Mitä Jos Tämä On Airue Tempaukseen?

Rauhan tervehdys.

Odotettavissa on 90-luvun lamaakin pahempi talouskatastrofi, historiallinen valmiuslaki on voimassa ja kaikki yli 10 hlön kokoukset ovat kielletty. Laivaliikenne seisoo. Lentokoneita tuskin lentää. Junat ei liiku. Maailma on pysähtynyt. Mitä tämä tarkoittaa?

"Kun peruspylväät murretaan maahan, mitä voi vanhurskas tehdä?" - Psalmi 11:3

Voimmeko täysin huolettomasti ohittaa sen mahdollisuuden, että tämä on sitä ja airue Herran Jeesuksen tulemukselle? Mitä jos tämä on viimeinen herättely, ennen kuin seurakunta temmataan tuuliin ja pilviin sekä alkavat Jumalan tuomiot maailmassa, jotka Raamattu ennustaa? Oletko sinä valmis kohtaamaan Luojasi pian?

Tässä puheeni Pysäytys, jossa käsittelen vakavia asioita, jotka Herra antoi minulle puhuttavaksi. Ystävä, nyt on aika antaa elämä Jeesukselle koko sydämisesti.
https://www.youtube.com/watch?v=sXWor88Y1Yg

"Mutta kun nämä alkavat tapahtua, niin rohkaiskaa itsenne ja nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä." - Luukas 21:28

Siunauksin, MM.

28

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole valmis jos minulta kysytään, mutta tahtoisin jo kovasti nähdä Jeesuksen.
      Oma syntinen liha käy sitä raskaammaksi kantaa, mitä vanhemmaksi elää.
      Myös saatanan joukkojen piiritys käy pahemmaksi ja maailma entistä vieraammaksi.
      Silti tuntuu, että tehtäväni olen huonosti hoitanut.
      En tiedä, onko tempaus oikein tulkittu Raamatussa, joten en ajattele sitä.
      Herran tulemus on kuin varas yöllä.
      Ja se tapahtuu Jumalan säätämällä ajalla ja tavalla.

• En ole kuunnellut videota, mutta aloitus insenjöörillä on nyt asiaa!

• Anonyymi

Valheprofeetan, joihin myös Mauno Mattila kuuluu, tunnistaa siitä, että hän levittää valheiden avulla paniikkia ja eripuraa, sen sijaan, että valaisi rohkeutta uskoviin.

• Anonyymi

Ei tässä mitään uutta ole. Jo Paavali uskoi Jeesuksen palaavan hänen elinaikanaan. Samoin luuli Johannes kun aloitti Ilmestyskirjan kirjoittamisen. Kautta aikain on ollut ennustajia mutta siinä on yksi mutta - vain Isä tietää mitä ja milloin tapahtuu. Sitä ei tiedä edes Poika puhumattakaan " maunoista".
        Eli eläkäämme kaikessa rauhassa. Toki valmiina tapahtuipa sitten mitä hyvänsä. Nyt on valheprofeettojen aika.
        W.

• Anonyymi

julistat / puhut,
      ja katson, uskollatko keskustella vai heittelet puskista jotain joka ei ole koko TOTUUS vaan, osa.

Mitä on myrkky?

Sanot: aikaleima 1:05:25
      "eikö ole erikoista että myrkystä voidaan tehdä lääkettä,"

Onko ANNOSTUKSELLA merkitystä?
      Onko VESI MYRKKYÄ?
      jos annostus on 1-2 litraa päivässä se on:
      - ravintoa
      jos annostus on 10-20 litraa päivässä se on:
      -Hyvää Lääkettä joka antaa terveyttä, eli puhtautta.
      jos annostus on 10000-20000 litraa päivässä se on:
      - se on myrkkyä eli kuole, eli ihminen hukkuu.

Joten, mikä, sinun mielestäsi:
      ei ole myrkkyä kun annos on "oikea"
      ja samalla lääkettä, jos annos on "oikea"?

Mikä kaikki on siis myrkkyä ja mikä ei ole?

Onko, sinun lokiigallasi, myös Jumalan Sana sitten myrkkyä?
      eli jos Saa vähän Jumalan Sanaa, se on pelastukseksi, jos
      saa paljon Jumalan Sana, se on tappavaa, "myrkkyä"?
      esim vedenpaisumus.
      tahi pienemmällä määrällä, esim yksilön tuho ei pelastus.
      tahi pienemmällä määrällä, esim maan eli pellon tahi tilan tuho.

