"Tulkaa pois niistä helvetin baareista

Anonyymi

15

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toivottavasti et ole ruipelo, meitä on täällä sankoin joukon saat vähän sakinhivutusta.

      • Anonyymi

        Ja ravintola lupaa 100 kronatartuntaa yhden hinnalla vai?


    • Anonyymi

      Mellakkaan ilman mellakkaa on jo totuttukin.

    • Anonyymi

      Minä käyn baarissa aivan normaalisti. En minkään "kausiflunssan" takia lopeta elämääni.

      • Anonyymi

        Tämä ei ole kausiflunssa. Kausiflunssa-papukaijat pitäisi saattaa edesvastuuseen uhan vähättelemisestä ja ihmisten yllyttämisestä varomattomuuteen.


    • Mitenköhän tuossa mahtaisi neurogirurgille käydä, jos väkivalloin yrittäisi lähteä tyhjentämään ihmisiä baareista?

      • Anonyymi

        Saa jatkaa kirurgina Hus rairaalassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saa jatkaa kirurgina Hus rairaalassa.

        Vois tarvita ensin itse kirurgin apua ja myös puolustusasianajajan, eihän hänellä olisi mitään oikeutta lähteä väkivalloin tyhjentelemään baareja asiakkaista. Typerän viestin lähetti.

        Kieltolait eivät ole toimineet ennenkään, eikä jonkun ns. ylemmän tahon määräykset. Pitäis vähän miettiä millä tavalla kieltoja esitetään, ettei niihin suhtauduttaisi päinvastaisesti.


      • Anonyymi
        Kairakettu kirjoitti:

        Vois tarvita ensin itse kirurgin apua ja myös puolustusasianajajan, eihän hänellä olisi mitään oikeutta lähteä väkivalloin tyhjentelemään baareja asiakkaista. Typerän viestin lähetti.

        Kieltolait eivät ole toimineet ennenkään, eikä jonkun ns. ylemmän tahon määräykset. Pitäis vähän miettiä millä tavalla kieltoja esitetään, ettei niihin suhtauduttaisi päinvastaisesti.

        Kirulgilla on täydet valtuudet väkivaltaan ravintoloissa ja baareissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirulgilla on täydet valtuudet väkivaltaan ravintoloissa ja baareissa.

        Hehheh, no ei ole! Sellaisia valtuuksia ei ole varatuomarillakaan, sellainenkin uhoaja käskettiin käyttäytymään hillitymmin ja istumaan paikalleen.


    • Anonyymi

      Tuu hakee ja vie mut kotiin, olen aika lärvit, mut ajatus kulkee.

      • Anonyymi

        Hallitus tekee Italiat kun ei sulje kapakoita. Vastuutonta, ottaako hallitus kontolleen ihmishenkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hallitus tekee Italiat kun ei sulje kapakoita. Vastuutonta, ottaako hallitus kontolleen ihmishenkiä.

        Hallitus alkoi toimia muutaman päivän myöhässä, jopa 4 päivää myöhässä, minä aikana epidemia laajeni laajenemistaan. Maanantaina esitetty paketti oli kuitenkin kattava. Mutta nyt hallituksella on taas aika toimia. On opittu, että osa ihmisistä ei vain riittävästi noudata ohjeita, vaikka suurin osa niin tekeekin. On aika vasemmistohallituksen ottaa kovat otteet käyttöön - onko siitä siihen? Jos ei, kymmeniä tuhansia voi kuolla turhaan.


    • Anonyymi

      Törkeää käytöstä lääkäriltä !

    • Anonyymi

      Onko tuo konekiväärillä varustettu mies oikeasti kirurgi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe