"Tulkaa pois niistä helvetin baareista

Anonyymi

15

53

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toivottavasti et ole ruipelo, meitä on täällä sankoin joukon saat vähän sakinhivutusta.

• Anonyymi

Ja ravintola lupaa 100 kronatartuntaa yhden hinnalla vai?

• Anonyymi

Mellakkaan ilman mellakkaa on jo totuttukin.

• Anonyymi

Minä käyn baarissa aivan normaalisti. En minkään "kausiflunssan" takia lopeta elämääni.

• Anonyymi

Tämä ei ole kausiflunssa. Kausiflunssa-papukaijat pitäisi saattaa edesvastuuseen uhan vähättelemisestä ja ihmisten yllyttämisestä varomattomuuteen.

• Mitenköhän tuossa mahtaisi neurogirurgille käydä, jos väkivalloin yrittäisi lähteä tyhjentämään ihmisiä baareista?

• Anonyymi

Saa jatkaa kirurgina Hus rairaalassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Saa jatkaa kirurgina Hus rairaalassa.

Vois tarvita ensin itse kirurgin apua ja myös puolustusasianajajan, eihän hänellä olisi mitään oikeutta lähteä väkivalloin tyhjentelemään baareja asiakkaista. Typerän viestin lähetti.

Kieltolait eivät ole toimineet ennenkään, eikä jonkun ns. ylemmän tahon määräykset. Pitäis vähän miettiä millä tavalla kieltoja esitetään, ettei niihin suhtauduttaisi päinvastaisesti.

• Anonyymi
        Kairakettu kirjoitti:

Vois tarvita ensin itse kirurgin apua ja myös puolustusasianajajan, eihän hänellä olisi mitään oikeutta lähteä väkivalloin tyhjentelemään baareja asiakkaista. Typerän viestin lähetti.

Kieltolait eivät ole toimineet ennenkään, eikä jonkun ns. ylemmän tahon määräykset. Pitäis vähän miettiä millä tavalla kieltoja esitetään, ettei niihin suhtauduttaisi päinvastaisesti.

Kirulgilla on täydet valtuudet väkivaltaan ravintoloissa ja baareissa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kirulgilla on täydet valtuudet väkivaltaan ravintoloissa ja baareissa.

Hehheh, no ei ole! Sellaisia valtuuksia ei ole varatuomarillakaan, sellainenkin uhoaja käskettiin käyttäytymään hillitymmin ja istumaan paikalleen.

• Anonyymi

Tuu hakee ja vie mut kotiin, olen aika lärvit, mut ajatus kulkee.

• Anonyymi

Hallitus tekee Italiat kun ei sulje kapakoita. Vastuutonta, ottaako hallitus kontolleen ihmishenkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hallitus tekee Italiat kun ei sulje kapakoita. Vastuutonta, ottaako hallitus kontolleen ihmishenkiä.

Hallitus alkoi toimia muutaman päivän myöhässä, jopa 4 päivää myöhässä, minä aikana epidemia laajeni laajenemistaan. Maanantaina esitetty paketti oli kuitenkin kattava. Mutta nyt hallituksella on taas aika toimia. On opittu, että osa ihmisistä ei vain riittävästi noudata ohjeita, vaikka suurin osa niin tekeekin. On aika vasemmistohallituksen ottaa kovat otteet käyttöön - onko siitä siihen? Jos ei, kymmeniä tuhansia voi kuolla turhaan.

• Anonyymi

Törkeää käytöstä lääkäriltä !

• Anonyymi

Onko tuo konekiväärillä varustettu mies oikeasti kirurgi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      843
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      698
    3. 35
      567
    4. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      565
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      46
      560
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      29
      552
    7. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      31
      540
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      520
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      517
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      35
      454
    Aihe