Enkeli matkan varrella

Anonyymi

Mä oon aistinut enkelin läsnäolon. Enkeli on varoittanut monessa tilanteessa että jotain pahaa käy, mutta en ole ymmärtänyt karttaa vaaraa. Olen vain mennyt niin kuin mieli on tehnyt. Kumpa olisinkin vain luottanut vaistoon jonka suojelusenkeli on varoituksena minulle antanut.
LUOTA omaan vaistoosi, kun suojelusenkelisi varoittaa. LUOTA että vältyt pahalta ja asiasi olisi paremmin.
P.S. Jeesus rakastaa sinua. Jeesus rakastaa myös syntistä, hän lähettää enkeleitä myös synnissä elävän matkalle.

Nyt minulla on enää yksi ainoa syy ja tarkoitus elää joka on odottaa Herran paluuta uskossa ja rukoillen. Jeesus tulee pian, se on lähellä.

14

74

Vastaukset

• Samoin minua on varoittanut, en ole aina luottanut. Samoin mennyt vaan.

Kiitos että suojelusenkeli on jokaisen lähellä.

• Jos harrastat toistuvaa valehtelua, valehtelet itsellesikin. Jos vihaat erilaisia ihmisiä, vihaat itseäsikin.

• Jos harrastat toistuvaa valehtelua, valehtelet itsellesikin. Jos vihaat erilaisia ihmisiä, vihaat itseäsikin.

Tuomitseva Valo.

On tullut maailmaan ja he rakastavat pimeyttä,enemmän kuin valoa,koska heidän pimeys on enemmän kuin Valo.
        Heidän teot ovat pahoja,sillä jokainen joka tekee pahaa,vihaa Valoa,ei tule VALOON !

Joka tekee totuuden valkeuteen,he ovat tekemissä Jumalan kanssa,

• Jeesus Jeesus enkeli enkeli. Näitä kun papukaijamaisesti toistaa niin pääsee ylöstempaukseen uuuuh!

• Homomarkkua temmattiin nokia missiossa.

• On minulla pari enkelikokemusta, mutta en halua niistä kertoa. Mutta koirani on muutaman kerran havahtunut katselemaan tyhjyyteen jotakin liikettä, ei ole peloissaan, mutta uteliaan näköinen, ja olen silloin itsekin kääntynyt katsomaan, että näkyykö jotain, mutta ketään ei vaan näy, se on aika erikoista. Jostain syystä olen tulkinnut sen enkeliksi.

• Samoin, kosketuksia,puhalluksia. Enkeli merkkejä.

• Anonyymi kirjoitti:

Samoin, kosketuksia,puhalluksia. Enkeli merkkejä.

Itse olen löytänyt enkelinhöyheniä kananmunakennostani, ilmeisesti enkeli on käynyt hautomassa munia.

• Anonyymi kirjoitti:

Itse olen löytänyt enkelinhöyheniä kananmunakennostani, ilmeisesti enkeli on käynyt hautomassa munia.

Omasta suojelusenkelistä saa aina turvaa ja lohtua.

• Eläimet vaistoavat paremmin ,kuin me. Samaa olen kokenut ja nähnyt. Isellläni on elämiä on ollut ja olen rakastanut huolehtien ja näen vieläkin välillä eläimeni.
        Toivoisin ihmisten ymmärtävän rakkauden eläimiäkin kohtaan.
        Hekin nousevat elämä kiertokulkuun,kuin me ihmiset.
        Samalla tavalla,ihmisen kuolema ei ole loppu(itse asiassa kuolema on helpompi,kuin syntymä),samalla tavalla eläin persoonat jatkavat nousua,kuin ihmiset.

• Anonyymi kirjoitti:

Eläimet vaistoavat paremmin ,kuin me. Samaa olen kokenut ja nähnyt. Isellläni on elämiä on ollut ja olen rakastanut huolehtien ja näen vieläkin välillä eläimeni.
        Samalla tavalla,ihmisen kuolema ei ole loppu(itse asiassa kuolema on helpompi,kuin syntymä),samalla tavalla eläin persoonat jatkavat nousua,kuin ihmiset.

Minulla on ollut koira ja kissa. Kyllä eläimet rakastuvat ja niihinkiin rakastuu. Oman koiran kuolema oli todella raskas, ei siitä toivu koskaan. Kissa joka minulla oli, oli eläinsuojelu viranomaisten haltuunottama. Kesti n.2 kk kun Nipsu kissa tottui että pidän hänestä.

Koirilla on koirien taivas ja kissoilla kissojen taivas.

Oma suojelusenkeli on aina mukana suojelemassa, tämän olen huomannut. Enkelit toimittavat rukoukset Jumalalle.

Enkeleistä olen etsinyt tietoa, nimenomaan nk.enkeli kokemuksia on ollut varmaan monella.

• Anonyymi kirjoitti:

Eläimet vaistoavat paremmin ,kuin me. Samaa olen kokenut ja nähnyt. Isellläni on elämiä on ollut ja olen rakastanut huolehtien ja näen vieläkin välillä eläimeni.

Kyllähän tämä on erittäin vahvaa ja täydellisen loogista todistusaineistoa. Kissat ja koirat ovat petoeläimiä, jotka valpastuvat heti kun höyhenpeitteisiä herkkupaloja on lähettyvillä. Iso kissa uskaltaa käydä itseään isommankin saaliin kimppuun.

• Muut tietää että kyse on alitajunnasta mutta kutsu sinä sitä enkeliksi jos se helpottaa.

• Saunassa oli kerran enkeli saunatontun vieressä.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Avustettuja CoVid murhia ruotsissa?

>> “Ruotsissa iäkkäiden koronapotilaiden kuolemia on joudutettu morfiinilla" – Sairaanhoitaja Sonja Aspinen kertoo järkyttävistä kokemuksistaan >> Yle
      Maailman menoa
      50
      3862
    2. Stefu ja Sofia voisi jo lopettaa Martinan kiusaamisen.

Kaikki on jo nähty kummankin IG storyssa . Pari päivää viikossa selvinpäin ja sitten juomaan. Kaikki tuo esitys on vaan Martiinaa varten ja nyt jo voi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      3566
    3. Sofia ja Stefu tarjoilijoina.

Näkyy Sofian instastoryssa olevan video jossa Sofia ja Stepu tarjoilevat pöytiin Fyllaksessa. Stufun sisko antanut töitä?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      2297
    4. S&S Instat kovin hiljaisena

Onkohan siellä lyöty vetoa, kumpi pystyy olemaan pitempään ilman päivittelyä? Soffalla varmaan pää sauhuaa jo... 😂
      96
      1837
    5. Niko Ranta-Aho vihjaa perhehaaveistaan

Miten voi olla, että tätä typerää rikollista paapotaan ja glorifioidaan joka tuutissa? Haastattelua annetaan ja otetaan sinne sun tänne. Ovatko kaikk
      58
      1792