Toki tiedät, että Jumalan Sana on kuin VESI, joka tekee sen mitä varten Jumala sen lähetää, ja se tee sen mitä varten se on lähetetty.

Jes. 55:
      10 Sillä niinkuin sade ja lumi, joka taivaasta tulee, ei sinne palaja, vaan kostuttaa maan, tekee sen hedelmälliseksi ja kasvavaksi, antaa kylväjälle siemenen ja syöjälle leivän,
      11 niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.

Nyt olet varmaankin samaa mieltä, että Kun Jumala lähetti Jeesuksen, se on pelastus, niille jotka sitten pelastuvat ja tuho ja turmio niille jotka eivät pelastu.

Jos Jumala lähetää ison veden koko maailma tuhoutuu ja kaikki ihmiset?

1. Moos. 7:
      4 Sillä seitsemän päivän kuluttua minä annan sataa maan päälle neljäkymmentä päivää ja neljäkymmentä yötä ja hävitän maan päältä kaikki olennot, jotka olen tehnyt."

Ja Jumalan Sana teki sen mitä varten Jumala sen lähetti.

Nyt Lääke, eli pelastus:
      Joh. 4:14
      mutta joka juo sitä vettä, jota minä hänelle annan, se ei ikinä janoa; vaan se vesi, jonka minä hänelle annan, tulee hänessä sen veden lähteeksi, joka kumpuaa iankaikkiseen elämään".

Joten, onko mielestäsi, mitään merkitystä annostuksella?
      -1

• Anonyymi

Videolla annat ymmärtää että tämä on se, mistä Ilmestyskirja puhuu, skorpiooneista:

Ilm. 9:
      3 Ja savusta lähti heinäsirkkoja maan päälle, ja niille annettiin valta, niinkuin maan skorpioneilla on valta;
      4 ja niille sanottiin, etteivät ne saa vahingoittaa maan ruohoa eikä mitään vihantaa eikä yhtään puuta, vaan ainoastaan niitä ihmisiä, joilla ei ole Jumalan sinettiä otsassaan.
      5 Ja niille annettiin valta vaivata heitä viisi kuukautta, vaan ei tappaa heitä; ja ne vaivasivat, niinkuin vaivaa skorpioni, kun se ihmistä pistää.

Miten on,
      MISSÄ vaiheessa tämä tulee tapahtumaan vai onko tämä, mukamas "vitsaus" nyt sitten käsillä ja esillä eli, Ilmestyskirjan luvun 9 tapahtumat?

Mitä tulee Herran Jeesuksen Sanojen perusteella tapahtua ENNEN tätä?
      esim Matt 24 luku.

1 Ja viides enkeli puhalsi pasunaan;
      Eli Nyt kaikki SINETIT, sekä neljä PASUUNA on sitten jo takanapäin?
      -2

• Anonyymi

Joten, miten olisi jos lukisit, Raamattua vähän tarkemmin, ja edes pyrkisit sen ilmoituksessa pysymään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
      -3

• Anonyymi

"Mitä Jos Tämä On Airue Tempaukseen?"

"Voimmeko täysin huolettomasti ohittaa sen mahdollisuuden, että tämä on sitä ja airue Herran Jeesuksen tulemukselle?"

Kyllä voimme, 100% varmuudella tämä ei ole se airue!

Voimme täysin huoletta ohittaa, tämä viestisi esille tuoman sanoman että nyt on se aika.

EI OLE, sitä ennen TULEE TAPAHTUA paljon mitä on KIRJOITETTU ,esim Daniel, Jesaja, JEREMIA, sekä Tietysti Jeesus että Paavali.

-4

• Rauhan tervehdys.

Rohkaisen, että ennen kuin kommentoitte, toteuttaisitte Jumalan sanan ohjetta vastauksien suhteen.

"Jos kuka vastaa, ennenkuin on kuullut, on se hulluutta ja koituu hänelle häpeäksi." - Sananlaskut 18:13

Siunauksin, MM.

• Anonyymi

Voi sinua kieroa !
        Et uskalla selvästi vastata!

Tuleeko 7 SINETTIÄ ja 4 PASUUNAA,
        Olla jo "täyttynyt" eli ilmoitettu tahi jo tapahtunut?

Kyllä vai ei!
        1 Ja viides enkeli puhalsi pasunaan;
        Skorpionit, eli sinun opetuken mukaan, tämä aika on nyt!

Miten on, vastaa äläkä kieroile!
        1

• Anonyymi

Mutta Ruotsilla on nytkin erillislupa siirtää kaukaa tulleita, ilmaisia sosiaalitukia kärkkyviä elintaso-"pakolaisiaan" rajan yli Suomen puolelle. Koronasta viis. Näille on rajat auki.

Eikö Ohisalo ole maininnut? Hänhän nuo luvat antaa.

Ruotsia, vihervasemmistoa ja terroristeja ei lait koske.

• Anonyymi

On täysin käsittämätöntä, että valmiuslakia siirtyminen ei muka koske pakolaisia. Suomalaisten tekemisiä rajoitetaan, mutta hakijat tulee ottaa maahan, ja suositella heille karanteenia, sanoo sisäministeriön tuore kansliapäällikkö Pimiä. Nyt olisi ruotsalaisilla ja venäläisillä tuhannen taalan paikka työntää kaikki pakolaisensa Suomeen.

• Anonyymi

On se merkillistä, että jo kerkeävät pasuunansoittajat ja raamatunlauseautomaatit jankuttamaan kun kerrankin, jos toisenkin kerran, Mauno puhuu asiaa. Luuletteko tosiaan, että kukaan jaksaa lukea noita rimpsuja copy pasternakkeja jatkuvasti? Senkin farisealaiset ja vasenkätiset. Väittäkää vastaan oikeilla omilla mielipiteillä eikä aina noilla rimpsunrampseilla. Itse uskon, että nyt pannaan maailmaa uuteen asentoon. Tällä on vielä kauaskantoisia seurauksia. Tapahtumat vyöryvät nyt vauhdilla.

• Anonyymi

"Tuleeko 7 SINETTIÄ ja 4 PASUUNAA,
        Olla jo "täyttynyt" eli ilmoitettu tahi jo tapahtunut?"

"Mauno puhuu asiaa."

Mikä sinun asiantuntemus tässä on, tuleeko sinetit ENNEN pasuunoita:
        Kyllä vai ei?

• Anonyymi

Ei tule tempausta, ennen Jeesuksen toista tulemista.
      Näitä aikoja kohti olemme menossa Ilm.17:12, 13. Kun peto saa VALLAN JA VOIMAN YHDEKSI HETKEKSI, ennen Jeesuksen toista tulemista.
      Koittaa viimeinen vainon aika, joka kestää yhden hetken, vainoojina ovat peto ja pedon kumartajat.
      Näissä viimeisissä vainoissa tulevat viimeiset marttyyrit, ennen Jeesuksen toista tulemista.

Vielä muistutukseksi: Pedonmerkki on sunnuntai, ihmiskäsky pyhäksi. . .Jumalan merkki on sapatti. Tulee valita oikein, että pääsee tuhanneksi vuodeksi taivaaseen, kun Jeesus tulee hakemaan omiaan toisessa tulemuksessaan.

1234567---

• Anonyymi

Voi voi voi Mauno !

Yritä nyt pysyä edes Raamatun Totuudessa jotenkin edes !

Ennen Jeesuksen tulemusta, tulee:

1) 3:n temppelin olla pystyssä, jotta kadotuksen lapsi voi sinne mennä ja asettua ja julistaa itse itsensä Jumalaksi, eli kadotuksen lapsen pitää jo huseerata, sillä Jeesus tuhoaa hänet tulemuksensa !

2) Samaan aikaan on Googin sota käynnissä, koska Jeesus tulee Öljymäelle ja se halkeaa ja juutalaiset pakenevat sitä kautta !

3) Vasta sitten tulee Jeesus, eli tulemuksensa alussa temmataan vasta morsiusseurakunta, eli tulemuksssa pitää olla nuo edellä olevat asiat jo toteutuneet ja nähtävissä !

Paavali on kertonut asian kunnolla, joten miksi sinä et yhäkään sitä selvää asiaa käsitä ???

2. Tessalonikalaiskirje 2
      1 Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumiseemme hänen tykönsä, niin me pyydämme teitä, veljet,
      2 ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin, ettekä anna niiden itseänne peljästyttää, ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä.
      3 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
      4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
      5 Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille?

2. Tess. 2:8 niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,

Sakarja 14
      1 Katso, Herran päivä on tuleva, ja sinun saaliisi jaetaan sinun keskelläsi.
      2 Minä kokoan kaikki pakanat sotaan Jerusalemia vastaan. Kaupunki valloitetaan, talot ryöstetään, naiset raiskataan, ja puoli kaupunkia lähtee pakkosiirtolaisuuteen, mutta jäljelle jäävää kansaa ei hävitetä kaupungista.
      3 Ja Herra on lähtevä liikkeelle ja sotiva näitä pakanoita vastaan, niinkuin sotimispäivänänsä, taistelun päivänä.
      4 Hänen jalkansa seisovat sinä päivänä Öljymäellä, joka on Jerusalemin edustalla itää kohti. Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen hyvin suureksi laaksoksi: toinen puoli mäkeä siirtyy pohjoiseen ja toinen puoli etelään päin.
      5 Ja te pakenette minun mäkieni väliseen laaksoon, sillä mäkien välinen laakso on ulottuva Asaliin asti. Te pakenette, niinkuin pakenitte maanjäristystä Ussian, Juudan kuninkaan, päivinä. Ja Herra, minun Jumalani, tulee; kaikki pyhät sinun kanssasi.

Joten Mauno !

Miksi pelottelet uskovia ja uskosta osattomiakin turhaan, OMILLA RAAMATUNVASTAISILLA TARUILLASI, kun Paavali päinvastoin rauhoitteli uskovia !!!

• Anonyymi

Pahempaakin on tapahtunut esim: ensimmäinen ja toinen maailmansota, holokausti, talvisota, 90- luvun lama, rutto ja espanjan taudit, 1929 pörssiromahdus.. Tuliko Jeesus silloin? Mutta en sano sitä etteikö Jeesus tulo olisi nyt lähellä ja korona olisi lopullista ravistelua sekin on aivan mahdollista.

• Jumala kertoi minullekkin näyllä ja puheella ja sain keskustella myös ,että Jeesuksen paluu hakemaan omansa on lähellä... se on todella sitä.
      Raamatun tekstit ovat Israelin myötä tulleet siihen pisteeseen ,että seurataan pudotusta alas uskon ja Pyhyyden osalta ja sehän tapahtuu mitä rajuimmin kuin koskaan.
      Aika lähenee kohti loppuaan ja pahuus yltyy ja odottaa antikristusta ja ne päivät ovat pahat saati se pimeyden hetki muutamine kymnenine päivineen ,mutta sitten näkyy Kuningas taivaalla..

• Anonyymi

Kuka Rauha?

• Raamatun tapahtumat ovat pitkällä jo kaikkinensa... sellainen hetki vain ,joka on vuosia tai muutama vuosikymmen ,miten Jumala vain asettaa hetket,mutta monet asiat tulee kuin kiihtyvällä vauhdilla paikoilleen lopussa,kuten Jumala on ennalta kaikille ilmaissut raamatun lehdillä...... elämme mielenkiintoisia aikoja ja myös valmistaudumme pimeyden kautta valoon. Ensin on tultava pimeys ja sitten tulee valkeus ja uusiaika alkaa .

• Rauhan tervehdys.

Sellainenkin mielenkiintoinen asia tähän seurakunnan ylöstempaukseen liittyen, jolloin Jeesus hakee omansa pois pahuutta näkemästä, että koska se on myös seurakunnan ja Kristuksen kruunajaiset, jolloin jaetaan kruunut jokaiselle kristitylle, niin corona tulee latinan kielen kruunua tarkoittavasta sanasta.

"Minä tulen pian; pidä, mitä sinulla on, ettei kukaan ottaisi sinun kruunuasi." - Ilmestyskirja 3:11

Nyt kannattaa valvoa ja rukoilla joka aika. Herra tulee pian.
      https://youtu.be/zos673eC4gI

Siunauksin, MM.

• Anonyymi

Tämä on jo todella säälittävää Mauno ja kertoo sinusta itsestäsi paljon.

Klo: 04.31 postaat tälläisiä !

Olet todella huomionkipeä, kun yölläkin pitää tälläistä diibadaabaa kirjoittaa.

• Anonyymi

"Tuleeko 7 SINETTIÄ ja 4 PASUUNAA,
        Olla jo "täyttynyt" eli ilmoitettu tahi jo tapahtunut?"

"Mauno puhuu asiaa."

Mikä sinun asiantuntemus tässä on, tuleeko sinetit ENNEN pasuunoita:
        Kyllä vai ei?

• Anonyymi

Mauno, JOS Raamatussa olisi SALAISTA tietoa ja ymmärrystä, niin,
      MISSÄ on Jumalan TODISTETTAVASTI, OIKEA LUKU:

1.618?

• Sen verran sanoisin tuohon raamatun ilmoitukseen.... oma näkemykseni on ,että kristityt ovat kyllä vaikeuden ajassa mukana ja käyvät läpi ahdistuksen ajan antikristuksen vainoineen ja nuo kaikki on selvästi ilmoitettu teksteissä.
      Nyt kysytään Pyhiltä kärsivällisyyttä ja uskoa ja myös Hengessä näkemistä ja mikä osa kenelläkin lopussa on kirkastaa Kristusta niin se osa on ja pysyy.
      Tärkoitan siis vainoa ja kuolemaa.

• Rauhan tervehdys.

"Valvokaa siis, sillä ette tiedä, milloin talon herra tulee, iltamyöhälläkö vai yösydännä vai kukonlaulun aikaan vai varhain aamulla, ettei hän, äkkiarvaamatta tullessaan, tapaisi teitä nukkumasta." - Markus 13:35-36

Tässä annetaan neljä eri vaihtoehtoa ja ne heijastelee tänäänkin olevaa opillisia tulkintamalleja. Kukaan ei 100% varmasti tiedä. Tästä syystä viisainta on odottaa varhaisimmat hetkestä.

Esimerkiksi, jos asut Kajaanissa ja tiedät että juna lähtee huomenna Helsinkiin, mutta et ole varma lähteekö se klo 21.00, klo 22.00 vaiko 23.00, niin etkö silloin mene varmuuden vuoksi vartomaan jo ennen klo 21.00 että olet siinä mukana varmasti?

Raamattu lupaa myös siunauksen Herran odottamisesta ja ettei kukaan joudu häpeään, joka niin tekee. Kerran tätä kysellessä minulle nousi tällainen jae Pietarin kirjeestä.

"Vyöttäkää sentähden mielenne kupeet ja olkaa raittiit; ja pankaa täysi toivonne siihen armoon, joka teille tarjotaan Jeesuksen Kristuksen ilmestymisessä." - 1. Pietari 1:13

Tässä raamattutunnilla kerron 12 syytä, miksi voit laittaa täyden toivon ylöstempaukseen. Maranata!
        https://youtu.be/UIMgeNB6anI

Siunauksin, MM.

• Ingenjör_81 kirjoitti:

Rauhan tervehdys.

"Valvokaa siis, sillä ette tiedä, milloin talon herra tulee, iltamyöhälläkö vai yösydännä vai kukonlaulun aikaan vai varhain aamulla, ettei hän, äkkiarvaamatta tullessaan, tapaisi teitä nukkumasta." - Markus 13:35-36

Tässä annetaan neljä eri vaihtoehtoa ja ne heijastelee tänäänkin olevaa opillisia tulkintamalleja. Kukaan ei 100% varmasti tiedä. Tästä syystä viisainta on odottaa varhaisimmat hetkestä.

Esimerkiksi, jos asut Kajaanissa ja tiedät että juna lähtee huomenna Helsinkiin, mutta et ole varma lähteekö se klo 21.00, klo 22.00 vaiko 23.00, niin etkö silloin mene varmuuden vuoksi vartomaan jo ennen klo 21.00 että olet siinä mukana varmasti?

Raamattu lupaa myös siunauksen Herran odottamisesta ja ettei kukaan joudu häpeään, joka niin tekee. Kerran tätä kysellessä minulle nousi tällainen jae Pietarin kirjeestä.

"Vyöttäkää sentähden mielenne kupeet ja olkaa raittiit; ja pankaa täysi toivonne siihen armoon, joka teille tarjotaan Jeesuksen Kristuksen ilmestymisessä." - 1. Pietari 1:13

Tässä raamattutunnilla kerron 12 syytä, miksi voit laittaa täyden toivon ylöstempaukseen. Maranata!
        https://youtu.be/UIMgeNB6anI

Siunauksin, MM.

Ja kaikkein tärkein tempaus on se ,että kukaan kristitty ei tiedä hetkeään milloin täältä lähtee eli varustekassi pakattuna joka päivä.

• Anonyymi

Tärkeä kommentti

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10632
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      7183
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      44
      5274
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      62
      4800
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      73
      4504
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      4043
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2938
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      2805
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      40
      2360
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      36
      2054
    Aihe