Näköjään kreationistit taas poistattavat aloituksiaan, kun heidän typerät juttunsa kumotaan ja tyrmätään "kuus-nolla". Tässä näkyy kreationistien epärehellisyys. Tuskin "evokit" poistattaisivat keskusteluketjuja, joissa ovat selvästi voitolla. Poistamisen syyksi ei oikein riitä, että kreationisti joutuu alakynteen. Se on niin noloa ja todistaa ainoastaan poistajan kyvyttömyyttä puolustaa väitteitään.
Taas kreationistit niin noloja
6
61
Vastaukset
"Poistamisen syyksi ei oikein riitä, että kreationisti joutuu alakynteen. Se on niin noloa ja todistaa ainoastaan poistajan kyvyttömyyttä puolustaa väitteitään."
Kreationismi ei voi edes teoriassa joutua alakynteen, koska se perustuu siihen, että Jumala on olemassa ja että Hän on kaiken Luoja. Mikään tiede ei voi syrjäyttää Jumalaa pois valtaistuimeltaan ja siksi Kreationistit ovat aina voittajan puolella, riippumatta sitä mitä tiede tai evolutionistit sanovat.- Anonyymi
>>Kreationismi ei voi edes teoriassa joutua alakynteen, koska se perustuu siihen, että Jumala on olemassa ja että Hän on kaiken Luoja.<<
Eli siis kreationismi joutuu aina alakynteen, koska kreationismissa ei ole mitään teoriaa eikä mekanismia. "Kreationismi ei voi edes teoriassa joutua alakynteen..."
Jos tarkastellaan ihan vaan teoreettisesti niin kumpi kreationismi on alakynnessä, islamilainen vai kristitty kreationismi? Minä olen taipuvainen uskomaan, että kristitty kreationismi on väännetty vielä enemmän siltaan. Islamilaisessa luomisessa esimerkiksi yö ja päivä sekä aurinko ja kuu luodaan sentään samaan aikaan. Islamilaisen kreationismin mukaan niillä on jonkinlainen syy-seuraussuhde. Kristityn kreationismin luomisyytti ei tajua edes aurongon ja päivänvalon yhteyttä.Joutuakseen alakynteen pitäksi olla jotain sellaista mitä kreationisteilla ei ole, kuten esimerkiksi kosketus reaalimaailmaan, todellisuuteen.
- Anonyymi
"...Jumala on olemassa ja että Hän on kaiken Luoja."
Ja eikun sitten todistamaan sitä että joku jumala olisi olemassa. Katsotaan sitten sen jälkeen onko se sinun jumalasi. - Anonyymi
Mark on väärässä! Sotkan munasta kaikki on saanut alkunsa! Tämä on kiistaton tosi!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19716- 93697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 32573
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502