Minun vastaukseni on Timo Soini.
Jo pelkästään hänen ruokkoamaton ulkonäkönsä aiheuttaa ällöpuistatuksia.
Hänen maanpetoksellinen toimintansa onkin ajanut lieron maanpakoon.
Saastainen sika oli Vermossa taannoin. Takinselkämyksensä keräsi räkää niin paljon ettei tuota haisevaa läskikasaa ole siellä sen koommin nähty.
Ja vielä minua epäillään Persuksi?
Olen järjestänyt alle runsaasti tilaa myös muiden ällöinhottavien maanpettuien luettelolle.
Kuka on Suomen inhotuin ihminen?
8
<50
Vastaukset 8
- Anonyymi
Soinin Timppa, ison jytkyn mies.
- Anonyymi
Minun mielestäni on Paavo Väyrynen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun mielestäni on Paavo Väyrynen
timppa ei ollut koskaan persu
- Anonyymi
Täällä kaikkia haukutaan persuiksi.
- Anonyymi
lipposen paska
- Anonyymi
Jari Sillanpää (pedofiili) ja mikäs se toinen pedo onkaan, joka jo tuomittiin lasten seksuaalisesta kaltoinkohtelusta, homo sekin. Sillanpään hieroja ihan sattumalta otti lapsen mukaan, kun miehet päätti harrastaa seksiä ja ihan sattumalta lapsi menee huoneeseen, jossa nuo miehet sekstaavat. Ihan sattumalta myös tuo hieroja kuoli, tukehtui ruokaan. Taitaa olla niin, että hieroja kuoli siksi, ettei julkkispiireistä paljastu lisää lasten hyväksikäyttäjiä, pahimmillaan lapsiraiskaajia. Kuka suojelee näitä lasten kaltoinkohtelijoita? Miten Sillanpäällä edes voi olla faneja enää?
- Anonyymi
Suurinosa Sillanpän faneistao n naisia jotka hänestä fantasioivat , vaikka Siltsu painii eri sarjassa. SIltusa suojaa tuo homo kortti , minkätakia ei tuomita mistään kuin pikku sakkoihin. Todella iljettävää että tää sateenkaari väki saa tehdä mitä vaan ja selviää pikku sakoilla. Jos kyseessä ois ollu joku hetero, niin johan ois häkkih heulahtanut. Siltuskin vain naureskelee ja hymyilee näille syytteille vaikka on vakavat syytökset ollu. Todella ylimieleistä, mutta tietää sen että homo kortilla saa paljon anteeksi. Todella kuvottavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurinosa Sillanpän faneistao n naisia jotka hänestä fantasioivat , vaikka Siltsu painii eri sarjassa. SIltusa suojaa tuo homo kortti , minkätakia ei tuomita mistään kuin pikku sakkoihin. Todella iljettävää että tää sateenkaari väki saa tehdä mitä vaan ja selviää pikku sakoilla. Jos kyseessä ois ollu joku hetero, niin johan ois häkkih heulahtanut. Siltuskin vain naureskelee ja hymyilee näille syytteille vaikka on vakavat syytökset ollu. Todella ylimieleistä, mutta tietää sen että homo kortilla saa paljon anteeksi. Todella kuvottavaa.
Juu Sillanpää on aina ollut mun inhokkini kaa.
Nyt se on vielä turvonnut ällöksi sikaläskiksi. Nauraa virnistelee homosti.
Se on se tyynynpurija joka tarkoittaa että sen ryppynaru ei kelpaa edes tynnörin vanteksi enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7082115Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss3641144- 74980
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö159896Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E65646- 46634
- 32614
- 88587
- 32580
- 37530