Olen 100% hetero

Anonyymi

Mutta sykkivä ja suonekas kyrpä kiihottaa.

30

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ota oma kulli käteen ja kiihotu siitä. Se on vain masturbointia eli luuserien hommaa.
      Mutta jos alat puristelemaan toisten miesten kulleja niin se onkin jomoseksuaalista toimintaa.

    • Anonyymi

      Jos ajatuksen taholla toisen kulli kiihotaa, olet ainakin bi.

    • Anonyymi

      Mitäs mieles liikkuu

    • Anonyymi

      Kiinnostaa.Mies 60v Hki

    • Anonyymi

      Mee nopsaan poistaa pallit ja kallon kutistajalle varaa aika ensi tilassa👻🤖

      • Anonyymi

        Ai semmoistako sulla on suunnitelmissa.Mee ja äkkiä sulla tuntuu olevan pahoja ongelmia itsesi kaa.Voi olla olet jo myöhässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai semmoistako sulla on suunnitelmissa.Mee ja äkkiä sulla tuntuu olevan pahoja ongelmia itsesi kaa.Voi olla olet jo myöhässä.

        Tuhkaluukku tanet täällä vikisee höhöhöö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuhkaluukku tanet täällä vikisee höhöhöö

        Niinpä tunnut tekevän.Eipä tuo ole mitään uutta.Samaa sontaa olet jauhanut jo vuosikaudet.Säälittävä akan raasu et muuhun pysty.Koitahan tane ryhdistäytyä ja tee jotain muuta.Eikö tuo saman toistaminen kyllästytä.Jos ei muuta kuulu sanavarastoon sillähän sun on mentävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä tunnut tekevän.Eipä tuo ole mitään uutta.Samaa sontaa olet jauhanut jo vuosikaudet.Säälittävä akan raasu et muuhun pysty.Koitahan tane ryhdistäytyä ja tee jotain muuta.Eikö tuo saman toistaminen kyllästytä.Jos ei muuta kuulu sanavarastoon sillähän sun on mentävä.

        Painuhan sinne peräkamariis nylkyttään vellit näytölle runkkari pelle 🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painuhan sinne peräkamariis nylkyttään vellit näytölle runkkari pelle 🤡

        Ai niinkö sinä toimit.tee niin jos tykkäät.Olis kiva päästä mättää tollasta apinaa kunnolla.Vaikka sääliksi käy jo nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painuhan sinne peräkamariis nylkyttään vellit näytölle runkkari pelle 🤡

        Pelle oikein kuvansa kaa kommentoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niinkö sinä toimit.tee niin jos tykkäät.Olis kiva päästä mättää tollasta apinaa kunnolla.Vaikka sääliksi käy jo nyt.

        Oohh kaappihomo runkkari veti kilarit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oohh kaappihomo runkkari veti kilarit

        Niinpä tais siellä käydä.Hyvä kun tunnistat edes itsesi.Mistä teitä Spedejä oikein tulee.Samoja kommentteja päivästä toiseen.Ei vissiin äly muuhun riitä.Kyllähän teitä peräkammarin juntteja pitäis ymmärtää,mut kun ei aina jaksa.Joku raja se pitää junttiudellekin olla.


      • Anonyymi

        Kummallista, että täällä ovat eniten kommentoimassa he, joita ei kiinnosta.
        Kiinnostaa kuitenkin kommentoida "homosteluja".
        Mitä mä en tässä nyt ymmärrä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummallista, että täällä ovat eniten kommentoimassa he, joita ei kiinnosta.
        Kiinnostaa kuitenkin kommentoida "homosteluja".
        Mitä mä en tässä nyt ymmärrä?

        Ne on henkisesti sairaita vajakkeja.Elämässä ei ole mitään muuta.Yksinäisyys näitä vaivaa eikä kunnankotihoito toimi.


    • Anonyymi

      Mites liukasta

    • Anonyymi

      Olin hetero kun minua rupesi kyrpä kiinnostamaan.
      Pyysin hetero-poikakaverilta, että saanko imeä kikkeliäsi. Siitä se alkoi.
      Kaverini imetti kikkeliään säännöllisesti.
      On hienoa kun saan imeä munaa. Suosittelen.

      • Anonyymi

        Sen olet näkönen molo kasvanut otsalohkoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen olet näkönen molo kasvanut otsalohkoon

        Sulla on molo olemattomien hartioitten välissä.


    • Anonyymi

      Sama täällä vaikka taidankin olla bi. Suonikas iso komea kyrpä joka on vielä pikkuisen käyrä kiihottaa kovasti. Haluaisin imeä ja ottaa sisään. Seuraavaksi rupesikin kiihottamaa miehen vartalo muutenkin ja huomasin katselevani sillä silmällä miesten pakaroita. Muistelen saunassa näkemiänä miesten pakaroita ja fantasioin kuinka voisin panna tuollaista miestä takaapäin. Täällä ollaan usein sillä kannalla että on tosi homoa kiihottua kyrvistä mutta kyllä musta tuntuu enemmän homolta kun himoitsen panna miestä takaapäin. Nauttia halukkaan miehen pyllystä ja antautua itsekin nauttimaan kullista.

    • Anonyymi

      Vähitellen minuakin rupesi kiihottamaan kyrpä. Kuvittelin miltä tuntuisi imeä munaa. Toteutin haaveeni ja sain imeä kyrpää säännöllisesti.
      Sitten aloin miettiä miltä tuntuisi olla miehen pantavana.
      Niinpä aloin pyytää miehiltä, että mies panisi minua perseeseeni.
      Nykyisin saan munaa molempiin pano-reikiini.
      On tosiaan homoa kiihottua kyrvistä, mutta enemmän homoa on olla pantavana.
      Vastaanottajana minusta on hienoa huomata miehen nautinto, kun mies panee minua suuhuni ja perseeseeni.

      • Anonyymi

        Mä en ymmärrä toto suuhun panemista. Eikö suuseksisä ole ennen ollut ajatus ettei sen vastaanottajan tarvitse tehdä mitään kun antaja imee tätä. Olisihan se ihanaa kun ei tarvitsis häpeillä homoseksuaalisia halujaan vaan voisi keskittyä nauttimaan miestenvälisestä. Unohtaa välillä määritelmät ja olla miesten kanssa jos siltä tuntuu.


      • Anonyymi

        En ole kuukauteen runkannut alkais tehdä mieli.Olis iso lasti tiedossa kiinnostuneelle.


    • Anonyymi

      käynnistyy

    • Anonyymi

      Onko sykkivä kulli löytynyt.Täällä olis kiinnostunut.

    • Anonyymi

      Ketä ei komea seisova kyrpä kiinnosta? Miehekäs turvonnut kyrpä on komea!
      Mielellään paksu ja suonikas!

      • Anonyymi

        Kyllä kiinnostaa ei vaan tahdo löytyä.Kirjoitellaan ollaan muka kiinnostuneita siihen jää.


    • Anonyymi

      Olen 40v ukm ja tekis kans mieli nähdä ja kokeilla toisen kalua! Löytyiskö Loviisan seudult seuraa?

    • Anonyymi

      vedot menos vai

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe