😷👓👜olemassaolon taistelua on jättitaskuravun kuorenvaihto. Jos ei omat syö uudella pehmeällä kuorella varustautunutta taskurapua, niin sitten tulee rausku mättämäön niitä suuhunsa. Jättitaskuravut kokoontuvat kuorenvaihtoon yhteen paikkaan, jolloin niiden häviämista sukupuuttoon suojaa suuri massa, jota rausku ei kokonaan jaksa ahmia kitaansa. Saamme olla kiitollisia, kun meidän elämä ei noin kauheaa ole. Palstakähinät ym. On pientä tuollaisennrinnalka.
Ikävyydestään huolimatta korona on tuonut esiin yhteisöllisyyttä lähellä asuvien kesken, sekä yhteistyötä eri maiden välille. Kiinalaisia asiantuntijoita on käynyt Italiassa neuvomassa potilaiden hoidossa. Lääkkeitä tautiin kehitellään monissa maissa. Suomessakin on kehitetty lupaava keuhkolääke, jota teholla oleville voidaan antaa. Itse asun sellaisessa ympäristössä, että jopa kaupassakäyntejä on hyvä rajoittaa aikoihin, kun siellä on vähemmän muita liikkeellä. Sanoihan Niinistökin, että uhkarohkea ei saa olla. Enkä tietentahtoen halua huolestuttaa poikaani. Hänellä on muutakin mietittävää, niinkuin kaivatullakin 😍
Kauhea minkälaista
10
54
Vastaukset
- Anonyymi
Avaran luonnon sivuselostaja.
Joo en ole itse uiskennellut Australian rannikolla taskurapuja seuraamassa. Tällä oli tarkoitus olla vertauskuvana siihen, että voisihan se elämä olla pahempaakin 😊
- Anonyymi
Hyvä kirjoitus. Joten ei siis aiheuteta ylimääräisiä ongelmia. :)
Kun Ahtisaaren rouva sairastui niin suhtaudun vähän vakavammin tautiin. Hän on taatusti huolehtinut käsien pesusta 😷
No nyt on vastoinkäymisten aalto tosissaan käynnistynyt. Ensin broidi liukastui. Onneksi vaan olkaan tuli protesi kun se meni silpuksi. Viime yönä äiti nukahti, eikä enää aamulla herännyt! Jotenkin tuntuu tylsältä silmäillä nyt noita aloituksia. Entäs sitten huomisen jälkeen, kun käyn äitiä katsomassa viimeisen kerran. Voi olle, etten vähään aikaan kirjoita hömppää!
Jos ulkona näkyy minunlaiseni olento, niin se ei ole kaksoisolentoni. Vaan nyt nämä poikkeusolot aiheuttivat sen, että juuri kun olin lähtövalmiina äitiä katsomaan, niin veljeni tiedotti ettei sinne, missä äitiä nyt pidetään, pääsekään :(
- Anonyymi
Ja miten nämä kaikki höpinäsi kuuluvat palstan aiheeseen ikävä?
- Anonyymi
miks vittu ei?
Et ilmeisesti ole koskaan ikävöinyt ketään. Et edes poismenneitä lähiomaisiasi jos et sitä ymmärrä!
P.S. Kiitos osanotosta!Anonyymi kirjoitti:
miks vittu ei?
Niin, näin lyhyesti ja ytimekkäästi minäkin tällä kertaa olisin halunnut sanoa, mutta kun en käytä noitsa mahtisanoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419
