Toivottavasti pelkkää hyvää! Ainakin päivä oli aurinkoinen, ehkäpä sinäkin. :)
Vastaukset 9
- Anonyymi
Hyvää :) mitä sinulle mies? onko ollut ikävä?
- Anonyymi
V...tun älykääpiöt. Hankkikaa elämä ettei tarvi täällä tuntemattomien kanssa jankuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
V...tun älykääpiöt. Hankkikaa elämä ettei tarvi täällä tuntemattomien kanssa jankuttaa.
Tuntematonta kaipaan? Ihan sama on täällä huudella kun ei muutakaan yhteyttä ole?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos ei edes näitä hyvää aamua/päivää/yötä - aloituksia provoiksi tunnista, niin järjenjuoksussa on vikaa
- Anonyymi
Päiväni olisi voinut tehdä paremmaksi vain yksi asia. 😉
- Anonyymi
Aurinkoa ja ikävää. Ruisleipää. Kahvia. Ulkoilua. Tvtä. Nettiä.
Thats my day. Yours? Kiitos kysymästä. Hyvää kuuluu ja aurinkoisesti kuten melkein aina.. veroisesti. Kiva kun vaihteeksi posee. Piristää kummasti. Kuis ap?
- Anonyymi
Kiitos hyvää kuuluu Suomen huonoista koronanäkymistä huolimatta. Ulkona on käyty aurinkoa katsomassa, mutta muuten aika on kulunut harrastusten ja netflixin parissa.
- Anonyymi
Kiitos hyvää. Urheilua ulkona auringossa ja treeniä sisällä. Juttelua riskiryhmään kuuluvien vanhusten kanssa, jotka kaipaavat juttuseuraa tai apua arjen ongelmiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361830- 76630
- 50615
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei115534