Kauhea minkälaista

😷👓👜olemassaolon taistelua on jättitaskuravun kuorenvaihto. Jos ei omat syö uudella pehmeällä kuorella varustautunutta taskurapua, niin sitten tulee rausku mättämäön niitä suuhunsa. Jättitaskuravut kokoontuvat kuorenvaihtoon yhteen paikkaan, jolloin niiden häviämista sukupuuttoon suojaa suuri massa, jota rausku ei kokonaan jaksa ahmia kitaansa. Saamme olla kiitollisia, kun meidän elämä ei noin kauheaa ole. Palstakähinät ym. On pientä tuollaisennrinnalka.

Ikävyydestään huolimatta korona on tuonut esiin yhteisöllisyyttä lähellä asuvien kesken, sekä yhteistyötä eri maiden välille. Kiinalaisia asiantuntijoita on käynyt Italiassa neuvomassa potilaiden hoidossa. Lääkkeitä tautiin kehitellään monissa maissa. Suomessakin on kehitetty lupaava keuhkolääke, jota teholla oleville voidaan antaa. Itse asun sellaisessa ympäristössä, että jopa kaupassakäyntejä on hyvä rajoittaa aikoihin, kun siellä on vähemmän muita liikkeellä. Sanoihan Niinistökin, että uhkarohkea ei saa olla. Enkä tietentahtoen halua huolestuttaa poikaani. Hänellä on muutakin mietittävää, niinkuin kaivatullakin 😍

10

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Avaran luonnon sivuselostaja.

      • Joo en ole itse uiskennellut Australian rannikolla taskurapuja seuraamassa. Tällä oli tarkoitus olla vertauskuvana siihen, että voisihan se elämä olla pahempaakin 😊


    • Anonyymi

      Hyvä kirjoitus. Joten ei siis aiheuteta ylimääräisiä ongelmia. :)

      • Kun Ahtisaaren rouva sairastui niin suhtaudun vähän vakavammin tautiin. Hän on taatusti huolehtinut käsien pesusta 😷


    • No nyt on vastoinkäymisten aalto tosissaan käynnistynyt. Ensin broidi liukastui. Onneksi vaan olkaan tuli protesi kun se meni silpuksi. Viime yönä äiti nukahti, eikä enää aamulla herännyt! Jotenkin tuntuu tylsältä silmäillä nyt noita aloituksia. Entäs sitten huomisen jälkeen, kun käyn äitiä katsomassa viimeisen kerran. Voi olle, etten vähään aikaan kirjoita hömppää!

      • Jos ulkona näkyy minunlaiseni olento, niin se ei ole kaksoisolentoni. Vaan nyt nämä poikkeusolot aiheuttivat sen, että juuri kun olin lähtövalmiina äitiä katsomaan, niin veljeni tiedotti ettei sinne, missä äitiä nyt pidetään, pääsekään :(


    • Anonyymi

      Ja miten nämä kaikki höpinäsi kuuluvat palstan aiheeseen ikävä?

      • Anonyymi

        miks vittu ei?


      • Et ilmeisesti ole koskaan ikävöinyt ketään. Et edes poismenneitä lähiomaisiasi jos et sitä ymmärrä!
        P.S. Kiitos osanotosta!


      • Anonyymi kirjoitti:

        miks vittu ei?

        Niin, näin lyhyesti ja ytimekkäästi minäkin tällä kertaa olisin halunnut sanoa, mutta kun en käytä noitsa mahtisanoja.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe