Lottonumeroiden laskeminen

Anonyymi

Olen keksinyt miten lasketaan oikeat lottonumerot. Toimii parhaiten vikinglotossa.

Se perustuu siihen että on 6 sääntöä ja kun nämä ennustaa oikein, niin päänumerot ovat oikeat ja voitto napsahtaa.

Nämä kaikki 6 sääntöä pitää toteutua yhtäaikaa jos haluaa vikinglotossa 6 oikein ja siihen menee keskimääräisesti 64 arvontaa. Pelattavia rivejä on alle 10 per arvonta.

10

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siihen loppui puute ja kurjuus:))))

• Anonyymi

Minullakin on teoria.

Olen pelannut samoja rivejä X kpl joka viikko nyt n. 35v. Tulos on se, että olen saanut n. 100 neljäoikein tulosta reilut kymmenen viitosta ja kerran kuusi.

Nykysäännön mukaan jos pelaan peliä 500 vuotta, niin voin saada sen miljoonan. Se paljonko se vaatii merkkejä on eri asia..... säännötkin on muuttuneet 50v aikana ainakin viidesti, eli laskukaavoilla ei ole mitään merkitystä.

Seuraava sääntömuutos voi olla niin raju ettei kukaan pelaa enää mitään. Hyvä pointti on peliautomaatien sulkeminen, mikä saattaa muuttaa pelaamista muutenkin.

• Anonyymi

Todella erikoinen "kertymä" Viking-lotossa eilen, viisi numeroa samalla pystyrivillä.

• Anonyymi

Ohhoh. Olet keksinyt Veikkauksen voittokaavan. Älä paljasta.

Virallinen Valvoja-7

• Anonyymi

Suomen menestys sykähdyttää, pitkästä aikaa. Toivottavasti tämä ei rikkonut taikaa...

• Anonyymi

Mitkä ne nämä kuusi sääntöä oikein ovat?

• Anonyymi

Sääntö 1: arvaa ensin arvottu numero oikein
        Sääntö 2: arvaa toisena arvottu numero oikein
        Sääntö 3: arvaa kolmantena arvottu numero oikein
        Sääntö 4: arvaa neljäntenä arvottu numero oikein
        Sääntö 5: arvaa viidentenä arvottu numero oikein
        Sääntö 6: arvaa kuudentena arvottu numero oikein

Rahan tuloa ei voi estää

• Anonyymi

Yritin useita kertoja saada ejpotriviä netissä maksettua, mutta joka kerta kirjautuminen kesti todella kauan ja valitsemani rivi hävisi. Miksi Veikkaus päivittää käyttöjärjestelmää juuri Ejpotin arvontaa Ed yönä?
      Homma ei toiminut aamullakaan enkä saanu huolella valittuja rivejä maksettua, koska ne 'hävisivät'
      Näinkö kytätään ja sabotoidaan voittomahdollisuuksia?
      Tosin en asu etelä/länsi Suomessa tai etelä/länsi rannikolla joten turhaa kai tuokin osallistuminen lopulta oli. Juvakin sattuu olemaan etelä Suomessa. Etelä Savo ei ole sama kuin Pohjois Savo.
      Kotiseudulleni vain anonyymi kuponkipelaajat voivat voittaa jotain rippeitä, näin 25 vuotta.
      Kuopio on yliopisto kaupunki jossa yliopisto sairaala ym joten kyllä myös täällä osataan ostaa Eurojackpot rivi Veikkaus.fi palvelusta. Täällä on myös muita kaupungin osia kuin etelä Kuopio ja Petonen. Siilinjärvi ei ole Kuopio.

• Anonyymi

Kokeile muuttaa Saksaan, jos sillo tärppäs.

• Anonyymi

Luulen että Kuopiossa ei osata tehdä sitä voittoriviä,miten on sitten pohjois-savon eteläosa.
        Pallokone arpoo numerot,ainoastaan sähköllä pyörii..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      67
      5540
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      134
      4234
    3. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      87
      1818
    4. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      63
      1415
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1117
    6. 47
      1112
    7. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      126
      959
    8. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      45
      792
    9. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      31
      733
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      38
      682
    Aihe