Miksi ne mainos valtuutetut täällä käy, jos täällä ei saa käydä? Ja muutenkin täällä tuntuu käyvän paljon Jehovan todistajia.
Sivustolla kävijät
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mainosvaltuutettu on yhdyssana. Tietosi palstalaisista on yhtä heikkoa kuin kirjoitustaitosi.
- Anonyymi
Ja pilkun viilaja siiinätaas
Mee äitisi hameen helmojenalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee äitisi hameen helmojenalle.Eikä me mitään mennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee äitisi hameen helmojenalle.Pilkunviilaaja on myöskin yhdyssana ja kaksi a-kirjainta jälkimmäisen osan toiseksi viimeisessä tavussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pilkunviilaaja on myöskin yhdyssana ja kaksi a-kirjainta jälkimmäisen osan toiseksi viimeisessä tavussa.
Mä oon aina kirjoittanut pilkkujen viilaajan niin kun mä taharon ja kaikenmuunkin enkä oo sitäkeneltäkäänkysynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon aina kirjoittanut pilkkujen viilaajan niin kun mä taharon ja kaikenmuunkin enkä oo sitäkeneltäkäänkysynyt.
Olis kuule kannattanu kysyy. Olsit sääki eres hiuka viisastunu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me lukijat arvostamme hyvää suomea. Se on harmi kun ihmiset kirjoittavat huonosti ja puhekielen omaisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me lukijat arvostamme hyvää suomea. Se on harmi kun ihmiset kirjoittavat huonosti ja puhekielen omaisesti.
Eipidä paikkansa. Vain sinä pilkun viilaaja niuhotat ole mattomista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipidä paikkansa. Vain sinä pilkun viilaaja niuhotat ole mattomista.
As iaa p uhu t.
- Anonyymi
Säännöt eivät koske mainosvaltuutettuja. Lisäksi monet rivitodistajat seurailevat palstoja omalla luvalla.
- Anonyymi
Yksikseskös haluaisit väitellä?
- Anonyymi
Just.
Silloinsaa parahimmat vastaukset.
- Anonyymi
Tietenkin siksi täällä teitä paimennan, kun olette mun rakkaita lampaita, hyvää teille tahdon , pahuuden tieltä tuhlaaja tytöt ja pojat kotiin tahdon.
Terveisin, teidän iki oma se alkuperäinen paholaisen kestävä mainosvaltuutettu.- Anonyymi
Lisään vielä, nyt ette voi tulla kärrylle, ettekä halia saa te nöpönassut.
t, mainosvaltuutettu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
t, mainosvaltuutettuSä ootkin kiva ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
t, mainosvaltuutettuParatiisissa sitten halataan. Kyllä tämä Korona on varma asiainjärjestelmän päättymisen tunnusmerkki. Jeesuskin ennusti että jotkut on sairaana kun loppu tulee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain3159681Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve112892Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim2762219Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha1212052SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,911598- 1441497
Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1341477Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U321234Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin491211Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko931036