Saako kersantti lentolipun takaisin vai joutuuko matkustamaan Japaniin Vetoa markkinoimaan?
Vastaukset 8
Nämä maila hinurit vois lähettää Siperiaan
- Anonyymi
Pelkkä menolippu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkkä menolippu
Vääpelille annetaan vain menolippu ilman paluuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vääpelille annetaan vain menolippu ilman paluuta
Olen kovin pettynyt, jos Olympialaiset perutaan, meidän keihäänheittäjä ei pääse näyttämään hirmuisia keihäskaairiaan . Olisi kerrassaan hieno asia vimpelin mahtavalle imakolle,
jos tänne saataisiin Olympiakultaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kovin pettynyt, jos Olympialaiset perutaan, meidän keihäänheittäjä ei pääse näyttämään hirmuisia keihäskaairiaan . Olisi kerrassaan hieno asia vimpelin mahtavalle imakolle,
jos tänne saataisiin Olympiakultaa.Olen kovin pettynyt, jos Olympialaiset perutaan, meidän keihäänheittäjä ei pääse näyttämään hirmuisia keihäskaairiaan . Olisi kerrassaan hieno asia vimpelin mahtavalle imakolle,
jos tänne saataisiin Olympiakultaa. Onko Pekka takapää miehiä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos tänne saataisiin Olympiakultaa. Onko Pekka takapää miehiäJoko lippu on saatu myytyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko lippu on saatu myytyä?
Olikos se vimpelin keihäsmies EM kisoissa viime kesänä. vai muistanko väärin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olikos se vimpelin keihäsmies EM kisoissa viime kesänä. vai muistanko väärin?
Vääpeli voi alkaa heittään keihästä saatas uusi vientituote, kun keppipallosta tuli
katasrofi
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271558
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1131341Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1361162Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella551141- 72793
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.100786- 36786
- 25776
- 9685
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist26639