Mitäs arvelette, te kreationismin puolestapuhujat: tuleeko kreationististen tieteenharjoittajien osuus Koronarokotteen kehittämisessä olemaan suuri?
Löytyvätkö ohjeet taudin torjuntaan Luomiskertomuksesta?
Kreationismista apua??
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
> Löytyvätkö ohjeet taudin torjuntaan Luomiskertomuksesta?
No, Raamatussa on kyllä ohjeet, että pitäisi pestä käsiä, mutta eihän ateistit sellaisia Raamatun ohjeita halua noudattaa?- Anonyymi
Tuo raamatun käsienpesuohje on siellä missä kohdassa?
- Anonyymi
"Löytyvätkö ohjeet taudin torjuntaan Luomiskertomuksesta?"
Kyllä löytyy!
Sairaudethan ovat alunperin ensimmäisten ihmisten syntiinlankeemuksen seuraus.
Luomiskertomuksessa Jumala kirosi käärmeen ja antoi vertauskuvallisessa muodossa profetian tulevasta Messiaasta, Jeesuksesta, joka murskaisi käärmeen pään ja näin kukistaisi sairauden vallan. (1.Moos.3:14-15)
Tästä syystä esim. Maailman Terveysjärjestön WHO:n ja apteekkien logossa on puuhun naulittu käärme. Se symboloi Jeesusta, joka kantoi ristille meidän sairautemme.
Myöhemmin profeetta Jesaja profetoi saman (Jes.53:4) ja tähän profetiaan viitataan Matteuksen evankeliumissa, jossa sanotaan:
"Mutta illan tultua tuotiin Hänen (Jeesuksen) tykönsä monta riivattua. Ja Hän ajoi henget ulos sanalla, ja kaikki sairaat Hän paransi, että kävisi toteen, mikä on puhuttu profeetta Esaiaan kautta, joka sanoo: "Hän otti päällensä meidän sairautemme ja kantoi meidän tautimme." (Matt.8:16-17)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449051
- 785542
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384014- 543493
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543342Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273195- 432386
- 342002
- 2111764