Huuhaa palstalla julistetaan

Anonyymi

Kakkahätätila kello 10:00.

Tarkistakka vessapaperiteluneen tilanne nyt.

7

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On papruu mutten hirveesti käytä. On bidee.

• Anonyymi

Samma här. Rullia on n.50 mutta käytän mieluiten painepesuria.

• Anonyymi

Pillupuhelin on kyllä ehdoton saniteettitilan varustus, suosittelen. Ei pulaa WC-paperista enkä edes muista vuosilukua, milloin olisin pyyhkinyt muuta, kuin nenääni ja silloinkin paperin voi käyttää yhä uudestaan ja uudestaan, kun jättää kuivumaan lavuaarin päälle.

• Anonyymi

Jos Huuhaalle iskee koronavirus niin sehän tarkoittaneepi sitä että meidän on jäätävä tänne karanteeniin? Ei saisi sitten poistua huuhaalta muutoin kuin vessaan kolmeksi minuutiksi ja jääkaapille makkaranhakuun minuutiksi. Kaikki muu on kiellettyä ja on palattava takaisin huuhaalle mitä pikimmin.

• Anonyymi

Kaupat ovat tehneet vastaiskun, joka kaupassa jossa olen käynyt on ollut valtavasti vessapaperia. Hamstraajat varmaan tuntevat olonsa nyt typeriksi, hihi!

• Anonyymi

Hintakin laskee, kun kilpalu kovenee.

• Anonyymi

Tätä voi lauleskella kakalla ollessaan

https://www.youtube.com/watch?v=ojrtwXqqc6g

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      56
      6598
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      40
      4362
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      54
      2179
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      39
      1818
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1411
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1179
    7. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1104
    8. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      17
      1091
    9. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1077
    10. Oletteko kaivattunne kanssa samaa tasoa?

Vai onko out of your league?
      Ikävä
      67
      1018
    Aihe