MIKSI KIINNOSTUA JT USKONNOISTA?

Anonyymi

Koska se on ainoa raamatunmukainen uskonto maailmassa!
Muut on pelkkää huijausta !!!!!

37

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vai niin.

• Anonyymi

Mikä heitto, ei lainkaan uskottavaa, koska et perustele teksiä yhdelläkään Raamatun sanalla.
      Valhetta kirjoittelet.

• Anonyymi

Surkeaa panettelua! Perustelemme aina kaiken Raamatun sanalla.

Ja Jumala siunasi seitsemännen päivän ja pyhitti sen, >koska< hän sinä päivänä lepäsi kaikesta luomistyöstään. (1. Mooseksen kirja 2:3)

Tuo kaupunki tuolla on niin lähellä, että ehdin paeta sinne, ja >se on< kovin vähäpätöinen. Sehän on liian mitätön hävitettäväksi; enkö saisi paeta sinne ja silti säilyttää henkeni?" (1. Mooseksen kirja 19:20)

Luopiovalhe paljastettu! Et voi väittää, etteikö perusteltu Raamatun sanalla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja Jumala siunasi seitsemännen päivän ja pyhitti sen, >koska< hän sinä päivänä lepäsi kaikesta luomistyöstään. (1. Mooseksen kirja 2:3)

Tuo kaupunki tuolla on niin lähellä, että ehdin paeta sinne, ja >se on< kovin vähäpätöinen. Sehän on liian mitätön hävitettäväksi; enkö saisi paeta sinne ja silti säilyttää henkeni?" (1. Mooseksen kirja 19:20)

Niin ja:
        Juutas hirtti ittensä. Tee sinä myös samoin. Sen minkä teet tee se pian.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi ei taas tämä suurilla kirjaimilla alotuksia tekevän julisteluita!!

Pari jaetta raamatusta lainattuna ei tee uskontoa raamatunmukaiseksi.

Pitää katsoa toimintaa, koska se puhuu lujempaa kuin tuo perkeleen julistelu.

Jehovat on monta kertaa ennustaneet, eli profetoineet lopun ajankohtaa. Milloin joihinkin vuosilukuihin viitaten, milloin sukupolveen, joka ei katoa ennen loppua.

Ja sitten faktat tiskiin. Laskeppa yhteen kaikki jehovien tekemät ennustukset. Vähennä siitä epäonnistuneet ennustukset. Mikä on lopputulos? Pyöreä nolla eli tasan yhtämlonta pieleen, kuin on ennustettu.

NÄMÄ ON FAKTOJA!
        Sitten ku sulla on niitä vasta argunentteja, niin PERUSTELE SITTEN FAKTOILLA, sen sijaan että teet nuota väsyneitä raamattusitaatteja irrallaan kaikesta täsmällisestä.

Tässä sulle täsmällisyyttä.

Nyt avaat raamattusi kohdasta 5mo 18:20-22.
        Puhuuko jehovat jumalan nimissä? Joo kyllä.
        Menikö ennustukset pieleen? Joo kyllä.
        Onko jehovat näin ollen väärä rohveetta? Joo kyllä
        Onko paikallaan nostaa kytkintä siitä syystä? Joo kyllä.

ET VOI VÄITTÄÄ, ETTEIKÖ RAAMATULLA OLISI OSOITETTU JEHOVAT VÄÄRÄKSI PROFEETAKSI!!!

• Minulla on teoria siitä, miksi jotkut viehättyvät jt opista. Se johtuu siitä, että siinä saapi päästellä peräilmaa oikein kutsuttuna ja luvalla toisten kotona. Se on ilmeisesti hyvin houkuttelevaa joillekkin, Ja ilmeisen kivaa hommaahan se on lasketella riemumiellä siionin suolikaasua sohvalta käsin ja pyrkiä uunottamaan kotiinsa jt kutsunutta hölmöä.

• Anonyymi

Tämä on kyllä erinomaisen hienoa aikaa, mikä mahdollisuus levittää peräilmaa koko tunnetussa maailmassa! Voisiko tämä edes olla mahdollista ilman suolikaasuista siunausta?

• Minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, jonka ihmiset lausuvat, heidän on tuomiopäivänä tehtävä tili. matt 12:36 siinä vastaus turhille puheille.

