Olen keksinyt miten lasketaan oikeat lottonumerot. Toimii parhaiten vikinglotossa.
Se perustuu siihen että on 6 sääntöä ja kun nämä ennustaa oikein, niin päänumerot ovat oikeat ja voitto napsahtaa.
Nämä kaikki 6 sääntöä pitää toteutua yhtäaikaa jos haluaa vikinglotossa 6 oikein ja siihen menee keskimääräisesti 64 arvontaa. Pelattavia rivejä on alle 10 per arvonta.
Lottonumeroiden laskeminen
10
189
Vastaukset
- Anonyymi
Siihen loppui puute ja kurjuus:))))
- Anonyymi
Minullakin on teoria.
Olen pelannut samoja rivejä X kpl joka viikko nyt n. 35v. Tulos on se, että olen saanut n. 100 neljäoikein tulosta reilut kymmenen viitosta ja kerran kuusi.
Nykysäännön mukaan jos pelaan peliä 500 vuotta, niin voin saada sen miljoonan. Se paljonko se vaatii merkkejä on eri asia..... säännötkin on muuttuneet 50v aikana ainakin viidesti, eli laskukaavoilla ei ole mitään merkitystä.
Seuraava sääntömuutos voi olla niin raju ettei kukaan pelaa enää mitään. Hyvä pointti on peliautomaatien sulkeminen, mikä saattaa muuttaa pelaamista muutenkin. - Anonyymi
Todella erikoinen "kertymä" Viking-lotossa eilen, viisi numeroa samalla pystyrivillä.
- Anonyymi
Ohhoh. Olet keksinyt Veikkauksen voittokaavan. Älä paljasta.
Virallinen Valvoja-7 - Anonyymi
Suomen menestys sykähdyttää, pitkästä aikaa. Toivottavasti tämä ei rikkonut taikaa...
- Anonyymi
Mitkä ne nämä kuusi sääntöä oikein ovat?
- Anonyymi
Sääntö 1: arvaa ensin arvottu numero oikein
Sääntö 2: arvaa toisena arvottu numero oikein
Sääntö 3: arvaa kolmantena arvottu numero oikein
Sääntö 4: arvaa neljäntenä arvottu numero oikein
Sääntö 5: arvaa viidentenä arvottu numero oikein
Sääntö 6: arvaa kuudentena arvottu numero oikein
Rahan tuloa ei voi estää
- Anonyymi
Yritin useita kertoja saada ejpotriviä netissä maksettua, mutta joka kerta kirjautuminen kesti todella kauan ja valitsemani rivi hävisi. Miksi Veikkaus päivittää käyttöjärjestelmää juuri Ejpotin arvontaa Ed yönä?
Homma ei toiminut aamullakaan enkä saanu huolella valittuja rivejä maksettua, koska ne 'hävisivät'
Näinkö kytätään ja sabotoidaan voittomahdollisuuksia?
Tosin en asu etelä/länsi Suomessa tai etelä/länsi rannikolla joten turhaa kai tuokin osallistuminen lopulta oli. Juvakin sattuu olemaan etelä Suomessa. Etelä Savo ei ole sama kuin Pohjois Savo.
Kotiseudulleni vain anonyymi kuponkipelaajat voivat voittaa jotain rippeitä, näin 25 vuotta.
Kuopio on yliopisto kaupunki jossa yliopisto sairaala ym joten kyllä myös täällä osataan ostaa Eurojackpot rivi Veikkaus.fi palvelusta. Täällä on myös muita kaupungin osia kuin etelä Kuopio ja Petonen. Siilinjärvi ei ole Kuopio.- Anonyymi
Kokeile muuttaa Saksaan, jos sillo tärppäs.
- Anonyymi
Luulen että Kuopiossa ei osata tehdä sitä voittoriviä,miten on sitten pohjois-savon eteläosa.
Pallokone arpoo numerot,ainoastaan sähköllä pyörii..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990