Kuka on Suomen inhotuin ihminen?

Minun vastaukseni on Timo Soini.
Jo pelkästään hänen ruokkoamaton ulkonäkönsä aiheuttaa ällöpuistatuksia.
Hänen maanpetoksellinen toimintansa onkin ajanut lieron maanpakoon.

Saastainen sika oli Vermossa taannoin. Takinselkämyksensä keräsi räkää niin paljon ettei tuota haisevaa läskikasaa ole siellä sen koommin nähty.

Ja vielä minua epäillään Persuksi?

Olen järjestänyt alle runsaasti tilaa myös muiden ällöinhottavien maanpettuien luettelolle.

8

<50

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Soinin Timppa, ison jytkyn mies.

• Anonyymi

Minun mielestäni on Paavo Väyrynen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun mielestäni on Paavo Väyrynen

timppa ei ollut koskaan persu

• Anonyymi

Täällä kaikkia haukutaan persuiksi.

• Anonyymi

lipposen paska

• Anonyymi

Jari Sillanpää (pedofiili) ja mikäs se toinen pedo onkaan, joka jo tuomittiin lasten seksuaalisesta kaltoinkohtelusta, homo sekin. Sillanpään hieroja ihan sattumalta otti lapsen mukaan, kun miehet päätti harrastaa seksiä ja ihan sattumalta lapsi menee huoneeseen, jossa nuo miehet sekstaavat. Ihan sattumalta myös tuo hieroja kuoli, tukehtui ruokaan. Taitaa olla niin, että hieroja kuoli siksi, ettei julkkispiireistä paljastu lisää lasten hyväksikäyttäjiä, pahimmillaan lapsiraiskaajia. Kuka suojelee näitä lasten kaltoinkohtelijoita? Miten Sillanpäällä edes voi olla faneja enää?

• Anonyymi

Suurinosa Sillanpän faneistao n naisia jotka hänestä fantasioivat , vaikka Siltsu painii eri sarjassa. SIltusa suojaa tuo homo kortti , minkätakia ei tuomita mistään kuin pikku sakkoihin. Todella iljettävää että tää sateenkaari väki saa tehdä mitä vaan ja selviää pikku sakoilla. Jos kyseessä ois ollu joku hetero, niin johan ois häkkih heulahtanut. Siltuskin vain naureskelee ja hymyilee näille syytteille vaikka on vakavat syytökset ollu. Todella ylimieleistä, mutta tietää sen että homo kortilla saa paljon anteeksi. Todella kuvottavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suurinosa Sillanpän faneistao n naisia jotka hänestä fantasioivat , vaikka Siltsu painii eri sarjassa. SIltusa suojaa tuo homo kortti , minkätakia ei tuomita mistään kuin pikku sakkoihin. Todella iljettävää että tää sateenkaari väki saa tehdä mitä vaan ja selviää pikku sakoilla. Jos kyseessä ois ollu joku hetero, niin johan ois häkkih heulahtanut. Siltuskin vain naureskelee ja hymyilee näille syytteille vaikka on vakavat syytökset ollu. Todella ylimieleistä, mutta tietää sen että homo kortilla saa paljon anteeksi. Todella kuvottavaa.

Juu Sillanpää on aina ollut mun inhokkini kaa.
        Nyt se on vielä turvonnut ällöksi sikaläskiksi. Nauraa virnistelee homosti.
        Se on se tyynynpurija joka tarkoittaa että sen ryppynaru ei kelpaa edes tynnörin vanteksi enää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      708
      2115
    2. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      364
      1144
    3. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      74
      980
    4. Poliisi kiilasi mopoilijan

Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö
      Kiuruvesi
      159
      896
    5. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      65
      646
    6. Onko täällä ketään

Joka kaipaa M alkuista? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
      Ikävä
      46
      634
    7. Vetovoima

Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee? Onko siitä haittaa?
      Ikävä
      32
      614
    8. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      587
    9. Aina vaan mietin sua

Miksen saa sinua mielestäni pois
      Ikävä
      32