Ainakin nyt sen jälkeen kun päöäosa kirjoitytajista on anonyymejä Anaalilyylejä on kirjoittelun ja keskustelun taso laskenut alempaakin alemmaksi. Mistä tahansa asiasta kirjoittaa asiaa niin siihen vastataan vallan jotain muuta. Laitan tähän esimerkiksi linkkejä joita olen saanut teidän vastauksiinne ja ne eivät todella vastaa siihen mihin te kuvittelette vastaavanne vaan asiat eivät ole teidän hallussanne.
Linkkiesimerkit:
Tänään 18.53
Anonyymi kommentoi vastaustasi keskustelussa Miksi SDP vastusti alkoholilain vapauttamista?
Ja hetken kuluttua cannabiksen käyttäjä on yhteiskunnan palveluiden varassa elävä zombie. Niin se käy.
Anonyymi kommentoi vastaustasi keskustelussa Työpalkka, hinta ja voitto
Tässä on vastassa kaksi kirjoitustyyliä, kaksi kulttuuria, kaksi niin erilaista ihmistä. Partacus tappaa kirjoitustaidollaan. Extyökkäri yksinkertaisuudellaan. Minä minä minä! Äiti ruokki teidät mol
Anonyymi kommentoi vastaustasi keskustelussa Sanna Marinin hallitus päättää työllistämistoimista, ei kukaan muu.
Lapsellista höpinää, taitaa aika käydä pitkäksi karanteenissa? Yleensä ihminen viisastuu iän myötä, tässä tapauksessa oikeistotrolli vaan taantuu päivä päivältä.
Anonyymi kommentoi vastaustasi keskustelussa Työpalkka, hinta ja voitto
Nyt Arvoisa Henkilö ExTyökkäri pitää muistaa se asia, että mitä kaikkea kaava C=c v m voisi tarkoittaa. Kun nyt Te Arvoisa ExTyökkäri ja Vastaavat rs ihmettelitte sitä, että mitä kaikkea kaavamme vois
Anonyymi vastasi aloittamaasi keskusteluun Extyökkärin rajaton rakkaus työläisten auttamiseen
Korona niittää tuollaiset 70 extyökkärit ensimmäisenä. Luonto kiittää luonnonystävää.
Anonyymi vastasi aloittamaasi keskusteluun Extyökkärin rajaton rakkaus työläisten auttamiseen
Extyökkäri on itse kaapissa. Kukkuu. Sinut on nähty, vanha pedofiili.
Onneksi sinun kaltaisesi valuvirheen omaavat yksilöt huolehtivat muita nopeammasta exituksestaan ihan itse.
Anonyymi kommentoi vastaustasi keskustelussa THL on kokkareitten käsissä
Vanha pedofiili Extyökkäri kiemurtelee koronan kourissa. No, ei onneksi enää kauan.
Anonyymi kommentoi vastaustasi keskustelussa Toivotaan, toivotaan
Sinussa muhii nyt korona, mädättäjät saavat ansionsa mukaan.
Tässä tämä Korona antaa sinulle nyt vastauksen. Olet ollut väärässä alusta saakka. Ensinnäkin vanha poliittinen aika jolloin oli voimassa pelkkä omistajaluokka kuten virkamiehet, pankkiirit, paronit,
Anonyymi kommentoi vastaustasi keskustelussa Sanna Marin osoitti johtajuutta.
Sinä olet tyhmä, sairas ja pervo.
Tänään 17.17
Anonyymi kommentoi vastaustasi keskustelussa Sanna Marinin hallitus päättää työllistämistoimista, ei kukaan muu.
Sinä olet sairas pervo. Lopeta saastan levitys joka puolueen palstalla.
Siinä näkyvät ensimmäinen ja viimeinen linkin asetusaika, joten joku/jotkut teistä ovat komukoronan saastuttamia ja se on faktaa.
Kuten näette teistä yksikään ei ole kukaan vaan kaikki puskahuutaja Anaalilyylejä! En tosin isommin ihmettele sillä jos en tuon kummempaan kykenisi niin anonyyminä mieluummin piileskelisinkin.
Te syyttelette vaan ette koskaan löydä yhtäkään todistetta syytteellenne. Ette kerro mikä on pielessä ja mikä on teidän totuutenne. Siitä kun voisi alkaa keskustelu ja se ei sovi teille koska se vaatisi järkeä!
