Rukoilen puolestasi epäuskoinen syntinen.
Lähde kokeilemaan Taivastietä.
Kokeile parin, kolmen päivän ajan ajatella hengellisiä asioita,
rukoile Herran armoa.
Heitä pois synnilliset ajatukset, jos sellaisia tulee.
Jos rohkenet, lue raamatusta joitan lukuja, vaikka vähänkin.
Tuon kolmen päivän jälkeen tarkkaile tutemuksia.
Mitä sait, löysit.
Rukoilen voimaa tähän kokeiluun.
Rukoilen puolestasi
3
200
Vastaukset 3
- Anonyymi
Äähhh ... Olen synnitön ateisti. Ateistit elää täysin synnitöntä elämää.
Synti on uskovaisten itse keksimä ongelma. - Anonyymi
Uskonnollinen stimulointi tekee tutkitusti asiasta uhrilleen todellista totta. Silti jumala on vain aivotoiminnan oikku.
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/tutkimus-todistaa-jumala-on-huumetta-aivoille/61084112-5c09-317d-b4b6-96d1b25c2333
Itse pyrin pysymään totuudessa ilman uskontoa tai muita päihteitä.- Anonyymi
Pitkäaikaisten tutkimuksien tuloksena on havaittu uskonnollisten stimulointien tyhjentävän tehokkaasti uhriensa lompakot viimeistö kolikkoa myöten, mukaanlukien irtaimistot ja arvopaperit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3361325- 1061112
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111792
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22787- 70643
- 101643