Kahden naisen ystävyys seurakunnassa.

Anonyymi

Onko siinä mitään pahaa, jos kaksi naista ystävystyy tosiystäviksi ja he ovat paljon yhdessä, toistensa luona.

91

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei mitään pahaa.?Miksi olisi? Hienoa että kaksi sisarta on löytänyt toisensa.

    • Anonyymi

      Onko ystävyys asia jotenkin sukupuoliasia. Tapahtuuko sisarten kesken jotain epäsopivaa? Ystävyys on ystävyyttä, ei muuta.

    • Anonyymi

      Salaisuuksien salaisuudet paljastuu salaisuuden salaisuuksien paljastuttua. Ehkä nuo kaksi naista on yhä kaksin silloin, kun salaisuuksien salaisuudet paljastuu.

      • Anonyymi

        Salaisuuksien salaisuuksien salaisuuksien salaisuudet.

        Pyh... ja pah.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salaisuuksien salaisuuksien salaisuuksien salaisuudet.

        Pyh... ja pah.

        Se on salaisuus, salaisuuksien salaisuus. Näin sanoi Hugo Koivunen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on salaisuus, salaisuuksien salaisuus. Näin sanoi Hugo Koivunen.

        Niin se on joku helluntailainen ilmeisesti? Ei ole minulle tuttu henkilö, en tunne helluntailaisuuden historiaa. Salaisuudet, eivät taida kestää päivänvaloa.


    • Anonyymi

      Homoseksuaaleiksi synnytään. Kukaan ei voi itse päättää omaa seksuaalista suuntaustaan. Näin se vain on. Onneksi mm. helluntailaiset ja lestadiolaiset ovat alkaneet tämän hyväksymään ja lesbot ja homot saavat seurakuntaan kuulua. Kautta aikojenhan on esim. helluntaiseurakunnissa toiminut saarnaajia, jotka ovat aina välillä "tulleet kaapista ulos" oman seksuaalisen suuntautumisensa vuoksi. Jo neljäkymmentä vuotta sitten. Tähän voisi muutaman tunnetun saarnamiehen nimenkin kirjoittaa, mutta jääköön tekemättä. Seurakunnan edessä nämä seurakunnan paimenet ovat saattaneet rehellisesti tunnustaa "taipumuksensa". Siihen aikaan vaan jouduttiin ne tunnustukset "syntinä" tunnustamaan.

      • Anonyymi

        Miten homostelu liittyy kahden naisen ystävyyteen?


      • Anonyymi

        Tottahan toki joku ottaa esiin homokortin, kun puhutaan naisten välisestä ystävyydestä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottahan toki joku ottaa esiin homokortin, kun puhutaan naisten välisestä ystävyydestä. :)

        Kyllä ystävyys on parempi vaihtoehto kuin yksinäisyys ja itsemurha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ystävyys on parempi vaihtoehto kuin yksinäisyys ja itsemurha.

        Kyllä niin on. Kaikille ei vaan kelpaa se ystävyyskään.


      • Anonyymi

        Jos homoksi synnytään, niin miksi nuorten naisten keskuudessa on tutkitusti huomattavasti kiinnostusta omaa sukupuolta kohtaan seksuaalisessa mielessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottahan toki joku ottaa esiin homokortin, kun puhutaan naisten välisestä ystävyydestä. :)

        Ketä kiinnostaa? Sehän kertoo vain esiin ottajan omista vakavista ongelmista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä niin on. Kaikille ei vaan kelpaa se ystävyyskään.

        Ei ystävyyttä voi tyrkyttää tai vaatia. Se syntyy vapauden ilmapiirissä. Jos on henkilökemiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos homoksi synnytään, niin miksi nuorten naisten keskuudessa on tutkitusti huomattavasti kiinnostusta omaa sukupuolta kohtaan seksuaalisessa mielessä?

        Koska myös biseksuaaliksi synnytään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ystävyyttä voi tyrkyttää tai vaatia. Se syntyy vapauden ilmapiirissä. Jos on henkilökemiaa.

        Kiitos tiedosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ystävyyttä voi tyrkyttää tai vaatia. Se syntyy vapauden ilmapiirissä. Jos on henkilökemiaa.

        Enpä tyrkyttele seuraani, ainakaan sinulle ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa? Sehän kertoo vain esiin ottajan omista vakavista ongelmista.

        Niin varmaankin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska myös biseksuaaliksi synnytään.

        Juuri näin on.


      • Anonyymi

        Ja voi noita aikoja 40-50 vuotta sitten. Saarnaajille syntyi avioliiton ulkopuolisia lapsia ties kuinka paljon. Mutta niistä ei saanut puhua. mm. Vauhdikas hanuria soittava julistaja H.V


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja voi noita aikoja 40-50 vuotta sitten. Saarnaajille syntyi avioliiton ulkopuolisia lapsia ties kuinka paljon. Mutta niistä ei saanut puhua. mm. Vauhdikas hanuria soittava julistaja H.V

        Et kyykytä minua.
        Luulet voivasi alistaa ja kyykyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja voi noita aikoja 40-50 vuotta sitten. Saarnaajille syntyi avioliiton ulkopuolisia lapsia ties kuinka paljon. Mutta niistä ei saanut puhua. mm. Vauhdikas hanuria soittava julistaja H.V

        Vornila vai Vaurula? Vai vai


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä tyrkyttele seuraani, ainakaan sinulle ;)

        Hyvä! Eipähän tule pettymystä kummallekaan. En minä netistä ystäviä haekaan :)


      • Anonyymi

        Jumalan viha! Jumalan viha. Jumalan viha!


    • Anonyymi

      Se ei ole muuten mikään salaisuus, että hyväksyn ihmisen ja hänen arvonsa ihmisenä, riippumatta hänen seksuaalisesta suuntautumisestaan.
      Tärkeintä on ihminen, ei hänen seksuaalisuutensa.
      Se on ihan avoin asia ja tullut varmasti palstakirjoittajille selväksi.
      En pyri salaamaankaan sitä, että ajattelen maailmaa sillä tavoin.
      En kirjoittaisi siis raamatunlauseilla koristeltuja homoseksuaalisvastaisia viestejä palstoille, koska en ajattele niin, enkä omaa sellaisia arvoja, jotka pyrkisivät kyykyttämään heitä.

      Sillä ei ole mitään tekemistä minun seksuaalisen suuntautumiseni kanssa.

      Onko asia selvä.

      • Anonyymi

        Seksuaalisuus ei ole Jeesuksen Sovitustyön ydinkohtia. Kenenkään ei pitäisi pelätä muiden takia.


      • Anonyymi

        "Sillä ei ole mitään tekemistä minun seksuaalisen suuntautumiseni kanssa. Onko asia selvä."

        Nyt ainakin on, kun näin painokkaasti ilmoitit.:) Ei tullut mieleen asiaa aiemmin pohtiakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä ei ole mitään tekemistä minun seksuaalisen suuntautumiseni kanssa. Onko asia selvä."

        Nyt ainakin on, kun näin painokkaasti ilmoitit.:) Ei tullut mieleen asiaa aiemmin pohtiakaan.

        Ei sinun tarvitse pientä päätäsi sillä vaivata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä ei ole mitään tekemistä minun seksuaalisen suuntautumiseni kanssa. Onko asia selvä."

        Nyt ainakin on, kun näin painokkaasti ilmoitit.:) Ei tullut mieleen asiaa aiemmin pohtiakaan.

        Tai... senkus pohdiskelet, se voikin olla mukava aivopähkinä. :)
        Ja mitä sitten jos olisinkin? Olisinko jotenkin epäkelvompi tai enkö kelpaisi esimerkiksi ystäväksesi?

        Otetaan vaikka rasistikortit käyttöön, pelin hengessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai... senkus pohdiskelet, se voikin olla mukava aivopähkinä. :)
        Ja mitä sitten jos olisinkin? Olisinko jotenkin epäkelvompi tai enkö kelpaisi esimerkiksi ystäväksesi?

        Otetaan vaikka rasistikortit käyttöön, pelin hengessä.

        No, mieti sitten samalla minkä värinen olen iholtani, jos kaipaat aivopähkinöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä ei ole mitään tekemistä minun seksuaalisen suuntautumiseni kanssa. Onko asia selvä."

        Nyt ainakin on, kun näin painokkaasti ilmoitit.:) Ei tullut mieleen asiaa aiemmin pohtiakaan.

        Ja kun niin paljon kirjoitan siitä ja niin paljon puolustan ja kirjoitan ja kirjoitan... salaisuuksien salaisuuksien salaisuudet... niin, aivopähkinää. Ratkaise, mikä on totuus.

        Et sinä sitä osaisi ratkaista, vain minä tietäisin totuuden ja mitä sen väliä, mitä sinä siitä luulet tietäväsi?


    • Anonyymi

      Kunhan eivät sillä tavalla pidä toisistaan.

    • Anonyymi

      Lättä lättä :)

    • Anonyymi

      Sellainen ihminen, ei ole mikään ystävä, joka kiusaa julmasti toista.

    • Anonyymi

      Ja minä, kun olin sinusta huolissani. Ihan turhaan. Sinä pärjäät vallan mainiosti ihan omin huvinesi.

    • Anonyymi

      Ja yksi asia tehdään selväksi.

      Minä saan puhua ja kirjoittaa ihan mistä haluan.
      Sinä et alista minua.
      Minulla on sananvapaus, vapaus ilmaista mielipiteitäni.
      Minulla on täydet ihmisoikeudet.

      Älä ikinä enää puutu tekemisiini.

    • Anonyymi

      Tosi ystävä voi olla ja onkin Jumalan lahja. Tosi ystävä on uskovaisen rinnalla kulkija ja mummoni puhui saattomiehistä.
      Tosi ystävä on saattomies taivaantiellä kohti kotia.
      Hänen kanssaan voi iloita, surra, jakaa asioitaan. Tosi ystävykset kantavat toisiaan uskossa.
      Kun Jumala antaa ihmiselle tosiystävän, se on suuri kiitoksen aihe.

      • Anonyymi

        "Kun Jumala antaa ihmiselle tosiystävän, se on suuri kiitoksen aihe."

        Tosi on. Puhuin juuri uskovaisen tosiystävän kanssa, jonka olen tuntenut 60-luvulta lähtien. Ystävyys on kestänyt nekin ajat, kun ollaan asuttu eri puolilla maailmaa. Hyvä ystävyys on lepopaikka elämän myrskyissä. Sen vuoksi ystävää on kohdeltava kuin kukkaa kämmenellä.


    • Anonyymi

      Olet halunnut näyttää ja kostaa. Olet saanut kostosi. Riittääkö se sinulle?

      Minä näen, sen mitä olet halunnut näyttää. Minä näen sen ja osaan koota palapelejä yllättävänkin hyvin ja senhän sinä tiedät ja sen vuoksi palapelejä eteeni haluat tuoda. On vaatinut paljon aikaa ja vaivaa, se on vaatinut sinulta vuosia ja vain koston vuoksi. Aivan älytöntä ja aivan turhaa voimavarojen haaskausta, sanoisinko ja mitä sen seuraus on, sinä jäät vain omaan vihaasi.

      Me tiedämme mistä kirjoitan. Olen pahoillani, jos olen toiminut sinua kohtaan väärin. Sinun ei tarvitse olla kanssani missään tekemisissä, sinun ei olisi kannattanut näitäkään pelleilyjä palstalle laittaa.

      Kasva aikuiseksi ja ala ymmärtää, mikä on oikea elämä.

    • Anonyymi

      Minulle sinä olit ennenkaikkea ystävä, josta olen välittänyt.
      Kaikesta huolimatta.
      Mitä voimavarojen haaskausta.

    • Anonyymi

      Oi L_S, sinä olet kuin tuli, mutta minä olen kuin vesi.

      • Anonyymi

        Oi narri,
        tuli sulattaa jään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi narri,
        tuli sulattaa jään.

        Sun luoksesi jään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun luoksesi jään...

        Sisällä pään ma sun nään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sisällä pään ma sun nään

        Ota ystäviä itsellesi viisi tai kuusi tai seitsemän, kymmenen.
        Heitä arpaa, heitä huulta.
        En mie kaipaa sun tuulta.
        Ooot vain ilkee, et muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sisällä pään ma sun nään

        Olet aiheuttanut vain surua,
        koska sun pään sisällä on sahanpurua.

        Et ymmärrä edes sitä, koska oot älyttömän hölmö.
        Kukaan aito ystävä, ei olisi edes noin pölhö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun luoksesi jään...

        Olen pahoillani, tiedät sen.
        Mun on säästettävä itseäni,
        ihmisiltä, jotka satuttavat, eivät tee mitään muuta.

        Jos kysyn kuinka voit.
        Saan vastaukseksi pelleilyä ja hölmöilyä, eikä mitään muuta.

        Ei mitään muuta. Ei mitään muuta.

        Olet äärettömän surullinen tapaus,
        koska luulet olevasi oikeassa ja leikittelet.
        Ei mitään aitoa ja inhimillistä, ei mitään välittämistä.

        Kylmä kuin jää, kova kuin kivi.
        Mun on säästettävä itseäni, enkä enää kysy kuinka voit.
        Eihän se sulle mitään merkitse.
        Se on sulle vain vitsi, ei mitään muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sisällä pään ma sun nään

        Et ole aidosti ystävä, et edes ystävällinen.
        Olet ilkeä ja pahansuopa, punot vain juonia.
        Käytät vain välineenä muita ihmisiä.
        Kyykytät.

        Miksi haluaisin olla ystäväsi?
        Kerro yksikin hyvä syy sille.


      • Anonyymi

        Niin se vesi tekee.
        Se sammuttaa kynttilän liekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pahoillani, tiedät sen.
        Mun on säästettävä itseäni,
        ihmisiltä, jotka satuttavat, eivät tee mitään muuta.

        Jos kysyn kuinka voit.
        Saan vastaukseksi pelleilyä ja hölmöilyä, eikä mitään muuta.

        Ei mitään muuta. Ei mitään muuta.

        Olet äärettömän surullinen tapaus,
        koska luulet olevasi oikeassa ja leikittelet.
        Ei mitään aitoa ja inhimillistä, ei mitään välittämistä.

        Kylmä kuin jää, kova kuin kivi.
        Mun on säästettävä itseäni, enkä enää kysy kuinka voit.
        Eihän se sulle mitään merkitse.
        Se on sulle vain vitsi, ei mitään muuta.

        Olet väärässä rakkaani, olet sanomattoman väärässä. Miten ollenkaan olenkaan huolissani sinusta, miten olenkaan. Olen ollenkaan olen...kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet väärässä rakkaani, olet sanomattoman väärässä. Miten ollenkaan olenkaan huolissani sinusta, miten olenkaan. Olen ollenkaan olen...kyllä

        Miksi olisit huolissasi?
        Minulla on kaikki hyvin.
        Tietäisit sen, jos ymmärtäisit.
        Huolesi on vain pman pinnan kiillotusta, ei mitään aitoa.
        Ehkä vain uusi jekku, johon saisit minut uskomaan?

        Teit minut vain hölmöksi, ei muuta.
        Onneksi, ehkä kukaan ei täällä minusta mitään tiedä.
        Vain sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet väärässä rakkaani, olet sanomattoman väärässä. Miten ollenkaan olenkaan huolissani sinusta, miten olenkaan. Olen ollenkaan olen...kyllä

        Sitä paitsi, tuo on äärimmäisen noloa, että palstalla puhuttelet minua rakkaaksesi.
        En ole sinun rakkaasi. Ei ole oikein, että täällä sellaista kirjoittelet. Olen vain ystäväsi, en muuta... tai luulin olevani, en ollut sitäkään, en sitäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä paitsi, tuo on äärimmäisen noloa, että palstalla puhuttelet minua rakkaaksesi.
        En ole sinun rakkaasi. Ei ole oikein, että täällä sellaista kirjoittelet. Olen vain ystäväsi, en muuta... tai luulin olevani, en ollut sitäkään, en sitäkään.

        Olet olet kyllä olet. Rakkaus ei tee hölmöksi. Ei se että soittelemme, sanoisinko, toistemme herkimpiä kieliä. Jos et rakkauteen usko, usko ystävyyteen. Ikuiseen ystävyyteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet olet kyllä olet. Rakkaus ei tee hölmöksi. Ei se että soittelemme, sanoisinko, toistemme herkimpiä kieliä. Jos et rakkauteen usko, usko ystävyyteen. Ikuiseen ystävyyteen.

        Et sinä sitä osoita millään tavalla, ystävyyttä.
        Toisinpäin, koen, että suhtautumisesi on ollut jopa vihamielistä.
        Olen jopa pyytänyt ystävyyttäsi. En ole sitä saanut. Ja haluat luoda mielikuvan kuin ajattelisit toisin. Miten voisi uskoa sinun rakkauteesi, kun ystävyyttäkään et kykene osoittamaan.

        Jos kysyn kuulumisiasi, et vastaa ja vastaat tällaisella palstalla. Eikö se ole täysin hölmöläisen hommaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä sitä osoita millään tavalla, ystävyyttä.
        Toisinpäin, koen, että suhtautumisesi on ollut jopa vihamielistä.
        Olen jopa pyytänyt ystävyyttäsi. En ole sitä saanut. Ja haluat luoda mielikuvan kuin ajattelisit toisin. Miten voisi uskoa sinun rakkauteesi, kun ystävyyttäkään et kykene osoittamaan.

        Jos kysyn kuulumisiasi, et vastaa ja vastaat tällaisella palstalla. Eikö se ole täysin hölmöläisen hommaa?

        Ei missään tapauksessa. Tämä palstaviljelijä on taivaan lahja. Minulle...ja nyt myös sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet olet kyllä olet. Rakkaus ei tee hölmöksi. Ei se että soittelemme, sanoisinko, toistemme herkimpiä kieliä. Jos et rakkauteen usko, usko ystävyyteen. Ikuiseen ystävyyteen.

        Ei se mikään salaisuus ole, että välitän sinusta, välitän tosi paljon, sisimmässäni ja voin sanoa, että jopa rakastan, se on hengen rakkautta. Suoraan sanottuna, olet ihmisenä aika pirullinen lähimmäinen ollut minua kohtaan... ehkä muita kohtaan olet ollut parempi ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet olet kyllä olet. Rakkaus ei tee hölmöksi. Ei se että soittelemme, sanoisinko, toistemme herkimpiä kieliä. Jos et rakkauteen usko, usko ystävyyteen. Ikuiseen ystävyyteen.

        ehkä et aina niin pirullinenkaan, myös välinpitämätön. Silloinkin kun on ollut heikko hetki ja olen tarvinnut ystävää, olet osoittanut vain hylkäämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei missään tapauksessa. Tämä palstaviljelijä on taivaan lahja. Minulle...ja nyt myös sinulle.

        No luultavasti tunnen hänet paremmin kuin vain palstalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei missään tapauksessa. Tämä palstaviljelijä on taivaan lahja. Minulle...ja nyt myös sinulle.

        No luultavasti tunnen hänet paremmin kuin vain palstalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet olet kyllä olet. Rakkaus ei tee hölmöksi. Ei se että soittelemme, sanoisinko, toistemme herkimpiä kieliä. Jos et rakkauteen usko, usko ystävyyteen. Ikuiseen ystävyyteen.

        Minä olen luottanut, ikuiseen ystävyyteen kanssasi, et ole antanut aihetta luottaa siihen. En todellisesti tiedä koskaan, kuulenko sinusta koskaan vai ehkä viitsiydytkin jotain sanomaankin... kerrot kuinka vietät aikaa ystäviesi kanssa, minut olet hylännyt ja sanot, että minun tulisi luottaa ikuiseen ystävyyteen kanssasi.

        Aika mahdotonta. Ja kaikenlisäksi teet hallaa ja kiusaa sillä, että kerrot rakastavasi minua, kun sinun rakkautesi on aika kylmää kyytiä... ja kun sinun pitäisi tietää, että minä aidosti välitän sinusta, niin se on aika julmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet olet kyllä olet. Rakkaus ei tee hölmöksi. Ei se että soittelemme, sanoisinko, toistemme herkimpiä kieliä. Jos et rakkauteen usko, usko ystävyyteen. Ikuiseen ystävyyteen.

        Kun olen sinuun luottanut, kaikin tavoin, olen tahtonut, ystävän rinnalleni, ei kyse ole ollut siitä, että minä tarvitsisin juurikin niin paljon apua, vaan enemmän siitä, että olen kaivannut, tosi ystävää.

        Ja teit siitäkin saippuaoopperan tai pilkan teon kohteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet olet kyllä olet. Rakkaus ei tee hölmöksi. Ei se että soittelemme, sanoisinko, toistemme herkimpiä kieliä. Jos et rakkauteen usko, usko ystävyyteen. Ikuiseen ystävyyteen.

        Minä olen luottanut sinuun silloinkin, kun olen nähnyt, kylmyytesi ja vihasi... koska olen halunnut uskoa sinusta aina hyvää... mutta sisimmässäni olen aina tiennyt... olen sen tiennyt, että olen yhdentekevä sinulle, niin ystävänä kuin lähimmäisenäkin... ja korneinta olisi, jos sanoisit rakastavasi... ehket se sinä olekaan... luulen... vaan joku muu sairas pila... tai sinun sairas pilasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet olet kyllä olet. Rakkaus ei tee hölmöksi. Ei se että soittelemme, sanoisinko, toistemme herkimpiä kieliä. Jos et rakkauteen usko, usko ystävyyteen. Ikuiseen ystävyyteen.

        ...minä luulen, että se... että tiesin sen, että et välitä, niin sai minut sitä enemmän odottamaan välittämistäsi... kyselin kuulumisiaisi ... ja odotin, välittämistä... ja sitä enemmän sinä... halusit osoittaa... kuinka vähän arvostit minua...

        Olisi ihan kornia, jos sanoisit rakastavasi... koska se ei olisi totta... minä tiedän ja hän tietää, ettei se olisi ikinä totta.

        Sinä et ole hän... vaan minä luulin, että hän välittäisi edes sen verran, että... halusin... olla välitetty aidosti, ystävänä... tiedän, ettei se kuulosta normaalilta, vaan ihan pöljältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet olet kyllä olet. Rakkaus ei tee hölmöksi. Ei se että soittelemme, sanoisinko, toistemme herkimpiä kieliä. Jos et rakkauteen usko, usko ystävyyteen. Ikuiseen ystävyyteen.

