Pitäisin sua niin hyvänä ja en antaisi kenenkään kohdella sua paskasti. Ethän ikinä luovuta?
T. Susta välittävä mies
Rakastan sua nainen
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
ai saakeli, 🤣🤣🤣 lähetä nyt vielä kukkapuska ovelle
- Anonyymi
Tästä ei taas yhtään tiedä kenelle on.
Tarkoitatko luovuttamista sinun suhteesi vai elämän? - Anonyymi
Sorry, en voi enää vastata tunteisiisi.
Pelaat selkäni takana ja valehtelet.
Olet muuttunut vastenmieliseksi.
Kun luottamus menee, menee kaikki.- Anonyymi
Miten hän pelaa selkäsi takana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten hän pelaa selkäsi takana?
Oli uskoton monella tapaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli uskoton monella tapaa.
Milloin ihastuit häneen?
- Anonyymi
En luovuttaa ikinä ♥️
- Anonyymi
Aloittajasta paistaa läpi itsetuhoisuus.
- Anonyymi
Nainen aloittajana. Ei kukaan mies tuommosia pakkomielteisiä tänne kirjoittele!
- Anonyymi
Trolliako alkoi nolottaa oma aivopierunsa? Pakkomielteisimmät kirjoittelee esittäen olevansa ihan muina naisina, mitä sitä ihminen vihaa ja pelkää se olla haluaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trolliako alkoi nolottaa oma aivopierunsa? Pakkomielteisimmät kirjoittelee esittäen olevansa ihan muina naisina, mitä sitä ihminen vihaa ja pelkää se olla haluaa
Haista kukkanen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haista kukkanen!
Osui ja upposi siis
- Anonyymi
Itse kohtelee naistaan paskasti. Käyttää hyväkseen ja valehtelee.
- Anonyymi
En luottaisi tollaiseen, joka käyttää roisia kielikuvia, muka toista puolustaakseen? Ennemminkin haluaa omia toisen nyrkin ja hellan väliin? Mustasukkaisuus ehkä vaikuttaisi taustalla?
- Anonyymi
No se on mukava kuulla.
Mut voit seurata sivuja facessa ainakin ens alkuun
Liity itsekin uudelleen ellet ole niin jo tehnyt - Anonyymi
Haluaisin miehen, joka kohtelisi hyvin ja pitäisi mun puolia. Sama toimisi myös toisin päin. On aika huonoja kokemuksia miehistä, mutta en ole pilalla.
- Anonyymi
Oletko pitkä mies?
- Anonyymi
Tuo on oikein suloinen ajatus kenelle tahansa. Minä toivon, että vielä saisit olla mies naiselle. Olisit hieno kumppani.
Minä en ole luovuttajatyyppiä. Jos olisin, niin se olisi tapahtunut jo kauan sitten. - Anonyymi
En luovuta ennen kuin tutustutaan.
- Anonyymi
Tämä onkin parhaimpia paikkoja tutustumiseen😛
Voit valikoida rauhassa kelle vastaat ja kenet ignooraat. Rakkauskirjeitäkin pystyy postaamaan mielinmäärin ilman postimerkkejä. Elämä on niin helppoa. - Anonyymi
Ei voi rakastaa jos ei tunne. Se on vahvaa ihastumista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sitten sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja kertoo rakastavansa.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä voi. Tosin silloin usein rakastaa luomaansa haavekuvaa. Muistetaan että rakkautta on monenlaista.
Minä rakastin syvästi lapsena unileluani vaikka en sitä tuntenutkaan. Eikä se vastannut tunteisiini. Sehän oli lelu. Mutta vielä tänä päivänäkin kun ajattelenkin sitä, sisälläni läimähtää lämmin ja ihana tunne, jota kutsun rakkaudeksi.
Kuka kehtaa kieltää rakkauden moninaisuuden? Myös ihmisten välinen rakkaus on monitahoinen ja ennenkaikkea yksilöllinen tunne. Jopa yksipuoleinen sellainen.
- Anonyymi
Onko aloitus M naiselle?
- Anonyymi
Olisiko S kuules.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko S kuules.
Ei ole S mies mulla mielessä.
- Anonyymi
Jos olisi mieheltä ketä kaipaan sanoisin "En, en ole koskaan luovuttanutkaan. Ethän sinäkään minun suhteeni? Mutta tarvitsisin sinulta sen rohkaisevan eleen tai sanan. Silloin minäkin voisin toimia sinun suhteesi".
-Sivusta kaipaava
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle443032Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362651Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532604Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1052304Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle502136Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421903- 1501556
- 731418
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231248Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281185