Löytyykö ollenkaan vanhempia miehiä, joita kiinnostaa ihan omanikäinen nainen seurustelu- ja seksimielessä? Vai haluavatko kaikki vain nuorempaa?
T. Nainen 61
Vanhempi mies vanhemmalle naiselle?
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voi tuohon kysymykseen en tiedä vastausta ja minua katso enempi kiihottaa enempi paljon vanhemmat naiset... m41
- Anonyymi
Moikka kyllä mulle kelpaa sinun ikäinen nainen, olen itse 65v ja haluja olisi vaikka mihin.
Löytyy kyllä jos kiinnostaa voin kertoa mistä
- Anonyymi
Kyllä olis 64v hki
Kyllä löytyy olen 57v haluaisin mielelläni vahempaa naista seksimielesssä. Ota yhteyttä ja kirjoita miten sinun saa yhteyttä. t. kjef
- Anonyymi
Siten että nuuhkit mummon rusinaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siten että nuuhkit mummon rusinaa
Taidat puhua omasta mieli puuhastasi.Vieläkö mummos elää vai pidätkö sitä raatona peräkammarisissasi ja nuuhkit.
- Anonyymi
Olen 61 v ja samanikäistä kävis
- Anonyymi
Täällä olisi 67 vuotias mies joka on kiinnostunut nimenomaan vanhemmista naisista, Tykkään peleta kielen ja sormien kanssa tuottaakseni sinulle nautinnon.
Hyvin kävis vanhempaa, Etelä-Pohjanmaa, m57
- Anonyymi
Hhmm, tällä ois halukas 47 mies, jota vanhemmat ja kokeneet naiset kiihottaa...mistäpäin sä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk542071Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901415Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621265Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll671201- 1141101
- 67926
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72899Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j65864Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise8811Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍72789