On Keravan alueella..KAIKKI tietenkin yrittäjiä koska muuten ei mammuttiperhettä elätetä pk-seudulla.. mitä firmoja omistavat Keravan alueella?
Kuinka paljon Lestadiolaisuutta??
7
88
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs pahaa lestadiolaiset on sulle tehny ?
Eiköhän ne nyt kuitenki o ns. "hyvän puolella", joten ei pitäs kiusata muita ku niitä, jotka on ns. "pahan puolella".
Ollaanko rehellisä, vai ei, tehdäänkö oikein, vai väärin.
Mulle ainakin itsestäänselvyys.- Anonyymi
Asenteestasi huokuu syy siihen, miksei lestoista pidetä.
Armotonta omahyväisyyttä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asenteestasi huokuu syy siihen, miksei lestoista pidetä.
Armotonta omahyväisyyttä!No jos oikeudenmukaisuus ja rehellisyys on omahyväisyyttä, niin olkoon niin.
- Anonyymi
Onkohan Bandinosin tai Helvetin enkelien kerhoon pääsyn ehtona olla lesto?
- Anonyymi
No lestat on kaupungilla asemoituneet ja verkostuneet, ja siksi kaupungin ilmapiiri ainakin sote-puolella on todella erikoinen... Ei siellä kukaan täysjärkinen pitkään ole töissä. Palkkaavat toisiaan johtoasemiin, kohtelu on huonoa, kyttäämistä tms. Järkky paikka olla töissä.
- Anonyymi
Lestat ovat ahneita, itsekkäitä, empatiakyvyttömiä eivätkä niin kamalasti välitä lapsistaan.
- Anonyymi
Olen yrittänyt löytää uskontokunnan edustajia, tai tapahtumia, mutten ole löytänyt.
Vaikuttaa mielenkiintoiselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34787091 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12561Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692338- 1791945
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161532Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91381- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181791307RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601300Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421217