        Onhan se surullista, että päästäkseen toisesta ihmisestä eroon... joutuu... tekemään kaikkensa... kyllä osaan sääliä ihmistä, joka on kokenut ystävyyteni lähes vainona... hän eräänä päivänä vain näytti katkaisevan välit ja sain tuntemaan... että se olinkin minä joka tein niin... ja itseasiassa, hän oli yrittänyt minusta päästä eroon jo pidemmän aikaa...

        Toisaalta hän sanoi haluavansa olla ystäväni... mutta se miten hän toimi... hän petti minut sanoillaan, hän toimi toisin.

        Ja ei ole mitään ystävyyttä, ei ole koskaan ollutkaan. Hän ei halunnut olla ystäväni eikä ole koskaan halunnut ollakaan... syy on ollut minun.

        Ei sillä ole enää väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se surullista, että päästäkseen toisesta ihmisestä eroon... joutuu... tekemään kaikkensa... kyllä osaan sääliä ihmistä, joka on kokenut ystävyyteni lähes vainona... hän eräänä päivänä vain näytti katkaisevan välit ja sain tuntemaan... että se olinkin minä joka tein niin... ja itseasiassa, hän oli yrittänyt minusta päästä eroon jo pidemmän aikaa...

        Toisaalta hän sanoi haluavansa olla ystäväni... mutta se miten hän toimi... hän petti minut sanoillaan, hän toimi toisin.

        Ja ei ole mitään ystävyyttä, ei ole koskaan ollutkaan. Hän ei halunnut olla ystäväni eikä ole koskaan halunnut ollakaan... syy on ollut minun.

        Ei sillä ole enää väliä.

        Minä näin... puhuit välillä outoja... ihan outoja... saatoin sanoa sen... ja kohta peruin sanojani... tunsin syyllisyyttä, että syytin sinua oudoista asioista... ja joskus tuntui kun kerroin jotain mieltäni painavaa, että jopa ilkuit... ja yhtäkkiä sinä vain... tällä palstalla tapahtui kauhea kaaos mielessäni ja samanaikaisesti sanoit, ettet se ollut sinä... ja halusin uskoa sinua... mutta sen jälkeen vaikenit vuosiksi... se olit sinä.. ja et välittänyt seurauksista... et välittänyt, kuinka pahoin... voisin rikkoontua... mieleltäni... et välittänyt.

        Ei se ole rakkautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se surullista, että päästäkseen toisesta ihmisestä eroon... joutuu... tekemään kaikkensa... kyllä osaan sääliä ihmistä, joka on kokenut ystävyyteni lähes vainona... hän eräänä päivänä vain näytti katkaisevan välit ja sain tuntemaan... että se olinkin minä joka tein niin... ja itseasiassa, hän oli yrittänyt minusta päästä eroon jo pidemmän aikaa...

        Toisaalta hän sanoi haluavansa olla ystäväni... mutta se miten hän toimi... hän petti minut sanoillaan, hän toimi toisin.

        Ja ei ole mitään ystävyyttä, ei ole koskaan ollutkaan. Hän ei halunnut olla ystäväni eikä ole koskaan halunnut ollakaan... syy on ollut minun.

        Ei sillä ole enää väliä.

        On sillä väliä, paljonkin, toivon sydämestäni että voimaannut, tunnet rakkauteni voiman ja lämmön joka vierailee, virtaelee kylmettyneeseen ruumiiseesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sillä väliä, paljonkin, toivon sydämestäni että voimaannut, tunnet rakkauteni voiman ja lämmön joka vierailee, virtaelee kylmettyneeseen ruumiiseesi.

        En välitä sinun virtailuistasi. En välitä.... minun ruumiini ei ole kylmettynyt, sinun sydämesi on kylmä ja kova.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sillä väliä, paljonkin, toivon sydämestäni että voimaannut, tunnet rakkauteni voiman ja lämmön joka vierailee, virtaelee kylmettyneeseen ruumiiseesi.

        Kuinka paljon olen toivonut, että lopettaisit pelleilyt ja olisit normaali... ja minä en usko, että tule koskaan näkemään sellaista päivää enää... olen odottanut, että muuttuisit ja olisit ystävällinen ja kiltti ja osoittaisit minua kohtaan hyväksyntää ja rakkautta... olen nähnyt vain irvikuvan siitä.

        Toivon, että jonain päivänä ymmärrät, kuinka paljon olen sinusta välittänyt... en usko,että sellaista päivää koskaan voi tulla... se vaatisi liian isoja ihmeitä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sillä väliä, paljonkin, toivon sydämestäni että voimaannut, tunnet rakkauteni voiman ja lämmön joka vierailee, virtaelee kylmettyneeseen ruumiiseesi.

