Löytyisikö mies/miehiä toteuttamaan tämä:
Olen sidottuna kontalleen peppu kunnolla pystyyn. Peppureikäni on liukastettu mutta sitä ei ole avattu yhtään millään. Tulet luokseni muna kivi kovana ja saat työntyö suoraan tiukkaan peppuuni. Se sattuu minuun tottakai mutta sinun ei tarvitse miettiä muusta kuin omasta nautinnostasi naidessasi tiukkaa reikääni.
-22v nainen
Vapaa pääsy peppuuni
34
1502
Vastaukset
- Anonyymi
voinko pukea sinun pikkarit pääle kun häärään peppusi kimpussa entä onko levittimen käyttö sallittua sillä saa pepun mukavasti avattua
- Anonyymi
Uuuhhh, täältä löytyy halukas mies, kulli kovana jo pelkästä mielikuvista sä peppu ihanasti pystyssä kiiltävänä liukkaarista... mistäpäin sä, mä jkl.
- Anonyymi
Kainuusta, olisko sulla kik johon voisin viestittää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hhmm, ei oo kik:ä 😟
Kainuu hiukan kaukana, sulla jkl:ään visiittiä lähiaikoina? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäpäin kainuuta tarkemmin?
- Anonyymi
Minustakin on erittäin kiihottavaa olla perse pystyssä avuttomana miehen (ehkä vielä joku päivä kahden) käytettävissä, vikistä kivusta ja nautinnosta kun mies nai kunnolla.... paitsi että todellisuudessa ilman minkäänlaista lämmittelyä sisääntyöntyminen sattuu niin s*******ti ettei tunne-elämältään tasapainoinen mieskään siitä hetkestä nauti.
- Anonyymi
löytyykö satakunnasta naista jota kiinnostaa kyseen omainen peppuun tunkeutuminen lujasti sidottuna,haluat kokea sen alistumisen avuttomuuden kiiman
jonka sitominen ja peppuusi tunkeutuminen saa aikaiseksi
vastaile tänne nim:satakunta Joskus, kun vaimo haluaa jotakin spesiaalia, on tuota tarjolla. Ei toki sidottuna ole, mutta odottaa kotona perse rasvattuna ja sinne saa alkaa työntelemään oman nautintonsa mukaan. Hintana voi olla vaikka matka Ikeaan...
Tai joskus menkkojen aikana liukastaa ja antaa panna suoraan kakkoseen. Miehelle todella kiihottava homma, ei tarvi aina edes kauaa työnnellä, kun mälli lentää.- Anonyymi
Ihana vaimo sinulla! Haluaisin itse miehen joka "pakottaisi" aina ottamaan peppuunikin. Oman mielensä mukaan käskisi vaikka juuri kontalleen ja olisi vain pakko ottaa peppuun... ja tottakai kuukautisten aikaan se olisikin pää paikka mihin pannaan.
-22v nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana vaimo sinulla! Haluaisin itse miehen joka "pakottaisi" aina ottamaan peppuunikin. Oman mielensä mukaan käskisi vaikka juuri kontalleen ja olisi vain pakko ottaa peppuun... ja tottakai kuukautisten aikaan se olisikin pää paikka mihin pannaan.
-22v nainenMistä oot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä oot?
Kainuusta, jos sulla kik niin voitaisiin siellä jutella!
- 22v nainen Anonyymi kirjoitti:
-22v nainenMeillä se ei ole varsinaisesti pakottamista. Yhteisillä ajatuksilla menän. Kiihottavaahan se on, kun nainen antaa tyydyttää joskus ihan omaan vapaaseen tahtiin, joskin saa meillä myös hoitoa toisin päin.
Miltä kuulostaisi, että menet mahallesi makaamaan sängylle, hieman tyynyä lantion alla. Mies tulee takaa ja alkaa työntämään perseeseen. Hän tulee makaamaan päällesi. Et pääse minnekään pakoon, hän huohottaa korvaan ja puree hieman niskasta. Painaa kiihtyvällä tahdilla ihan pohjaan saakka, et pääse pakoon, vaan otat mitä annetaan.... hän komentaa sinut polvilleen ja jatkaa... pyllynposket lätisee miestä vasten. Juuri, kun mies on laukeamaisillaan, hän ottaakin ja kääntää ympäri ja työntää munan suuhun. Olet yllättynyt, mutta niin kiimassa, että et voi muuta, kuin ottaa lastin sisään ja niellä...
Onko nuo vielä fantasiatasolla, vai oletko jo antanut mennä pebaan oikein kunnolla?- Anonyymi
kameli kirjoitti:
Meillä se ei ole varsinaisesti pakottamista. Yhteisillä ajatuksilla menän. Kiihottavaahan se on, kun nainen antaa tyydyttää joskus ihan omaan vapaaseen tahtiin, joskin saa meillä myös hoitoa toisin päin.
