Ähtärin vuosikausia kestänyt hehkutus ja hokeminen pöhinästä näyttää laantuneen. Missä luimistelee kaupunginjohtaja? Entä kansanedustaja? Entä edelliset ja nykyiset pöhinäpoliitikot? Valtavalla vimmalla suljettiin eri toiminnoista pois lukematon määrä erilaisia voimavaroja Ähtärin aidolle pöhinälle ja kehittymiselle viihtyisänä kuntana. Riitti, että henkilöillä oli oma näkemys asioista ja toimintatavoista, jotka poikkesivat yleisesti kaupungin hyväksymästä linjasta. Viimeisen kymmenen vuoden aikana kunnasta on häipynyt valtava määrä potentiaalia, joka nyt olisi enemmän kuin tarpeen.
Nyt ei paljoa pöhise
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Se on olutta, mikä on mennyttä.
Muisto vaan jää.
Ja velka. - Anonyymi
Nyt zoolla menee taloudellisesti paremmin pitkään aikaan paikka tekee tappiota huomattavasti vähempi tästä eteen päin elikkä suunta on oikea vieläkö pandoista pääsisivät eroon olis säästöt valtavat 622 ruoka kuppiin ja ilmoitaa kiinulaisille koronan iskeneen.
- Anonyymi
Onpa oudon hiljaista...
- Anonyymi
Pöhinäää pöhinääääää
Leikataan pandoilta turkki pois ja myydään huutokauppa mestarille
- Anonyymi
Lopeta nyt eliittipummi tuo hokeminen koronasta ei se hautaa kaikken ongelmia.
- Anonyymi
Korona on akuutti terveysongelma, myös Ähtärille.
Pandat ovat krooninen talousongelma kaikille ähtäriläisille. - Anonyymi
Onko pöhinää, jos laitetaan taas 2 000 000 euroa eläinpuistoon? Tarkoittaako tämä, että kuntalaiset maksavat pandavuokrat?
- Anonyymi
Kukas sitten kun Ähtärin kaupungin hallitus ei päästä tällä vaalikaudella sitä konkkaan
Tulis henk koht vastuut.
Kaadetaan uusien päälle. Nousua ja Koulusta pitää varoittaa..Kun taas maanantaina noviisit tuupataan vastuuseen.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas sitten kun Ähtärin kaupungin hallitus ei päästä tällä vaalikaudella sitä konkkaan
Tulis henk koht vastuut.
Kaadetaan uusien päälle. Nousua ja Koulusta pitää varoittaa..Kun taas maanantaina noviisit tuupataan vastuuseen..Huomenna nähdään ottaako hallitus riskin pääomittamalla jo vuosia konkurssikunnossa ollutta zoon aluetta. Hallituksen jäsenet voivat joutua vastaamaan tästä päätöksestä henkilökohtaisella omaisuudellaan. Varmaan eivät kaikki edes tajua tätä? Nyt on aika todeta tilanne ja antaa zoon mennä konkurssiin! Pandat eivät tehneet joulua eikä se muutu kultakaivokseksi vaikka niin on hehkuteltu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenna nähdään ottaako hallitus riskin pääomittamalla jo vuosia konkurssikunnossa ollutta zoon aluetta. Hallituksen jäsenet voivat joutua vastaamaan tästä päätöksestä henkilökohtaisella omaisuudellaan. Varmaan eivät kaikki edes tajua tätä? Nyt on aika todeta tilanne ja antaa zoon mennä konkurssiin! Pandat eivät tehneet joulua eikä se muutu kultakaivokseksi vaikka niin on hehkuteltu.
Älkää uskoko Jarmoa.
Ottakaa itse selvää vastuusta MYÖS kivinummi ja Hautakangas. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää uskoko Jarmoa.
Ottakaa itse selvää vastuusta MYÖS kivinummi ja Hautakangas.Niin entä kaskimäki. Vai tuleeko Kiilunen kehiin. Jolle ohjeistetaan äänestä kuten Jarmo sanoo..
Näin se valtuuston äänestyksessä kävi..Kaskimäki kun jäävää itsensä. Äänestys äänensä säilyy salissa.
Olin vieressä kun ohjeistettiin varajäsentä.
- Anonyymi
KH kaiken tietää ja osaa. Nyt myyntiin kaikki mitä voidaan vesi, lämpö, metsät. Terveydenhuolto jo myytiin ja rahat ovat missä. Hyvä että joutuvat henkilökohtaiseen vastuuseen näistä järjettömistä päätöksistään.
- Anonyymi
Mummulla on nyt jääny pahasti päälle toi "henkilökohtainen vastuu". Mitähän seuraavaksi?
- Anonyymi
Rahat ovat Kiinassa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433544Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4413063Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan232830Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!831917- 871517
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541380- 1071267
- 1041222
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721143Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.32983