        Ajatella... että toisesta ihmisestä voi välittää niin paljon, että ottaa toisen ihmisen lyöntejä vastaan... odottaen, että se toinen... voisi muuttua normaaliksi ja tapahtuisi kuin ihme... se tuntuu kuin olisi toisen menettänyt jonnekin... en olisi halunnut sinua sinne menettää... kaaokseen... ja sinä jäit sinne, ja olet sen kautta historiaa... koska en voi antaa sen ihmisen palata elämääni enää... ja se on iso menetys, koska kuin palanen olisi menetetty jonnekin minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatella... että toisesta ihmisestä voi välittää niin paljon, että ottaa toisen ihmisen lyöntejä vastaan... odottaen, että se toinen... voisi muuttua normaaliksi ja tapahtuisi kuin ihme... se tuntuu kuin olisi toisen menettänyt jonnekin... en olisi halunnut sinua sinne menettää... kaaokseen... ja sinä jäit sinne, ja olet sen kautta historiaa... koska en voi antaa sen ihmisen palata elämääni enää... ja se on iso menetys, koska kuin palanen olisi menetetty jonnekin minusta.

        Et ole ainoa. Tunnen samoin. Olen eksyksissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole ainoa. Tunnen samoin. Olen eksyksissä.

        Ikävä kuulla, mutta yrität vedota vain tunteisiini ja tiedän, että manipuloit vain.... olet tehnyt sitä jo kauan, pelkkää manipulaatiota, ei mitään aitoa, sanoja sanojen perään.

        Kirjoittaisit kerrankin jotain totta, sydämestäsi... jotain aitoa ja oikeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä kuulla, mutta yrität vedota vain tunteisiini ja tiedän, että manipuloit vain.... olet tehnyt sitä jo kauan, pelkkää manipulaatiota, ei mitään aitoa, sanoja sanojen perään.

        Kirjoittaisit kerrankin jotain totta, sydämestäsi... jotain aitoa ja oikeaa.

        Hyvä on, nyt tulee. Rakastan sinua rakastan sinua. Olen rakastanut jo kauan. Hipsteripuunalla. Tunnen suurta myötätuntoa sinua kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä on, nyt tulee. Rakastan sinua rakastan sinua. Olen rakastanut jo kauan. Hipsteripuunalla. Tunnen suurta myötätuntoa sinua kohtaan.

        Oliko minulla jokin runo noille puujutuille? muistatko minulla oli se blogi, en löydä sille enää tukea tai en tiedä siis onko se enää löydettävissä... ehkä ne kaikki tuhoutuivat... olin niin sinuun ihastunut, että ne kertoivat sinusta...en tiedä huomasitko... ei sille mitään todellista syytä ole, mihin olin ihastunut, kun... olit tosi pölvästi.

        Kaikkea voi muistella lämmöllä.

        Myötätunto on sääliä, ei rakkautta. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä on, nyt tulee. Rakastan sinua rakastan sinua. Olen rakastanut jo kauan. Hipsteripuunalla. Tunnen suurta myötätuntoa sinua kohtaan.

        Mutta sinä et ole hän ja hän ei koskaan minua rakastanut.

        Sellaista on elämä ja sen kiertokulku.

        Harmi että olet rakastunut, rakkaus on ainutkertaista. Sääli sinua kohtaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä on, nyt tulee. Rakastan sinua rakastan sinua. Olen rakastanut jo kauan. Hipsteripuunalla. Tunnen suurta myötätuntoa sinua kohtaan.

        Kiitos kauniista sanoistasi, joka tapauksessa. Se oli varmaan aitoa :) kuulosti kauniilta. Et tunne minua, olen vain ohikulkumatkalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sinä et ole hän ja hän ei koskaan minua rakastanut.

        Sellaista on elämä ja sen kiertokulku.

        Harmi että olet rakastunut, rakkaus on ainutkertaista. Sääli sinua kohtaan :)

        Niin on. Edelleen. Rakkaus on ruma sana, kaipaus soi kauniimpanaaaaa!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kauniista sanoistasi, joka tapauksessa. Se oli varmaan aitoa :) kuulosti kauniilta. Et tunne minua, olen vain ohikulkumatkalla.

        Niin on. Katso subilta televiissiosta, me kaksi kävellään siellä juuri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on. Katso subilta televiissiosta, me kaksi kävellään siellä juuri

        Tai käveltiin. Ehkä vielä tapaamme. Elokuvassa. Mutta se mitä sanoin sinulle. Se tuli sydämestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on. Edelleen. Rakkaus on ruma sana, kaipaus soi kauniimpanaaaaa!!!