• paju1 kirjoitti:

Minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, jonka ihmiset lausuvat, heidän on tuomiopäivänä tehtävä tili. matt 12:36 siinä vastaus turhille puheille.

koo.koo2 toteaa teille, että jokaisesta pidätetystä ja päästämättömästä suhnusta, kyseisten hienostelijoitten tulee suolikaasun riemuvuosien päättyessä tehkemän tili Suolikaasu-jumala Sepon tuomioistuimessa. Joten suosittelen olemaan pidättelemättä, jos ikuisuutesi on sinulle kallis.

• Anonyymi

Miksi et epäile Raamattua? Miksi oletat sen automaattisesti olevan "totuus"?

• Anonyymi

Mikään uskonto ei pelasta tai ole lähelläkään totuutta. Jeesus on tie totuus ja elämä.
        Seuraamalla tarkoin Hänen opetuksiaan, saa suojan Häneltä kun koko maailma laitetaan koetukselle. Ilm. 3:10.
        Jehovan todistajat ovat itse asiassa melko kaukana Jeesuksen opetuksista ja Uuden testamentin kirjoituksista.

• Anonyymi kirjoitti:

Mikään uskonto ei pelasta tai ole lähelläkään totuutta. Jeesus on tie totuus ja elämä.
        Seuraamalla tarkoin Hänen opetuksiaan, saa suojan Häneltä kun koko maailma laitetaan koetukselle. Ilm. 3:10.
        Jehovan todistajat ovat itse asiassa melko kaukana Jeesuksen opetuksista ja Uuden testamentin kirjoituksista.

Jehovat luulevat kai selvittävänsä,raamatun jakeita omalla viisaudellaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se Jeesuskaan mikään totuus ole sen enempää kuin kukaan muukaan ihminen. Tai siis Jeesuksen pointti oli kaiketi näyttää että jumala/jumaluus on ihmisen sisällä, ihminen itse on totuus ja tie ja elämä, eikä sitä tulisi etsiä mistään ulkopuolelta. Look within.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin totisesti on, amen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saarnaa, mitä saarnaat, mutta Jeesus ei ole totuus. Teki oharit.

• Anonyymi
        paju1 kirjoitti:

Jehovat luulevat kai selvittävänsä,raamatun jakeita omalla viisaudellaan.

Kukaan ei selvitä omalla viisaudellaan yhtäkään raamatunjatta.
        Niihin tarvitaan aina Jehovan todistajien hallintoelimen selitys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hehee..

Governing body is neither inspired nor infallible…Niin se sielä lehdessä lukee vielä tänäkin päevänä.

Ei oo henkeytetty, eikä erehtymätön. Siis tämä jehovan kanava eli jehova=järjestö=hallintoelin.

Hutkittava VT helmikuu 2017 "kuka johtaa jumalan kansaa nykyään" kpl 12 alku.
        kpl 13 Pyhä henki on auttanut hallintoelintä ymmärtämään raamatun totuuksia.

Tekisi mieli sanoa, että pyhä henki on auttanut hallintoelintä EREHTYMÄÄN. En tiedä, onko raamatuntulkinnassa edes mahdollista erehtyä niin monesti, kuin hallintoelin. Ei se ilman yliluonnollista voimaa onnistu millään.

Voi päättäkää jo te hallintoelimen kaiffarit, että oletteko te henkeytettyjä, vai ettekö ole. Auttaako pyhä hönky teitä vai eikö se auta.

Kun teidän pitäis olla voideltujaki vielä...Hengellä voideltuja... Pyhä henki itse todistaa meidän henkemme kanssa, että olemme jumalan lapsia ja ristuksen velipoikia. Niin, siis henkeytyksestä nämä GB jätkät tietävät olevansa voideltuja... VARMA todiste. jepjep niin varmaan.

No ymmärrän jos se hönkäys ohjastaa päin mettää. Ainakin teidän versio siitä. On johtanu usein ja johtaa vastakin päin karjalan mäntyä.

Mutta pakko on totella, vaikka näin avoimesti ja suoraan myöntävät, että päin vittua menee aika usein, mutta antaa mennä kun on alkuun päästy, eikä kulttijäsenet osaa itte ajatella.