Miksi ette edes yritä?
Keskustyelun tasosta S24:llä eli lankulla!
28
158
Vastaukset
- Anonyymi
Jaaha Extyökkäri kaikissa muissa on vikaa, mutta ei SINUSSA!
Ingengör kun sinä "jankutat" totuuksiasi se on ok, mutta kun siihen vastataan asiallisilla argumenteilla se on jankuttamista!
Tiedät helkatin hyvin, että Suomessa on monenlaista yrittäjää ja yritystä on hyviä ja huonoja.
Yksityinen sektori ei olemikään autuaaksi tekevä julkista sektoria tarvitaan, että yhteiskunta toimii niin, että mahdollisimman monella on ihmisarvoinen elämä.
Täysin vapaa markkinatalous ei tuo onnea tai hyvinvointia.Missä olen maininnut "kaikissa muissa"?
On monenlaista yritystä ja yrittäjää mutta mistä muusta yhteiskunta saa tuloja kuin yrityksien ja niiden työntekijöiden verotuksesta jotka työntekijöidenkin verot ovat yritysten rahoittamia.
Vaikka yhteiskunta tekee teitä ja siltoja niin ne tehdään noiden yritysten tuottamalla varallisuudella koska muuta rahaa ei yhteiskunnalla ole.
Julkinen sektori tarjoaa palveluksia joista suurimman osan kykenee yritysmaailmakin tuottamaan mutta julkinen sektori ei kykene korvaamaan yritysmaailman toimia joiden tuloksena syntyy se varallisyys joka koko julkisen sektorin pitää pystyssä!
Vai miten se julkinen itsensä mahtaa rahoittaa jos verot jätetään perimättä?
Et sitten oikeasti kyennyt tuota aloitusta kommentoimaan ja kertomaan mistä noiden tollojen, joiden vastausten alkuja noissa linkeissä oli, tollous johtuu? MIksi he eivät osallistu keskusteluun vaan heittelevät älyttömiä aivopierujaan?
Syyllistyit siis juuri siihen mistä teitä Anaalilyylejä tuolla edellä moitin!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Missä olen maininnut "kaikissa muissa"?
On monenlaista yritystä ja yrittäjää mutta mistä muusta yhteiskunta saa tuloja kuin yrityksien ja niiden työntekijöiden verotuksesta jotka työntekijöidenkin verot ovat yritysten rahoittamia.
Vaikka yhteiskunta tekee teitä ja siltoja niin ne tehdään noiden yritysten tuottamalla varallisuudella koska muuta rahaa ei yhteiskunnalla ole.
Julkinen sektori tarjoaa palveluksia joista suurimman osan kykenee yritysmaailmakin tuottamaan mutta julkinen sektori ei kykene korvaamaan yritysmaailman toimia joiden tuloksena syntyy se varallisyys joka koko julkisen sektorin pitää pystyssä!
Vai miten se julkinen itsensä mahtaa rahoittaa jos verot jätetään perimättä?
Et sitten oikeasti kyennyt tuota aloitusta kommentoimaan ja kertomaan mistä noiden tollojen, joiden vastausten alkuja noissa linkeissä oli, tollous johtuu? MIksi he eivät osallistu keskusteluun vaan heittelevät älyttömiä aivopierujaan?
Syyllistyit siis juuri siihen mistä teitä Anaalilyylejä tuolla edellä moitin!"Missä olen kirjoittanut kaikissa muissa"? Sinä laitoit pitkän luettolon vastauksista jotka eivät sinua miellytä, enkä vielä ole lukenut sinulta kannanottoa jossa olisit hyväksnyt eriävän mielipiteen kenltäkään.
Yritys EI RAHOITA TYÖNTEKIJÖIDENSÄ VEROJA. En tähän päivään mennessä ole kuullut yrityksen rahoittavan työntekijöidensä veroja, kyllä se raha syntyy sorvin ääressä, ei mistään sijoittajan tai rahoittajan halusta maksaa yrityksen työntekijöiden veroja tai maksuja, se on potaskaa.
Kyllä valtiolla ja kunnilla on VELKAA, jota nytkin valto ottaa turvatakseen kotimaisten yritysten toiminta.
Yksityinen sektori voi tuottaa palveluja on aivan eri asia minkätasoisena ja millä hinnalla!
