Kreationistisen tieteen ratkaisu koronavirukseen?

Anonyymi

Onko kreationisteilla mitään muuta ratkaisua koronavirukseen kuin rukoilu?

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pääsevätkö he yhteisymmärrykseen edes siitä, kenelle pitää rukoilla?
      Huvittavaa kuinka näissä sankareissa löytyy evoluutiokieltäjiä, mutta ymmärryksen puutteen takia he huutelevat apua esimerkiksi evoluutiobiologelta tälläisessä tilanteessa.

      • Anonyymi

        Jeesus sanoi ettei ruttotauteja voi estää. Niitä tulee ja menee. Siis näitä lopun ajan merkkejä.

        "Ja kun kuulette sotien ja kapinain melskettä, älkää peljästykö. Sillä näitten täytyy ensin tapahtua, mutta loppu ei tule vielä heti."
        10 Sitten hän sanoi heille: "Kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan,
        11 ja tulee suuria maanjäristyksiä, tulee ruttoa ja nälänhätää monin paikoin, "


    • Ratkaisu koronavirukseen on tässä vaiheessa järjen käyttö ja ihmiskontaktien minimoiminen. On myös tärkeätä pitää itsensä kunnossa syömällä terveellisesti, lepäämällä ja ulkoilemalla riittävästi. Raamatun ohjeet toimivat tässäkin tapauksessa: Raamattu kehottaa väistämään vaaraa ja piiloutumaan siltä.

      Koronavirus muuntuu nopeasti tarttuessaan ihmisestä toiseen. On jo merkkejä siitä, että viruksesta tulee koko ajan vaarallisempi muuntuessaan. Mm. Hollannissa varsin nuoret aikuiset ovat sairastuneet vakavaan koronaviruksen aiheuttamaan hengitystieinfektioon.

      Ainoa mahdollisuus päästä ko. koronaviruksesta eroon, on ihmisten rokottaminen. Rokotuksen kehittäminen on haasteellista, koska koronavirukset ovat ns. RNA-viruksia, jotka muuntuvat nopeasti, minkä vuoksi mahdollinen rokote saattaisi valmistuessaan olla jo aikaansa jäljessä.

      Israelilaiset tiedemiehet yrittävät kehittää yleisrokotetta koronaviruksiin. Rokotteen testaaminen vaatii kuitenkin aikaa jopa vuoden-puolitoista, joten joutunemme elämään koronaviruspelossa vielä pitkän aikaa.

      • Anonyymi

        Järkipuheeseesi pujahti mukaan lipsahdus. Ei taida olla erikseen RNA-viruksia, koska muunlaisia viruksia ei ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Järkipuheeseesi pujahti mukaan lipsahdus. Ei taida olla erikseen RNA-viruksia, koska muunlaisia viruksia ei ole.

        Höpöhöpö. DNA-virukset muodostavat oman ryhmänsä.



      • Anonyymi

        Tuon sinä luopio olet oppinut ateistis-evolutionistisista uutisista. Olet saatanan vallassa.


      • Anonyymi

        Ei Raamattu kyllä kehoita kyllä apostoleja väistämään vaaraa vaan käymään rohkesti sananjulistukseen.

        Eikös kirkkojen perinteen mukaan käytännössä kaikki apostolit kohdanneet mitä jaloimman marttyyrikuoleman erilaisissa vimpaimissa?


      • viruksia tulee, epidemiassa on akuutti leviämisvaihe, immuunivasteen rokottuessa spontaanisti muodostuu laumasuoja ja infektiot vähenevät. Mutta miksi puhut rokottieista, nehäb on ateistis evolutionististen tiedemiesten asiaa, ei jeesuspörinänä tulosta.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      > Onko kreationisteilla mitään muuta ratkaisua koronavirukseen kuin rukoilu?

      Itse en usko koronaviruksen edes olevan mikään ongelma. Ongelma on se, että maailmaa hallitsee fasistit, jotka on kehittäneet tämän shown vain peitelläkseen sitä kuinka ovat vetäneet talouden omalla järjettömällä toiminnalla täysin solmuun. Ja tämäkin taitaa olla vain se kakkossuunnitelma. Ensimmäinen oli saada Hillary KillTon valtaan ja sitten kolmas maailmansota, mutta tunnetusti se suunnitelma epäonnistui.

