Oon täysin eristäytynyt muusta maailmasta ja oon nyt mun iäkkäiden vanhempien luona. Pelkään etenkin isän puolesta kun sillä on vaikea astma, uniapnea, kakkostyypin diabetes ja verenpaine tauti. Se ei edes hoida niitä sairauksiaan, ei syö enää oikein mitään ja nukkuu vaan. Pelkään että se kuolee jokatapauksessa pian ja ainakin sitten jos saa koronan. Äidilläkin on korkea kolesteroli ja verenpainetauti.
Lisäks eräällä lähisukulaisella on parantumaton syöpä. Ei tällasta vaan kestä enää mitenkään kun itselläkin kaikki maailman mielenterveysongelmat ja vielä pahimpana muotona mitä koskaan voi olla. Luulen että teen itsemurhan jos menetän läheisiä. Täytyy toi koiraki sitte tappaa joka on jo 12-vuotias ja silläki on syöpä.
AhdistunutMies
Korona ja ihan kaikki ahdistaa tällä hetkellä
12
55
Vastaukset
- Anonyymi
Tätä ennen mulla päättyi pitkäaikainen parisuhde ja perheen toinen koira jo kuoli syöpään. Mulla vakava ahdistuneisuushäiriö, paniikkihäiriö, vakava sosiaalisten tilanteiden pelko, vaikea masennus, add, vaikea pakko-oireinen häiriö ja aspergerin syndrooma. Mä en pysty edes kaupassa käymään enkä enää edes uskalla varsinkaan tän koronan takia. Elän mun elämän pahinta painajaista tällä hetkellä. Pelkään myös että tuleeko liikekannallepano ja mut laitetaan johonkin heilumaan aseen kanssa. Sitten kyllä tapan itseni.
AhdistunutMies- Anonyymi
Ota vaan iisisti. Ole koiran kanssa, se on äärimmäisen arvokas ystävä. Minäkin haluaisin koiran, mutta ei ole mahdollisuutta pitää. Jonain päivänä hankin, ehkä.
Kaikki on ahdistuneita nyt. Mutta se menee ohi. Kirjoittele vaikka tänne mietteitäsi lisää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota vaan iisisti. Ole koiran kanssa, se on äärimmäisen arvokas ystävä. Minäkin haluaisin koiran, mutta ei ole mahdollisuutta pitää. Jonain päivänä hankin, ehkä.
Kaikki on ahdistuneita nyt. Mutta se menee ohi. Kirjoittele vaikka tänne mietteitäsi lisää.Minkärotuinen koira sulla muuten on, tai onko monirotuinen? Iso vai pieni? Kerro siitä jotain, miten se käyttäytyy, mitä teette yhdessä. Mua kiinnostaa oikeasti, kun olen siis tämmöinen wannabe-koiraihminen.
-ed. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkärotuinen koira sulla muuten on, tai onko monirotuinen? Iso vai pieni? Kerro siitä jotain, miten se käyttäytyy, mitä teette yhdessä. Mua kiinnostaa oikeasti, kun olen siis tämmöinen wannabe-koiraihminen.
-ed.Italiaanon ja whippetin risteytys. Se pitää lenkkeilystä yli kaiken ja on edelleen leikkisä vaikka ikää sillä on jo 11 ja puoli vuotta. Hakeutuu myös aina kotiväen lähesyyteen eli nukkuu mielellään vaikka ihmisen kyljessä kiinni.
AhdistunutMies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Italiaanon ja whippetin risteytys. Se pitää lenkkeilystä yli kaiken ja on edelleen leikkisä vaikka ikää sillä on jo 11 ja puoli vuotta. Hakeutuu myös aina kotiväen lähesyyteen eli nukkuu mielellään vaikka ihmisen kyljessä kiinni.
AhdistunutMiesOoi, ihana hauva! Sellaisen kanssa kelpaa lähteä lenkille. Muut, koirattomat, tässä vaan "tyhmänä" kuljeskelevat ilman mitään syytä olla ulkona... kun minnekään ei voi mennä... Ja vastaantulijatkin näyttävät karsastavan, kun kiertävät varmuuden vuoksi kaukaa. Kyllä tää koville ottaa.
Katsopa tätä videota huskystä, joka ei meinaa totella isäntäväkeä. Huskya pyydetään lähtemään lenkille. Se on kuitenkin asettunut makuulle kylpyammeeseen, ja haluaa että sille lasketaan sinne vettä, jotta se voi leikkiä siellä, mikä on sen lempipuuhaa. Hirveä ulina ja vastalauseet. Tämä video sai ainakin mut nauramaan:
Siberian Husky temper tantrum (Jääräpäisen huskyn uhmakohtaus)
https://www.youtube.com/watch?v=i82528KGDdo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ooi, ihana hauva! Sellaisen kanssa kelpaa lähteä lenkille. Muut, koirattomat, tässä vaan "tyhmänä" kuljeskelevat ilman mitään syytä olla ulkona... kun minnekään ei voi mennä... Ja vastaantulijatkin näyttävät karsastavan, kun kiertävät varmuuden vuoksi kaukaa. Kyllä tää koville ottaa.
Katsopa tätä videota huskystä, joka ei meinaa totella isäntäväkeä. Huskya pyydetään lähtemään lenkille. Se on kuitenkin asettunut makuulle kylpyammeeseen, ja haluaa että sille lasketaan sinne vettä, jotta se voi leikkiä siellä, mikä on sen lempipuuhaa. Hirveä ulina ja vastalauseet. Tämä video sai ainakin mut nauramaan:
Siberian Husky temper tantrum (Jääräpäisen huskyn uhmakohtaus)
https://www.youtube.com/watch?v=i82528KGDdoNauratti joo muakin. Meidän koira pitää joskus vähän samantapaista jodlausta kun on tyytyväinen kun sille antaa jotain hyvää ruokaa tai sitten tulee innoissaan isäntäväkeä vastaan. Siis suunnilleen samanlaista kuin tuosta 39 sekunnin kohdasta 42 sekuntiin. :)
AhdistunutMies
- Anonyymi
Kohta jään yksin eikä kukaan auta.
Heikot karsitaan.
- Anonyymi
Kiitos empaattisesta mielipiteestäsi, tuo lohduttikin paljon.
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos empaattisesta mielipiteestäsi, tuo lohduttikin paljon.
AhdistunutMiesMinä olen kaikkein huolestunein emotionaalisesta ilmapiiristä, jolla on laajamittaisia huonoja vaikutuksia, Ihmisille etenkin hädässä puhutaan aivan törkeitä juttuja.
Niitä pitää lopettaa kuuntelemasta. Niiden kuunteleminen on varsin vahingollista.
"poiuyfghj"
- Anonyymi
Muuten hyvin, mutta vihreät minua ahditaa niin,että toivoisin niiden coranallistumista
- Anonyymi
Vanhempien ihmisten kannattaisi ostaa jo valmiiksi arsenicum 30 homeopaattinen valmiste. Jopa Intian valtio suosittelee sitä, on auttanut ns swine flu tapauksissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983