Tuon loppulauseen olisit voinut kirjoittaa ihan alkuun koska ei ole mitään muuta oikeaa kuin sinun käsitysesi asioista, sinulle ei muuta ole olemassa ja siksi kanssasi ei voi keskustella asioista, silloin kun keskustelee niin syyllistyy taas johonkin josta et pidä!
- Anonyymi
Lopeta kirjoittelu, ala vaikka nypläämään pitsiä, kun kerran komuttelusi tollasia vastakaikuja saa.
Pakkohan teitä jonkun on opettaa! Ottakaa oppia ja alkakaa järkeviksi laillani niin kyllä minunkin tyylini muuttuu! On kuitenkin oltava saman kaltainen kuin te muutkin olette.
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Pakkohan teitä jonkun on opettaa! Ottakaa oppia ja alkakaa järkeviksi laillani niin kyllä minunkin tyylini muuttuu! On kuitenkin oltava saman kaltainen kuin te muutkin olette.
Hyvä aloitus, ihan hymyilyttää. Älä stressaa.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä aloitus, ihan hymyilyttää. Älä stressaa.
En stressaa mutta alan epäillä mainostettua maailman parasta koulua! Minne se on hävinnyt, jos sen tuottamat kansalaiset ovat niitä jotka tänne noita aivopierujaan julkaisevat!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
En stressaa mutta alan epäillä mainostettua maailman parasta koulua! Minne se on hävinnyt, jos sen tuottamat kansalaiset ovat niitä jotka tänne noita aivopierujaan julkaisevat!
Kuuleppas Extyökkäri. Itse olet tuonut tänne sanoja "anaalityyli", "komulointi" , "aivopieru"jne.
Haukut kaiken ja kakkki kirjoittajat samalla tavalla, jotka ovat eri mieltä kanssasi. juuri sinulla putoaa sivistyksen taso hetkessä. Olet siis itse syypää siihen, mitä täällä kirjoitetaan.
Vain lapsen tasolla oleva jaksaa joka kirjoitukseen sisällyttää tuollasta huonoa tyyliä.
Kasvun paikka on siten juuri sinulla! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuleppas Extyökkäri. Itse olet tuonut tänne sanoja "anaalityyli", "komulointi" , "aivopieru"jne.
Haukut kaiken ja kakkki kirjoittajat samalla tavalla, jotka ovat eri mieltä kanssasi. juuri sinulla putoaa sivistyksen taso hetkessä. Olet siis itse syypää siihen, mitä täällä kirjoitetaan.
Vain lapsen tasolla oleva jaksaa joka kirjoitukseen sisällyttää tuollasta huonoa tyyliä.
Kasvun paikka on siten juuri sinulla!Hyvä, kerrankin joku osuu asiaan!
- Anonyymi
Heh "aito anaalityyli".
On äijällä otsaa. Siis PIERU!
"Minä olen aina oikeassa". Miten tällaisia otuksia vielä on? - Anonyymi
Pitsinnypläys rauhoittaa.
- Anonyymi
Keskustelun tason nousee kun lopetetaan nimittely ja leimaaminen. Kiitos.
Olen täysin samaa mieltä, tuosta lainauksestani voit helposti lukea (jos osaat) millaisia leimoja ja nimityksiä täällä maailman parhaan koulun opetus on opoettanut osalle meistä!
Taas löytyi joku jonka verbaaliuloste ei kelvannut ylläpidolle ja se ehti roskiin ennen kuin sen ehdin edes lukea. En usko vahingon olevan suuren suuri!
Ettekö todella kykene ilmaisemaan asioita asiallisesti?- Anonyymi
Verbaaliuloste?
Olen miettinyt, mikä tämä "Extyökkäri" on? Hänen kirjoituksensa ovat ällöttävää ja luettavaksi huonoa käytöstä. Mutta! Miten hän jaksaa kirjoittaa kaiket päivät tätä samaa?
Trolli? Voisi olla.
Jälki on kyllä kamalaa ja taaksejäänyttä menneisyytä. Tietotaito minimaalista.
Vanha ihminen, joka yrittää vielä päteä, mutta jonka äly ei enää riitä? Anonyymi kirjoitti:
Verbaaliuloste?
Olen miettinyt, mikä tämä "Extyökkäri" on? Hänen kirjoituksensa ovat ällöttävää ja luettavaksi huonoa käytöstä. Mutta! Miten hän jaksaa kirjoittaa kaiket päivät tätä samaa?
Trolli? Voisi olla.
Vanha ihminen, joka yrittää vielä päteä, mutta jonka äly ei enää riitä?Mikäkö Extyökkäri on? No helppoa fiksummille ymmärtää. Kun ensin olin nikillä Työeläkeläinen niin te tollot käytitte fontin ominaisuuksia hyväksenne ja muutamat teistä pöljistä tulivat esiintymään TyöeIäkelänen nikillä joka tosin ei ollut sininen mutta näköinen ja vain koska ISO i on saman hahmoinen kuin pieni L kirjain.
Piti vaihtaa Extyökkäri nikkiin jossa ei ainakaan sama temppu enää toimi. Sekin on teidän tollo komuloisten syy! Kun ette kykene asioista keskustelemaan niin tuo v-tuilu alkaa nostaa päätään!
Minä pysyn faktoissa, en ytarvitse trollia jota ilman te komuloistollot ette pärjää!
Veikkaan olevani sinua paremmalla älyllä varustettu edelleen. Olen pystynyt uraan johon minikaan teistä ei kykene ja josta saa eläkkeen josta suurin osa teistä vain uneksii!
Kerro nyt mikä tietotaidossani on puutteellista. Laita 10 kohtaa ja kerro mikä on vikana niin voin kertoa oletko edes itse ymmärtänyt asiaa! Arvaan, et kykene, koska tuo juttusi on pelkkä verbaaliuloste!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Mikäkö Extyökkäri on? No helppoa fiksummille ymmärtää. Kun ensin olin nikillä Työeläkeläinen niin te tollot käytitte fontin ominaisuuksia hyväksenne ja muutamat teistä pöljistä tulivat esiintymään TyöeIäkelänen nikillä joka tosin ei ollut sininen mutta näköinen ja vain koska ISO i on saman hahmoinen kuin pieni L kirjain.
Piti vaihtaa Extyökkäri nikkiin jossa ei ainakaan sama temppu enää toimi. Sekin on teidän tollo komuloisten syy! Kun ette kykene asioista keskustelemaan niin tuo v-tuilu alkaa nostaa päätään!
Minä pysyn faktoissa, en ytarvitse trollia jota ilman te komuloistollot ette pärjää!
Veikkaan olevani sinua paremmalla älyllä varustettu edelleen. Olen pystynyt uraan johon minikaan teistä ei kykene ja josta saa eläkkeen josta suurin osa teistä vain uneksii!
Kerro nyt mikä tietotaidossani on puutteellista. Laita 10 kohtaa ja kerro mikä on vikana niin voin kertoa oletko edes itse ymmärtänyt asiaa! Arvaan, et kykene, koska tuo juttusi on pelkkä verbaaliuloste!Kaikki ihmiset ovat "komuloistolloja".
Kyllä, siis kyllä. Miten fiksua, olemme ihan lääpällään. Komuloistolloja, miten oivallista!
Herra Extyökkäri on keksinyt ruudin uudestaan. Mutta vahinko, että se keksittiin jo 100 vuotta sitten.
Kamalinta on, että tällä Extyökkärillä (vai ExYökkärillä) ei ole mitään käsitystä edes niistä tapahtumista, jotka olivat todellisuutta silloin kun "komulointi" tapahtui.
Nykyisin jo papitkin sijoittavat pörssiin. Sitä tekevät työläiset ja pikkuorvarit. Mutta Extyökkäri roikkuu yksin jossakin "komulointimaailmassa". Antakaa mulle yksi "komuloinen", niin tukistan!!
Lukeeko näitä kukaan?
Ajattele, "anaalityyli", "komuloinen", "verbaaliuloste"?
Sopii opin ahjoksi jälkipolvelle? Voi ihan nähdä röntgentulosteen tämän Extyökkärin aivojen kapasiteetista. Minimaalinen!
Kysymys on; miten Suomeen on jäänyt vielä tällainen jälkijunassa kulkeva ihmisryhmä?
Miten se on mahdollista?
Siihen ei enää käy selitys "Dementia". EI!
Suomessa on tapahtunut tyhmyyden sympioosi. Varsinkin miesten osaamattomuus on jo halpaa luettavaa. Olemmeko tosiaan kansana näin tyhmää? - Anonyymi
Kuten jo tuli sanottuakin. Suomessa on edelleen uskomattoman tyhmää kansaa!