      • Anonyymi

        Jospas korona onkin vain Bill Gatesin aprillipila. Tämä malarian vastaiseen taisteluun nykyään omistautunut entinen teekkari ja nörrti saattaisi hyvinkin olla taipuvainen tällaiseen jäynään.

        Aprillipäivänä sitten ilmestyy Gatesin naama maailmaan jokaiseen tietokoneruutuun ja nauraa hah hah haa menittepäs lankaan.


    • Anonyymi

      Eikö ensimmäinen kysymys kreationistille ole se, että onko koronaepidemian leviäminen junmalan tahto vai ei? Jos Jumala tahtoo, että koronavirus leviää, niin leviämisen rajoittaminen on jumalatonta. Eikö niin?

    • Monet ihmiset kyselevät , mikä on syy, että tällainen virus on saanut niin suuren vallan ja miksi yleensä ihmiset joutuvat kärsimään monista luonnonkatastrofeista?
      Raamatussa, Sananlaskujen kirjassa Jumala itse antaa hyvän vastauksen:

      "Kun minä (Jumala) kutsuin ja te estelitte, kun ojensin kättäni, eikä kenkään kuunnellut, vaan te vieroksuitte kaikkia minun neuvojani, ette suostuneet minun nuhteisiini, niin minäkin nauran teidän hädällenne, pilkkaan, kun tulee se, mitä te kauhistutte, kun myrskynä tulee se, mitä te kauhistutte, kun hätänne saapuu tuulispäänä, kun päällenne tulee vaiva ja ahdistus.
      Silloin he minua kutsuvat, mutta minä en vastaa, etsivät minua, mutta eivät löydä. (Snl.1:24-28)"
      "Koska he vihasivat tietoa, eivät valinneet osaksensa Herran pelkoa, eivät suostuneet minun neuvooni, vaan katsoivat kaiken minun nuhtelun halvaksi, saavat he syödä oman vaelluksensa hedelmiä ja saavat kyllänsä omista hankkeistaan.
      Sillä yksinkertaiset tappaa heidän oma luopumuksensa, ja tyhmät tuhoaa heidän oma suruttomuutensa. Mutta, joka minua kuulee, saa asua turvassa ja olla rauhassa onnettomuuden kauhulta. " (Snl.1:29-33)

      Sama asia tiivistetysti toisessa raamatunkohdassa:

      "Älkää eksykö, Jumala ei salli itseänsä pilkata; sillä mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää." (Gal.6:7)

      Ei myöskään liene sattuma, että Korona-virus lähti liikkeelle Kiinasta, jonka viralliseen politiikkaan ei kuulu Jumala eikä kristinusko.

      Kun ihmiset luopuvat Jumalasta ja säätelevät Jumalan tahdon vastaisia lakeja, kuten aborttilaki, eutanasia, uusi avioliittolaki ja seksuaaliset synnit tehdään laillisiksi, niin Jumalan varjelus poistuu kansojen ympäriltä ja silloin kaikki paha pääsee tekemään tuhoaan kansojen keskuudessa.

      Raamattu antaa siis selkeän vastauksen. Kun ihminen kääntää selkänsä Hyvälle (Jumalalle), niin paha tulee tilalle. Tässä tapauksessa tuo paha on nimeltään koronavirus.

    • Kerron sinulle biologin näkökulman asiasta: epidemia sammuu aikanaan!

      Päivä vain ja hetki kerrallansa, kun ajattelee, se on järkevää.

    • Anonyymi

      Jumala parantaa kymmeniätuhansia sairastuneita ja se on vastaus koronavirukseen. Jumala tekee tyhjäksi perkeleen tekoja parantamalla sairaita.

      Se, että sairaat paranevat, on jälleen kerran väkevä todiste Jumalan olemassa olosta ja vaikutuksesta maailmassa! Jumala elää ja tekee väkeviä ihmeitä ilman määrää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      174
      1578
    2. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      126
      1501
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      119
      1442
    4. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      8
      1147
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      74
      983
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      276
      950
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      223
      932
    8. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      86
      873
    9. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      77
      823
    10. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      147
      814
    Aihe