa ole. Noin vain lisätään mahdollisuutta että kommunismi voi vielä levitä lisää.Hanki jostain viruslääkettä pääongelmaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurettavaa höpinää.Teikäläiset valehtelijat pitäisi pistää kuriin .Mikä pakkomielle on jatkuvasti pelata kommunistkortilla kun niitä ei Venäjälläkään paljoa ole. Noin vain lisätään mahdollisuutta että kommunismi voi vielä levitä lisää.Hanki jostain viruslääkettä pääongelmaasi.

        Mikä ihmeen kommunistikortti? Nyky-Venäjän vallanpitäjät eivät ole kommunisteja vaan roistokapitalisteja.


    • Anonyymi

      Kiinassa on lukematon määrä pyrolyysilaitoksia joiden päästöt pilaavat hengitysilman. Mm auton renkaita käsitellään pyrolyysimenetelmällä.Samoin muovijätettä. Pitkään ihmettelin miksi kiinalaiset ämpärit haiset myrkyltä? Koronaepidemia lopulta opetti paljon todellisuudesta. Tällainen vätteiden hävitys voi vain kostautua. On surkeaa että juuri suomalaiset ovat levittäneet Kiinaan pyrolyysilaitteita.Miksi tämä kemiallinen sota on EUn hyväksymä?

    • Anonyymi

      Kyllä mie sentään normilääkettieteeseen ja virologiaan turvaudun mieluummin kuin peräkamariipuloisen pöhinöihin. Väite "Ilmansaasteet levittävät viruksia", voi kuulostaa hienolta ja varmasti se sitä narsistisen ipulallun mielesstä onkin, mutta kriittistä tarkastelua tuo väite ei kestä. Kyllä se virus vaan viihtyy puhtaassa ilmassa ja saastumattomassa viljelmässä parhaiten.

      • Anonyymi

        Edustat siis yleistä mielipidettä? Mistähän olet saanut päähäsi että olet itse aina oikeassa? Puheesi ovat tosi käsittämättömiä minun mielestä. Eihän ole kysymyksessä viruksesta puhtaassa ilmassa vaan keuhkoissa. Luulisi kaikkien jo tietävän missä kunnossa keuhkot ovat kaupunkiväellä. Miksi pilkkaat muita narsisteiksi vaikka olet itse sellainen? Menisit Senaatintorille julistamaan maailmalopun oppejasi . Olisi sopivasti kuulijoita tällä haavaa ja saisit yksin puhua totuuksiasi muiden häiritsemättä.Nettirobotille kai kelpaa kaikki seura,ainakin IPUn porukka. Eikä siihen tartu mitkään virukset kun sillä on oma F-virussuoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edustat siis yleistä mielipidettä? Mistähän olet saanut päähäsi että olet itse aina oikeassa? Puheesi ovat tosi käsittämättömiä minun mielestä. Eihän ole kysymyksessä viruksesta puhtaassa ilmassa vaan keuhkoissa. Luulisi kaikkien jo tietävän missä kunnossa keuhkot ovat kaupunkiväellä. Miksi pilkkaat muita narsisteiksi vaikka olet itse sellainen? Menisit Senaatintorille julistamaan maailmalopun oppejasi . Olisi sopivasti kuulijoita tällä haavaa ja saisit yksin puhua totuuksiasi muiden häiritsemättä.Nettirobotille kai kelpaa kaikki seura,ainakin IPUn porukka. Eikä siihen tartu mitkään virukset kun sillä on oma F-virussuoja.

        Kyllä mie sentään normilääkettieteeseen ja virologiaan turvaudun mieluummin kuin peräkamariipuloisen pöhinöihin. Väite "Ilmansaasteet levittävät viruksia", voi kuulostaa hienolta ja varmasti se sitä narsistisen ipulallun mielesstä onkin, mutta kriittistä tarkastelua tuo väite ei kestä. Kyllä se virus vaan viihtyy puhtaassa ilmassa ja saastumattomassa viljelmässä parhaiten.
        "Menisit Senaatintorille julistamaan maailmalopun oppejasi "
        Hyvin vastaat asian vierestä


    • Anonyymi

      Virukset ovat olleet maapallolla ennen ihmistä ja ilmansaasteita. Hyvin on levinneet koko maapallolle. Ilmansaaste ei ole koronaviruksen isäntähiukkanen. Se leviää ihmisestä ihmiseen ainakin pisaratartuntana. Koronavirus leviää nykyihmisen elämän tavoista ja asumistihentymistä johtuen hyvin, koska sillä on ominaisuuksia levitä ja tartuttaa.

      • Anonyymi

        Voi pyhä sylvi tuota höpinää.Tyyppi on kai ekaluokalta tietojen perusteella.Nyt tietysti loisii kotona syömässä äidin pullia.Jotain tarttis tehdä tälle koululaitokselle. Tämä poju mesoo täällä ja tytöt johtavat Suomea hallituksessa. Ei ihme että koronavirukset jylläävät.


      • Anonyymi

        Oi voi tätä suurta tietoa joka tulee koulusta. Voitko miettiä sitä että joku toinen on käynyt parempaa koulua tai jopa tutkinut itse asiaa? Kouluhallitus on nyt vallasassa eikä hyvältä näytä.Lapset on lapdia vaikka voissa paistaisi. On aika rasittavaa päivästä toiseen kuunnella jonkun nuoren jankutusta kouluasioista kun todellisessa elämässä taistellaan hengestä ja kohta kaikki ruuasta. Kun tästä olen puhunut vuosikausia niin eipä tullut ikinä keskustelijoita edes mukaan. Poikasia kiinnosti enemmän turismi,huumeet ja pelit kuin todellisuus. Toivottavasti nyt opitte edes jotain. Mutta älkää estäkö keskustelemasta niitä jotka tietävät. Pelkkä huutelu ei osoita ihmisestä mitään hyvää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1083
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      850
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    5. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      750
    6. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    7. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      744
    8. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      740
    9. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    10. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      714
    Aihe