Mutta sen on kulttipomot määritelleet näin:
        Hallintoelimen näkemys=jehovan näkemys
        Inhimillinen näkemys on aina silloin, kun se eroaa hallintoelimen näkemyksestä. Muulla ei oo väliä.

end of story

• Anonyymi kirjoitti:

Eivät jehovalaiset sen enemää kuin muutkaan,pysty selittämään raamatun kirjoituksia,kristityt vain koska meilllä on pyhäheki joka avaa kirjoitukset.
        Muut selittät tekevät sen omaksi turmiokseen,haihalttelijat kuten sana toteaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se Jeesuskaan mikään totuus ole sen enempää kuin kukaan muukaan ihminen. Tai siis Jeesuksen pointti oli kaiketi näyttää että jumala/jumaluus on ihmisen sisällä, ihminen itse on totuus ja tie ja elämä, eikä sitä tulisi etsiä mistään ulkopuolelta. Look within.

Ei syntiinlangenneissa, mustaa mustemmissa ihmisissä ole totuuden häivääkään, ei yhden yhdessäkään. Ainoastaan Jeesuksessa Kristuksessa joka kärsimisellään, kuolemallaan ja ylösnousemisellaan maksoi lunnaat, vuodattamalla oman verensä, että jokaisella joka uskoo häneen, olisi iankaikkinen elämä.
        Siinä on Jumalan rakkaus, ettei yksikään hukkuisi iäiseen pimeyteen.

Saarnauttamansa hullutuksen kautta Jumala näki hyväksi pelastaa ne jotka uskovat. Joka ei ole uudestisyntynyt ylhäältä, hänen on mahdottomuus ymmärtää Jumalan Pyhän Hengen kautta annettua sanaa, koska se on tutkisteltava hengellisesti.

Sanoista julistetaan vanhurskaaksi ja sanoista myös tuomitaan syylliseksi.
        Vissi ero.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei syntiinlangenneissa, mustaa mustemmissa ihmisissä ole totuuden häivääkään, ei yhden yhdessäkään. Ainoastaan Jeesuksessa Kristuksessa joka kärsimisellään, kuolemallaan ja ylösnousemisellaan maksoi lunnaat, vuodattamalla oman verensä, että jokaisella joka uskoo häneen, olisi iankaikkinen elämä.
        Siinä on Jumalan rakkaus, ettei yksikään hukkuisi iäiseen pimeyteen.

Saarnauttamansa hullutuksen kautta Jumala näki hyväksi pelastaa ne jotka uskovat. Joka ei ole uudestisyntynyt ylhäältä, hänen on mahdottomuus ymmärtää Jumalan Pyhän Hengen kautta annettua sanaa, koska se on tutkisteltava hengellisesti.

Sanoista julistetaan vanhurskaaksi ja sanoista myös tuomitaan syylliseksi.
        Vissi ero.

Ja jokainen yksilö voi saada tuon Pyhän Hengen henkilökohtaisesti, varoittamaan ja opettamaan.
        Ei siinä tarvita harhaanjohtavaa vartiotornihallintoelintä.
        Vartiotornihallintoelimellä on ihmisen mieli, lihallinen mieli. Ei Pyhä Henki.
        Hallintoelin on väärä profeetta. Väärä voideltu.
        Se höpöttää tuomiosanomasta jota raamattu ei kerto julistettavaksi erikseen.
        Evankeliumi itsessään pitää sisällään sekä ikuisen elämän Jumalan lasten kanssa sekä tuomion.

• Anonyymi
        paju1 kirjoitti:

Eivät jehovalaiset sen enemää kuin muutkaan,pysty selittämään raamatun kirjoituksia,kristityt vain koska meilllä on pyhäheki joka avaa kirjoitukset.
        Muut selittät tekevät sen omaksi turmiokseen,haihalttelijat kuten sana toteaa.

Ziljoona erilaista, enemmän tai vähemmän ainoaa oikeaa kristillistä lahkoa kertoo kaiken siitä pyhänhengen antamasta kirjoitustenaukaisukyvystä.

• Anonyymi

Relaa vähän. Mikä kiristää?

• Anonyymi

JT on oikeamielinen, terveen harkinnan ja älyn mukainen uskonto, jolla on tulessa puhdistettua kultaa hallussaan. Mutta vaikka se on oikeamielinen niin enpä usko, että se on tarpeeksi PITKÄMIELINEN. Saati sitten tarpeeksi LEIKKIMIELINEN.
      Mutta tietenkin arvostan OIKEAMIELISYYTTÄ todella paljon koska olen itse VAJAAMIELINEN:

JT antoi tilaisuuden lähestyä Jehovaa ja Jehova lähestyi minua. Mutta menossa oli huima sotatila, jonka saatana voittaa ja Jehova häviää sillä Kali YOGAN pitää jatkua. En tiedä voiko kukaan enää lähestyä Jehovaa kun hän lähti tähtien taakse vuoden 2014 toukokuussa. Hänen sijaansa on tullut joukko sijaisia joko epäjumalia tai sotajoukon komentajia.

• Anonyymi

Oletko lueskellut liikaa Aku Ankan taskupokkareita?
        Monesko on menossa? Nuku välillä, niin ajatuksesi voivat palata realiteettiin.

• Anonyymi

Siksi kun me osataan ainoastaan valtakunnan hymy.

• Anonyymi

Kuka on kristillisyyden perustaja?
      Tietenkin Jeesus.
      JT uskoo Jumalan poikaan.
      Suomessa on 35 eri seurakuntaa ja vain 2 niistä kristillisestä järjestöstä uskoo että Jeesus on Jumalan poika.
      Toinen heistä on JT:t

Lopettakaa tyhjänpuhumiset, nyt on sen aika.

• Anonyymi

Meneppä kysymään niltä 33:lta muulta seurakunnalta samaa.
        Jeesuksella on lukuisia eri nimityksiä ja ne kaikki ovat oikeita. Vai väitätkö että vain Jumalan Poika nimi on ainoa oikea?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meneppä kysymään niltä 33:lta muulta seurakunnalta samaa.
        Jeesuksella on lukuisia eri nimityksiä ja ne kaikki ovat oikeita. Vai väitätkö että vain Jumalan Poika nimi on ainoa oikea?

Varokaahan pojaat kohta Jumala lähettää tyttärensä maailmaan, niin a vot kun joudutte lieriin.

• Anonyymi

Kirjoitit; " JT uskoo Jumalan poikaan. " (Poika) kirjoitetaan isolla alkukirjaimella.
        En oikein usko heitä, koska kysyttäessä uskosta Jeesukseen Kristukseen, he kokevat tulleensa yllätetyiksi ja hämmentyneinä kääntävät kasvonsa poispäin alkaen vaivautuneina katsella takaseinää.
        Sääli riipaisee, koska se kertoo siitä, ettei heidän elämänsä perusta ei ole kalliolle rakennettu. En väitä, etteikö joku JT:stä uskoisikin? En tiedä.

Niin ... ja mikä on järjestö on toinen? En ole moisesta kuullutkaan!

• Anonyymi

Ai miksi?
      1. Nytkin kun on korona rakkaat vanhimmat käyvät vanhuksille kaupassa, siivoamassa, antamassa hengellistä apua päivittäin.
      2.Rakkaat vanhimmat huolehtivat sairaista, kun jeppula sairastaa seurakuntalaiset rientävät sairaan apuun vanhinten opastuksella, jos eivät itse ehdi.
      3. Jos jeppulalta loppuvat WC paprut rakkaat vanhimmat tuovat omansa ja pyyhkivät käteensä, kiepparit jo näin tekevätkin.
      4. Jos jepukalla on tullut hätä housuihin vanhimmat rakkaudella rientävät hoitamaan, puhtaat pöksyt ja samalla pesevät varpaat väreineen puhtaaksi.
      5. En edes keksi mitä vanhimmat eivät olisi valmiit tekemään jonkun koronaan sairastuneen eteen.
      6. Ei apu ei jää pelkän raportin kyseleminen ja puhelin yhteyteen, vaan nyt tänä aikana Rakkautemme kukoistaa, kohta näistä hyvyyden teoista toisiamme kohtaan kirjoitetaan ympäri maailmaa, niin ja tietysti kehutaan meidän uutteria ja avuliaita nöyryyden perikuvana, vanhimpia ja kierrosvalvojia.
      7.kierrosvalvojat kutsuvat näinä vaikeinakin aikoina seurakuntalaisia kotiinsa syömään heidän omilla hellällä kätösillä valmistamaa ruokaa, kun ovat niin vieraanvaraisia, no niinhän he ovat tehneet iät ajat.
      8 hallintoelimen nöyryyden teoista kerron jos te luopiot ja muut väärän uskonnon edustajat haluatte kuulla kunhan kysytte.