Miltä kuulostaisi, että menet mahallesi makaamaan sängylle, hieman tyynyä lantion alla. Mies tulee takaa ja alkaa työntämään perseeseen. Hän tulee makaamaan päällesi. Et pääse minnekään pakoon, hän huohottaa korvaan ja puree hieman niskasta. Painaa kiihtyvällä tahdilla ihan pohjaan saakka, et pääse pakoon, vaan otat mitä annetaan.... hän komentaa sinut polvilleen ja jatkaa... pyllynposket lätisee miestä vasten. Juuri, kun mies on laukeamaisillaan, hän ottaakin ja kääntää ympäri ja työntää munan suuhun. Olet yllättynyt, mutta niin kiimassa, että et voi muuta, kuin ottaa lastin sisään ja niellä...
Onko nuo vielä fantasiatasolla, vai oletko jo antanut mennä pebaan oikein kunnolla?Olen eri nainen, mutta kyllä kelpaisi... viime kerrasta tuntuu olevan niiiin pitkä aika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen eri nainen, mutta kyllä kelpaisi... viime kerrasta tuntuu olevan niiiin pitkä aika.
Hhmm, eiköhän tyydytetä halusi, mistäpäin olet? 😋
- Anonyymi
kameli kirjoitti:
Meillä se ei ole varsinaisesti pakottamista. Yhteisillä ajatuksilla menän. Kiihottavaahan se on, kun nainen antaa tyydyttää joskus ihan omaan vapaaseen tahtiin, joskin saa meillä myös hoitoa toisin päin.
Onko nuo vielä fantasiatasolla, vai oletko jo antanut mennä pebaan oikein kunnolla?Kuulostaa todella hyvältä! Kaikkein kiihottavinta jos en tiedä että menee peppuuni... tunnen sen vain ja ennen kuin tajuankaan on jo muna sisällä ja olen jumissa miehen alla! Ooh kyllä tuon haluaisin...
- 22v nainen Anonyymi kirjoitti:
Olen eri nainen, mutta kyllä kelpaisi... viime kerrasta tuntuu olevan niiiin pitkä aika.
Tuollaista touhua harvakseltaan meilläkään, ja nykyinen ei ota perseessä ollutta munaa suuhun , enkä sitä teekään. Joskus kyllä yhden kanssa tehtiin säännöllisesti, Meinasi taju lähteä kiimasta.
Onko seksistä ylipäätänsä aikaa vai kunnon persepanosta vain? Tuossa oman kiihotuksen tuo se naisen alistuminen sinne alle. En kyllä muuten pidä tuon enempää... jo joskus työnnän makaavan naisen suuhun munaa... vähän sama juttu.Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa todella hyvältä! Kaikkein kiihottavinta jos en tiedä että menee peppuuni... tunnen sen vain ja ennen kuin tajuankaan on jo muna sisällä ja olen jumissa miehen alla! Ooh kyllä tuon haluaisin...
- 22v nainenMakaat ensin mahallasi, mies on takanasi ja hyväilee sinua, tunnet kun kieli mene varovasti pyllyn rakoon. Levität pyllyäsi ja tunnet sen irstaan tunteen, kun kieli pehmittää peppuasi ja käsi hieroo pillun puolta. Peppu kiemurtelee ja nousee sekä laskee kiimasi tahdissa, melkein pakahdut siihen. Sitten tuleekin yllätys ja kivikova muna alkaa painumaan perseeseen. Kädet painaa alaselästä sinua sänkyä vasten....
- Anonyymi
kameli kirjoitti:
Makaat ensin mahallasi, mies on takanasi ja hyväilee sinua, tunnet kun kieli mene varovasti pyllyn rakoon. Levität pyllyäsi ja tunnet sen irstaan tunteen, kun kieli pehmittää peppuasi ja käsi hieroo pillun puolta. Peppu kiemurtelee ja nousee sekä laskee kiimasi tahdissa, melkein pakahdut siihen. Sitten tuleekin yllätys ja kivikova muna alkaa painumaan perseeseen. Kädet painaa alaselästä sinua sänkyä vasten....
Mmmhhh nautinto muuttuu äkkiä tujalaan venymiseen pepussa ennen kuin peppu tottuu sinne työntyvään munaan... alistettuna voi vain maata ja antaa miehen nauttia!
-22v nainen Anonyymi kirjoitti:
Mmmhhh nautinto muuttuu äkkiä tujalaan venymiseen pepussa ennen kuin peppu tottuu sinne työntyvään munaan... alistettuna voi vain maata ja antaa miehen nauttia!
-22v nainenAina ihan rauhallisesti ensin, että venyy. Sitten kun sen tuntee, että voi lisätä tahtia, vauhti voi kiihtyä. Usein ensimmäisellä kerralla laukeaa aika nopeasti. Toisella kerralla kestää kauemmin. Toisella kerralla peppu ottaa jo vastaan helposti ja perukoilla on mällit liukasteena, ellet niellyt niitä ensimmäisellä kerralla 😆 Oletko kokeillut sitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- 22v nainenOn, sun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- 22v nainenOn kik. Mikä sun tunnus?
- Anonyymi
En usko, että tuollainen sattuisi yhtään. Jos on liukastettu, niin sattuminen on täysin itsestä kiinni, osaako rentoutua oikein. Vain kuiviltaa pano sattuu, ja siihen ei rentoutuminen auta sitten mitään.
- Anonyymi
Riippuu myös kuinka nopeasti sisään työnnytään, hitaasti työntyen ehtii rentoutua mutta jos muna painetaan vauhdilla sisään ei siinä ehdi rentoutua
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu myös kuinka nopeasti sisään työnnytään, hitaasti työntyen ehtii rentoutua mutta jos muna painetaan vauhdilla sisään ei siinä ehdi rentoutua
Aina Pitää peppupanossa valmistautua huolellisesti. Tuollaisessakin leikissä kannattaa tehdä kumminkin huolellinen valmistautuminen, vaikka sen antaisi tuntua siltä, että saisi tulla "lämmittelemättömänä". Lisäksi se alun sisään ujuttelu tuntuu tosi hyvältä, kun peppu purista munaa tiukasti. Ihan varoen sisään ja sitten se luiskahdus, kun se pääsee sulkijalihaksen ohi... varovaista liikettä edes takaisin hiljalleen kiihdyttäen.
- Anonyymi
Vai et usko... haluaisitko testata omaa rentoutumistaitoasi, voisin ehkä järjestää siihen mahdollisuuden?
Mulla on yksi erittäin tuskallinen kokemus kun mies tuikkasi kullinsa yllättäen voimalla sisään, silloin päätin että mua ei kukaan koskaan enää pane perseeseen.
Kunnes eräs (homman osaava) teki sen kuitenkin ja opetti todella nauttimaan siitä. Se kiimainen alistumisen tunne, kun mies armotta käyttää mua ja tyydyttää itsensä muhun...
Mun perse vaatii lämmittelyn edelleen ennen panemista, voin kyllä tehdä sen itse ennakkoon jos käsketään. Anonyymi kirjoitti:
Vai et usko... haluaisitko testata omaa rentoutumistaitoasi, voisin ehkä järjestää siihen mahdollisuuden?
Mulla on yksi erittäin tuskallinen kokemus kun mies tuikkasi kullinsa yllättäen voimalla sisään, silloin päätin että mua ei kukaan koskaan enää pane perseeseen.
Kunnes eräs (homman osaava) teki sen kuitenkin ja opetti todella nauttimaan siitä. Se kiimainen alistumisen tunne, kun mies armotta käyttää mua ja tyydyttää itsensä muhun...
Mun perse vaatii lämmittelyn edelleen ennen panemista, voin kyllä tehdä sen itse ennakkoon jos käsketään.Yllätätkö miehesi koskaan valmiiksi lämmitellyllä liukkaalla perseellä? Paras yllätys rankan työpäivän (tai työmatkan) jälkeen stressin poistoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun perse vaatii lämmittelyn edelleen ennen panemista, voin kyllä tehdä sen itse ennakkoon jos käsketään.Juu, kyllä beba vaatii kunnon lämmittelyn...itse nuolen naisen märäksi ja pikkuhiljaa siirryn pyllyn puolelle...kielelläni pyörittelen peppureiän ympärillä, välillä kielenkärjellä peppua naiden, kunnes nain peppua koko kielellä, jonka jälkeen liukkarilla liukastetulla terskalla hieron peppureikää liukastaen sen kunnolla...pikkuhiljaa painan kulliani peppuun, lisäten liukkaria koko varrelle....
- Anonyymi
kameli kirjoitti:
Aina Pitää peppupanossa valmistautua huolellisesti. Tuollaisessakin leikissä kannattaa tehdä kumminkin huolellinen valmistautuminen, vaikka sen antaisi tuntua siltä, että saisi tulla "lämmittelemättömänä". Lisäksi se alun sisään ujuttelu tuntuu tosi hyvältä, kun peppu purista munaa tiukasti. Ihan varoen sisään ja sitten se luiskahdus, kun se pääsee sulkijalihaksen ohi... varovaista liikettä edes takaisin hiljalleen kiihdyttäen.
Todellakin pitää valmistautua. Meillä mies survoi kerralla ja ilman liukkaria. Verta tuli niin, että pari päivää kuljin vaipoissa. Ei koskaan enää!
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin pitää valmistautua. Meillä mies survoi kerralla ja ilman liukkaria. Verta tuli niin, että pari päivää kuljin vaipoissa. Ei koskaan enää!
Siinä ei ole ukko ollut kartalla ollenkaan. Eikä tiedä mitä menetti....
- Anonyymi
Sairainta, mitä maa päällään kantaa
Nautinnollinen fantasia.
- Anonyymi
Toteutetaanko? Kik nononsense2019
- Anonyymi
Oi ihanaa tyttö22. Ois kiva päästä suunnittelee sun kanssa tätä.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1357455Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664492Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen563510Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5103275Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972164Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361813Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja241799- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456