Ja oppimatonta. Täällä Suomi24 saitilla kirjoittavat itselleen. Kukaa ei lue tai ole kiinnostunut. Menisi vuosikymmeniä opettaa tällekin ExYökkärille edes jonkinlainen sivistys.
Mutta tyhjän saa pyytämättäkin. - Anonyymi
Kaikki jotka eivät ole samaa mieltä, ovat 'komutolloja' ? Fiksua.
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki jotka eivät ole samaa mieltä, ovat 'komutolloja' ? Fiksua.
Tuo on vain sinun tulkintasi ja se kertoo todellisesta ymmärryksen puutteesta korviesi välissä.
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Tuo on vain sinun tulkintasi ja se kertoo todellisesta ymmärryksen puutteesta korviesi välissä.
Ymmärrän sentään olla nimittelemättä.
- Anonyymi
Kenen pitää lopettaa valheellinen kerjuuelämä? Todella fiksu sivistynyt ei syytä muita tekemisistään niin kuin teet ja puolustelet nimittelyä totuudella.
Kukaan ei pysty muuttamaan toista, ei edes komuloista. Ainoa jolla muutosta voi saada aikaan on esimerkki. Anonyymi kirjoitti:
Kenen pitää lopettaa valheellinen kerjuuelämä? Todella fiksu sivistynyt ei syytä muita tekemisistään niin kuin teet ja puolustelet nimittelyä totuudella.
Kukaan ei pysty muuttamaan toista, ei edes komuloista. Ainoa jolla muutosta voi saada aikaan on esimerkki.Jotta älyät muuttaa nykyaikaan jonkun on näytettävä tietä!
Ainoa oikea tie on lähteä omatoimiseen hyvinvoinnin tavoitteluun. On sama mihin yltää mutta silloin saa sen mitä todella ansaitsee!
Valheellista kerjuuelämää on jos kuvittelee työnssä käymisen olevan työtekijän riistoa kuten täällä ajoittain saa lukea. Jokaisen kun on oma leipänsä ja kalsarinsa itse ansaittava, muutoin sortuu kerjuupolitiikkaan. Tästä voidaan tosin hyvällä omalla tunnolla vapauttaa ne sairaat ja vajaakykyiset, joille on muiden työskennellessä jopa varaa lisätä hyvinvointia, he sen ansaitsevat eivät ay laiskurit.
Kuten monesti olen kirjoittanut, olen näyttänyt esimerkkiä! Ilman ay mafiosoja olen tehnyt yli 40 vuoden työrupeaman, jonka aikana ansaitsin kohtuu eläkkeen ja vielä työllistin muitakin satojen työvuosien verran. Ottakaa siitä sitä esimerkkiä ja komucoronakin voitetaan!- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Verbaaliuloste?
Trolli? Voisi olla.
Vanha ihminen, joka yrittää vielä päteä, mutta jonka äly ei enää riitä?Ehkä extyökkäri huvin vuoksi pelleilee?
- Anonyymi
Sinun palstalla moittimasi kirjoitustyyli on tuola persupalstalla moninkertaisesti pahempi ollut jo kuukausia.
Sitä ei tunnu moittivan kukaan, kun kysymys persuista. Ei siellä palstalla persut kirjoittele vaan muitten poliittisten aatteiden kannattajat.
Se, että on löytynyt tälle palstalle samaa tyyliä ei ole ihme. Katso ja laske persupalstan häirikkökirjoitukset ja sitten demaripalstan ja vasemmistoliiton. Kyllä perussuomalaisten palsta on varsinainen sylkykuppi.
Ainut apu olis kovalla kädellä epäkunnioittavan kirjoituksen poisto.- Anonyymi
Pari tolloa pystyy häiriköimään, ei kannaa niistä piitata.
- Anonyymi
"Anonyymi
2020-03-20 12:08:32
Sinun palstalla moittimasi kirjoitustyyli on tuola persupalstalla moninkertaisesti pahempi ollut jo kuukausia."
----------
Popu`listi Persujen FaktA on :
"Me saan teilata ja uhota ketä milloinkin mutta muut ei"
"Kaikki jotka ovat erimieltä ja vastuvat meitä arvokkaita Pevsuja
ovat eittämättä siis :
Kommunisteja!
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313914- 412629
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412607Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82385- 292228
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3042113- 381839
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461508- 1411477