Ostin tänää ton sormuksen ritarit ee:n.Katoin siltä ekalta levyltä sen eastern eggsin mutta tokalta levyltä en päässy sinne "new scene" kohtaan.Tietääkö joku että missä se toinen on?Vai onko sormuksen ritareissa yksi ja kahessa tornissa ja kuninkaan paluussa on sit kaksi?
Sormuksen ritarit
7
712
Vastaukset
- samwise-fani
FotR:ssa on kaks, muissa on yks....
Muistaakseni se toinen on ihan viimesessä kohtaus jutussa.... Sinne alas pitäis ilmestyä sormus...- xxx
vaan TTT:ssä on yksi ja muissa kaksi,kohtausvalikosta viimeisen kohtauksen jälkeen vielä yksi alaspäin ja enterillä aukeaa..
- minä
xxx kirjoitti:
vaan TTT:ssä on yksi ja muissa kaksi,kohtausvalikosta viimeisen kohtauksen jälkeen vielä yksi alaspäin ja enterillä aukeaa..
Sormuksen ritareissa yksi ja muissa kaksi?
- gloin
xxx kirjoitti:
mutta eikös FotR:ssa oon myöskin se TTT:n traileri??? :/
- pj.
gloin kirjoitti:
mutta eikös FotR:ssa oon myöskin se TTT:n traileri??? :/
se on yksi easter egg....
- eastereggit
xxx kirjoitti:
RotK:ssa on?
Ja missä? - minä
eastereggit kirjoitti:
RotK:ssa on?
Ja missä?Ne on ykkös levyllä siell'ä ku meet ihan viimeisen kohtauksen kohalle ja painat vielä kerran alaspäin ni se menee siihen "new scene" kohalle ja sen viereen ilmestyy sormus ja sit painat enteriä ja saman teet kakkos levyllä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855422Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.433601Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612975Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462181Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611946Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2941783- 471606
- 961441
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91333