Ahdistus ei enää ohjaakaan toimintaamme kohti parempia ratkaisuja, vaan haittaa päivittäistä elämäämme ja saa meidät esimerkiksi välttelemään monia tilanteita. Tällöin kyseessä on yleistynyt ahdistuneisuushäiriö.
Joudumme kohtaamaan epävarmuutta ja ahdistusta koska elämme NYT ahdistuksen aikaa.
Ahdistuksiin sisältyy pelkoa sekä myöhemmin jopa toivottomuutta ja luovuttamista.
1. Joko turvaamme itseemme
2. Tai turvaamme toisiin ihmisiin
3. Tai uskomme että päättäjät ja yhteiskunta auttavat
4. Tai turvaamme huumaaviin aineisiin
5. Tai turvaamme Jumalaan
Mistä saamme parhaiden apua kestää koettelemukset ja ahdistukset on myös ihmisen oman tahdon valinta.
Mitä teet kun AHDISTAA?
5
133
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ahdistaa ja on kuumetta, soita 112.
Silloin kun uskovaista jokin ahdistaa, ei pidä alkaa tekemään psykologista analyysia aiheesta, vaan rauhoittua. Istahtaa kaikessa rauhassa paikoilleen ja alkaa kiittämään Herraa Jeesusta Kristusta tuosta ahdistuksesta lausuen esim. näin: "Kiitos Herra Jeesus Kristus ahdistuksesta, jota elän parhaillaan. Vaikka se ei tunnukaan minusta nyt hyvältä, se on varmasti minulle hyväksi, koska sinä sanot niin".
Isä Jumalahan on luvannut uskovaisen menevän monen koettelemuksen ja ahdistuksen kautta sisälle taivasten valtakuntaan, jotenka miksi siis emme kiittäisi hänen Poikaansa, Kristusta Jeesusta, johon uskomme, myös ahdistuksistamme.- Anonyymi
Ei ahdistus kiittämällä katoa. Se on uskallettava kohdata ja kuunneltava mitä se meille kertoo. Ymmärryksen kautta löytyvät aidot kiitosaiheet. Muuten kiitos on mekanistista hokemista. Tietyissä uskispiireissä on taipumus langeta tuohon mekanismiin, kun keinot loppuvat. "Kiitä vaan, kiitä kovemmin jne..." Aito kiitollisuus lähtee ymmärryksestä.
- Anonyymi
Vaikka hallitus on todella maailmasta niin. Raamatussa Jeesus on sanonut : Tämän minä olen teille puhunut, että teillä olisi minussa rauha. Maailmassa teillä on ahdistus; mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman."
- Anonyymi
Kehun tavaraani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m159497- 26429
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428