• Anonyymi

Älä uneksi.
        Ei ole ketään näkynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä uneksi.
        Ei ole ketään näkynyt.

Pah.

Vanhimmat tee mitään muuta, kuin nakittavat hyväntahtoisia rivijulistajia hakemaan evästä lähimmästä esmarketista. Jaa kenelle? No tietenkin sellaiselle yksinäiselle, elämän kolhimalle ihmiselle, jolle on joskus pidetty "raamatun tutkistelua". Oikeasti Järjestön tuottaman kulttipropakandan vaivihkaista pakkosyöttöä.

Omista ei piitata pätkän vertaa, jotka apua oikeasti tarvis. Sellaisia rakkauspommitetaan, jotka on vähänkin järjestöön kallellaan joskus olleet.

Kerronpa tarinaa toisessa ketjussa.

Oon siis ollu rakkauspommituksen kohteena aikanaan. Silloin kun olin "raamatuntutkistelu" oppilas.

Oon ollu järjestön sisällä hyvin mukana ja sinä aikana ollu messissä, kun rakkauspommitettiin mahdollista uutta jäsentä. No se lopetettiin, kun ei se ottanut vastaan niin sanottua raamatun tutkistelua, joka on oikeasti veetee kulttipropakandan tutkistelua.

Olen ollu yrittämässä pientä päivän tai parin mittaista talkoojuttua yhdelle vanhalle huonokuntoiselle sisarelle. Tarkoitus olis ollu järjestää sille polttopuut tulevaksi talveksi. Yritin kaksi vuotta saada 1-4 tyyppiä kasaan. Ei onnistunut. Tein itse kaikki omalla moottorisahalla ja puunajo vehkeillä. Sisar oli niin kiitollinen, että halusi VÄKISIN maksaa mulle päivän palkan. Kun ei kuulemma ollut halukkaita auttajia seurakunnassa. Yksi oli. No se siitä.

Olen ollut rakkauspommituksen kohteena. Oppilaana. Se lopetettiin kasteella käyntini jälkeen. Sen jälkeen olen ollu mukana rakkauspommitamassa mahdollista tutkistelu paikkaa.

Olen nähny, että OMISTA ei välitetä pätkän vertaa tosipaikassa.

Vain sellaisia rakkauspommitetaan, jotka olis tulossa järjestöön jäseneksi.

Nyt koronan aikana maaperä on erityisen otollista. Vanhoja tutkisteluja tavataan, käydään kaupassa ja yritetään jatkaa tutkistelua. Jos ei se jatku, hylätään taas.

Sillä kaksinaamaisuudella ei oikeasti ole mitään rajaa jeppuloiden toiminnassa.

Sen oon tullu huomaamaan ulkopuolisena, sisäpuolisena, pois jääneenä omasta valinnasta ja edelleen sivusta seuraajana, kun puoliso on edelleen jiitee. Se touhu jatkuu koko ajan.

Tää kuvio on aivan uskomattoman kaksinaamaista paskaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pah.

Vanhimmat tee mitään muuta, kuin nakittavat hyväntahtoisia rivijulistajia hakemaan evästä lähimmästä esmarketista. Jaa kenelle? No tietenkin sellaiselle yksinäiselle, elämän kolhimalle ihmiselle, jolle on joskus pidetty "raamatun tutkistelua". Oikeasti Järjestön tuottaman kulttipropakandan vaivihkaista pakkosyöttöä.

Omista ei piitata pätkän vertaa, jotka apua oikeasti tarvis. Sellaisia rakkauspommitetaan, jotka on vähänkin järjestöön kallellaan joskus olleet.

Kerronpa tarinaa toisessa ketjussa.

Oon siis ollu rakkauspommituksen kohteena aikanaan. Silloin kun olin "raamatuntutkistelu" oppilas.

Oon ollu järjestön sisällä hyvin mukana ja sinä aikana ollu messissä, kun rakkauspommitettiin mahdollista uutta jäsentä. No se lopetettiin, kun ei se ottanut vastaan niin sanottua raamatun tutkistelua, joka on oikeasti veetee kulttipropakandan tutkistelua.

Olen ollu yrittämässä pientä päivän tai parin mittaista talkoojuttua yhdelle vanhalle huonokuntoiselle sisarelle. Tarkoitus olis ollu järjestää sille polttopuut tulevaksi talveksi. Yritin kaksi vuotta saada 1-4 tyyppiä kasaan. Ei onnistunut. Tein itse kaikki omalla moottorisahalla ja puunajo vehkeillä. Sisar oli niin kiitollinen, että halusi VÄKISIN maksaa mulle päivän palkan. Kun ei kuulemma ollut halukkaita auttajia seurakunnassa. Yksi oli. No se siitä.

Olen ollut rakkauspommituksen kohteena. Oppilaana. Se lopetettiin kasteella käyntini jälkeen. Sen jälkeen olen ollu mukana rakkauspommitamassa mahdollista tutkistelu paikkaa.

Olen nähny, että OMISTA ei välitetä pätkän vertaa tosipaikassa.

Vain sellaisia rakkauspommitetaan, jotka olis tulossa järjestöön jäseneksi.

Nyt koronan aikana maaperä on erityisen otollista. Vanhoja tutkisteluja tavataan, käydään kaupassa ja yritetään jatkaa tutkistelua. Jos ei se jatku, hylätään taas.

Sillä kaksinaamaisuudella ei oikeasti ole mitään rajaa jeppuloiden toiminnassa.

Sen oon tullu huomaamaan ulkopuolisena, sisäpuolisena, pois jääneenä omasta valinnasta ja edelleen sivusta seuraajana, kun puoliso on edelleen jiitee. Se touhu jatkuu koko ajan.

Tää kuvio on aivan uskomattoman kaksinaamaista paskaa.

Rakkauspommituksen kohteena oleminen on nautinnollista. Tuntee olevansa stara, VIP-henkilö. Harmi vaan, että sitä kestää niin vähän aikaa.

• Anonyymi

Miksi olla kiinnostunut jt uskonnosta, vaikka se olisi kuinka Raamatun mukainen uskonto, jos se ei tee onnelliseksi? Sehän tässä olennaisinta on, että tekeekö se onnelliseksi. Jos se vie onnellisuudenaiheita elämästä, niin sillä ei ole mitään väliä, onko se Raamatun mukainen.

• Anonyymi

Ei Jehovan todistajat vie mitään onnen aiheita elämästä. Melkein päinvastoin. Kun itse kävin 2003 kokouksissa opetus oli todenmukaista ja elämän reaaliteetit tunnustettiin. Jehovan todistajat ovat elämänmyönteinen uskonto ja itse esim. olen nyt seitsemän vuoden ajan saanut elää täysillä mistään nautinnosta kieltäytymättä.
      Jehovan todistajat ovat oikeamielinen uskonto eli Äly ja rationalismi ohjaavat melko paljon. Mitään muuta uskoa ei torjuta, vaan hyväksytään kaikki muut uskot ja pyritään raamatun avulla vain antamaan totuutta sen lisäksi tai lisäämään totuuden tuntemusta. Toki on selvää, että raamatun moraalinormit nousevat aina ykkösasiaksi ONNELLISEN ELÄMÄN Ja PYSYVÄN ONNEN ja henkisen paratiisin löytämisen ohjeena. Koska se on totuuskin. Kun nyt itse olen elänyt seitsemän vuotta täysillä niin alkaa kyllästyttää ja terveys olla rappiolla. Ei täysillä eläminen ole paras asia elämässä, jonka olen kokenut. Siihen liittyy myös paljon negatiivista.

• Anonyymi

Olen elänyt täysillä Kristukselle, enkä kaipaa elämää järjestössä.

• Anonyymi

Jehovan todistajat on todella ankea uskonto. Pitää totella hallintoelintä, vaikka se opettaisi väärin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      92
      4547
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      72
      3527
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      122
      2808
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      115
      2585
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      128
      2494
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      42
      2095
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2037
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      225
      1790
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1687
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1638
    Aihe