        Ystäväni Jalavapuu,

        Sinä olet vahva puu. Juuret syvällä kannattavat vakaasti. Sinä pysyt pinnalla myrskyissä ja tuulissa.
        Vuodet monituiset ovat sinut kasvattaneet, elämässä kuljetussa.

        Minä olen kuiva kituva mänty, alavien maiden kasvatti. Sinun vuoresi jalo jalavapuu, on niin korkealla kurkoittaa. En ylety sen oksille, en saa otetta sen latvustoista.

        Sanon; polttakaa minun kituva mäntyni, polttakaa ja lyökää pesään. Arvoton se jalavapuun latvuston alla kasvamassa on.

        (vuodelta 2015 runo, sinusta ja minusta ja ystävyydestämme, kaikki mitä sanoit, oli totta minulle, runo on tärkeä ja toivon, sen jakamisella olevan sinulle merkitystä, minulle nämä runot ovat "kultaakin kalliimpia", ne kertovat rakkaudesta)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai käveltiin. Ehkä vielä tapaamme. Elokuvassa. Mutta se mitä sanoin sinulle. Se tuli sydämestä.

        Niin elokuvissa, ystäväni jalavapuu... elokuvissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystäväni Jalavapuu,

        Sinä olet vahva puu. Juuret syvällä kannattavat vakaasti. Sinä pysyt pinnalla myrskyissä ja tuulissa.
        Vuodet monituiset ovat sinut kasvattaneet, elämässä kuljetussa.

        Minä olen kuiva kituva mänty, alavien maiden kasvatti. Sinun vuoresi jalo jalavapuu, on niin korkealla kurkoittaa. En ylety sen oksille, en saa otetta sen latvustoista.

        Sanon; polttakaa minun kituva mäntyni, polttakaa ja lyökää pesään. Arvoton se jalavapuun latvuston alla kasvamassa on.

        (vuodelta 2015 runo, sinusta ja minusta ja ystävyydestämme, kaikki mitä sanoit, oli totta minulle, runo on tärkeä ja toivon, sen jakamisella olevan sinulle merkitystä, minulle nämä runot ovat "kultaakin kalliimpia", ne kertovat rakkaudesta)

        Kiitos. Muistoista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Muistoista

        Olen tosin mieltä, että alennat itsesi turhaan. Olet mittaamattoman arvokas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tosin mieltä, että alennat itsesi turhaan. Olet mittaamattoman arvokas

        Niinhän sinä sanot. Kenelle?

        Kunpa edes puolustaisit minua kuin sen subleffan oikeudenmukainen sankari, kun kerran olemme elokuvissa... annat häpäistä minua ja katsot vierestä... ja sanot, että olen arvokas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sinä sanot. Kenelle?

        Kunpa edes puolustaisit minua kuin sen subleffan oikeudenmukainen sankari, kun kerran olemme elokuvissa... annat häpäistä minua ja katsot vierestä... ja sanot, että olen arvokas.

        Etsin sinut vielä punapäinen nainen. Etsin ja löydän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etsin sinut vielä punapäinen nainen. Etsin ja löydän

        Oi älä, jalavapuu.
        Kumpikaan ei siitä tulisi onnelliseksi.
        Se on vain unta ja harhaa, josta heräisit jonain päivänä.
        Satuja on vain Ozin maassa.
        Näin on kauniimpaa, muistoissa ja kaipauksessa.

        :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi älä, jalavapuu.
        Kumpikaan ei siitä tulisi onnelliseksi.
        Se on vain unta ja harhaa, josta heräisit jonain päivänä.
        Satuja on vain Ozin maassa.
        Näin on kauniimpaa, muistoissa ja kaipauksessa.

        :)

        Niin kaikki elämässä yleensä menee. Etsii löytää, luulee löytäneensä. Katuu kun löysi . Kaatuu kuin köysi.


    • Kahden uskonsisaren ystävyydessä ei ole mitään pahaa.

      Paha ilkeämielinen kateellisuus häärää näitten kahden uskonsisaren ympärillä, niinkuin se häärää monen muunkin ympärillä ja etsii keksittyjä syitä kyykyttääkseeen ja erottaakseen ystävykset.

      Ja kun kaksi pitää pahalle paremmin vastarintaa kuin yksi, niin siinä sen ystävyyden eräs pointti.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei ole mitään pahaa, eikä väärää, kaunista sanoisinko mieluimmin.

    • Anonyymi

      Uh, photo olis kiva ja mulla kova.

    • Anonyymi

      Kaunista,ystävyys😊

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      361
      8192
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2324
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1692
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1549
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      81
      1304
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      121
      1293
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      349
      1116
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      1005
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      992
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      111
      911
    Aihe