Ostin tänää ton sormuksen ritarit ee:n.Katoin siltä ekalta levyltä sen eastern eggsin mutta tokalta levyltä en päässy sinne "new scene" kohtaan.Tietääkö joku että missä se toinen on?Vai onko sormuksen ritareissa yksi ja kahessa tornissa ja kuninkaan paluussa on sit kaksi?
Sormuksen ritarit
7
701
Vastaukset
- samwise-fani
FotR:ssa on kaks, muissa on yks....
Muistaakseni se toinen on ihan viimesessä kohtaus jutussa.... Sinne alas pitäis ilmestyä sormus...- xxx
vaan TTT:ssä on yksi ja muissa kaksi,kohtausvalikosta viimeisen kohtauksen jälkeen vielä yksi alaspäin ja enterillä aukeaa..
- minä
xxx kirjoitti:
vaan TTT:ssä on yksi ja muissa kaksi,kohtausvalikosta viimeisen kohtauksen jälkeen vielä yksi alaspäin ja enterillä aukeaa..
Sormuksen ritareissa yksi ja muissa kaksi?
- gloin
xxx kirjoitti:
mutta eikös FotR:ssa oon myöskin se TTT:n traileri??? :/
- pj.
gloin kirjoitti:
mutta eikös FotR:ssa oon myöskin se TTT:n traileri??? :/
se on yksi easter egg....
- eastereggit
xxx kirjoitti:
RotK:ssa on?
Ja missä? - minä
eastereggit kirjoitti:
RotK:ssa on?
Ja missä?Ne on ykkös levyllä siell'ä ku meet ihan viimeisen kohtauksen kohalle ja painat vielä kerran alaspäin ni se menee siihen "new scene" kohalle ja sen viereen ilmestyy sormus ja sit painat enteriä ja saman teet kakkos levyllä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893402
- 1033076
- 532282
- 211802
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201715Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111660Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61618Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221478Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131401Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381384