Rakastan sua nainen

Anonyymi

Pitäisin sua niin hyvänä ja en antaisi kenenkään kohdella sua paskasti. Ethän ikinä luovuta?
T. Susta välittävä mies

28

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ai saakeli, 🤣🤣🤣 lähetä nyt vielä kukkapuska ovelle

    • Anonyymi

      Tästä ei taas yhtään tiedä kenelle on.
      Tarkoitatko luovuttamista sinun suhteesi vai elämän?

    • Anonyymi

      Sorry, en voi enää vastata tunteisiisi.
      Pelaat selkäni takana ja valehtelet.
      Olet muuttunut vastenmieliseksi.
      Kun luottamus menee, menee kaikki.

      • Anonyymi

        Miten hän pelaa selkäsi takana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten hän pelaa selkäsi takana?

        Oli uskoton monella tapaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli uskoton monella tapaa.

        Milloin ihastuit häneen?


    • Anonyymi

      En luovuttaa ikinä ♥️

    • Anonyymi

      Aloittajasta paistaa läpi itsetuhoisuus.

    • Anonyymi

      Nainen aloittajana. Ei kukaan mies tuommosia pakkomielteisiä tänne kirjoittele!

      • Anonyymi

        Trolliako alkoi nolottaa oma aivopierunsa? Pakkomielteisimmät kirjoittelee esittäen olevansa ihan muina naisina, mitä sitä ihminen vihaa ja pelkää se olla haluaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trolliako alkoi nolottaa oma aivopierunsa? Pakkomielteisimmät kirjoittelee esittäen olevansa ihan muina naisina, mitä sitä ihminen vihaa ja pelkää se olla haluaa

        Haista kukkanen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haista kukkanen!

        Osui ja upposi siis


    • Anonyymi

      Itse kohtelee naistaan paskasti. Käyttää hyväkseen ja valehtelee.

    • Anonyymi

      En luottaisi tollaiseen, joka käyttää roisia kielikuvia, muka toista puolustaakseen? Ennemminkin haluaa omia toisen nyrkin ja hellan väliin? Mustasukkaisuus ehkä vaikuttaisi taustalla?

    • Anonyymi

      No se on mukava kuulla.

      Mut voit seurata sivuja facessa ainakin ens alkuun

      Liity itsekin uudelleen ellet ole niin jo tehnyt

    • Anonyymi

      Haluaisin miehen, joka kohtelisi hyvin ja pitäisi mun puolia. Sama toimisi myös toisin päin. On aika huonoja kokemuksia miehistä, mutta en ole pilalla.

    • Anonyymi

      Oletko pitkä mies?

    • Anonyymi

      Tuo on oikein suloinen ajatus kenelle tahansa. Minä toivon, että vielä saisit olla mies naiselle. Olisit hieno kumppani.
      Minä en ole luovuttajatyyppiä. Jos olisin, niin se olisi tapahtunut jo kauan sitten.

    • Anonyymi

      En luovuta ennen kuin tutustutaan.

      • Anonyymi

        Tämä onkin parhaimpia paikkoja tutustumiseen😛
        Voit valikoida rauhassa kelle vastaat ja kenet ignooraat. Rakkauskirjeitäkin pystyy postaamaan mielinmäärin ilman postimerkkejä. Elämä on niin helppoa.


      • Anonyymi

        Ei voi rakastaa jos ei tunne. Se on vahvaa ihastumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi rakastaa jos ei tunne. Se on vahvaa ihastumista.

        Se on sitten sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi rakastaa jos ei tunne. Se on vahvaa ihastumista.

        Aloittaja kertoo rakastavansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi rakastaa jos ei tunne. Se on vahvaa ihastumista.

        Kyllä voi. Tosin silloin usein rakastaa luomaansa haavekuvaa. Muistetaan että rakkautta on monenlaista.
        Minä rakastin syvästi lapsena unileluani vaikka en sitä tuntenutkaan. Eikä se vastannut tunteisiini. Sehän oli lelu. Mutta vielä tänä päivänäkin kun ajattelenkin sitä, sisälläni läimähtää lämmin ja ihana tunne, jota kutsun rakkaudeksi.
        Kuka kehtaa kieltää rakkauden moninaisuuden? Myös ihmisten välinen rakkaus on monitahoinen ja ennenkaikkea yksilöllinen tunne. Jopa yksipuoleinen sellainen.


    • Anonyymi

      Onko aloitus M naiselle?

      • Anonyymi

        Olisiko S kuules.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko S kuules.

        Ei ole S mies mulla mielessä.


    • Anonyymi

      Jos olisi mieheltä ketä kaipaan sanoisin "En, en ole koskaan luovuttanutkaan. Ethän sinäkään minun suhteeni? Mutta tarvitsisin sinulta sen rohkaisevan eleen tai sanan. Silloin minäkin voisin toimia sinun suhteesi".
      -Sivusta kaipaava

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe