Tosirakkaus on ylivoimainen, pelottava tunne.

Anonyymi

Jos luulee voivansa säädellä rakkaudentunnettaan, ei ole oikeaa rakkautta kokenut.
Jos suuri tunne on annettu, ei ole syyllinen, vaikka rakkaauden kohde olisi varattu.

Jotkut luulevat pystyvänsä neuvomaan, että kyllä se unohtuu uuden kumppanin myötä. Mutta jos ei voi ottaa sitä ensimmäistäkään askelta kenenkään muun kanssa, kuinka mitään voisi syntyä?

Tuntuu, että on saanut elinkautisen tuomion tuskaan ja ikävään, jos tietää, että ei koskaan saa omakseen rakkautensa kohdetta,

21

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rakkaus syntyy yhdessä olosta. Jos näet 30 sec jotain kaupankassaa ja ihastut 10 vuodeksi niin ihastut harhakuvaan. Kuvajaiseen. Silloin yrität paeta tunteeseen jotain sisäistä ristiriitaa ja tyhjyydentunnetta. Ehkä olet masentunut ja haet ihastuksen tunteesta mielihyvää ja pakokeinoa pois olostasi. Pakkoajatus jota ajatellessa unihdat tyhjyydentunteen ja huonon olosi

      • Anonyymi

        Sinun tavallasi pitäisi hyppiä "kukasta kukkaan", ennen kuin löytää sen kenen kanssa ei v...tuta arjen pienet yksityiskohdat.
        Aloittajan tapauksessa halu on niin suuri että se tasapainottaa pienet rosoisuudet, ja voi olla että poikuuden säilyttänyt sekä neitsyt löytävät toisensa.
        En osaa sanoa kumpi parempi, vai molemmat. Sillä olemmehan tulleet tänne kokemaan jokainen omalla tavallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun tavallasi pitäisi hyppiä "kukasta kukkaan", ennen kuin löytää sen kenen kanssa ei v...tuta arjen pienet yksityiskohdat.
        Aloittajan tapauksessa halu on niin suuri että se tasapainottaa pienet rosoisuudet, ja voi olla että poikuuden säilyttänyt sekä neitsyt löytävät toisensa.
        En osaa sanoa kumpi parempi, vai molemmat. Sillä olemmehan tulleet tänne kokemaan jokainen omalla tavallaan.

        Rakkaus on eri asia kuin 30’sec näkeminen.
        Se on pakkomielle. Kertoo addiktoituvasta luonteesta. Olet ehkä riippuvainen muistakin mielihyvänlähteistä? Ihastus on vain yksi niistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus on eri asia kuin 30’sec näkeminen.
        Se on pakkomielle. Kertoo addiktoituvasta luonteesta. Olet ehkä riippuvainen muistakin mielihyvänlähteistä? Ihastus on vain yksi niistä

        Tunnetko tunteita arjessasi? Vai onko se vaan rutiinia? Turvaa epävarmuudelta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnetko tunteita arjessasi? Vai onko se vaan rutiinia? Turvaa epävarmuudelta?

        Jos haet mielihyvää jokaiseen kadun tallaajaan ihastuen, teetkö niin suhteessakin?

        Aina kun tulee riita, lähdet ulos, ihastut ensimmäiseen joka hymyilee sinulle ja hyppäät sen kanssa punkkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus on eri asia kuin 30’sec näkeminen.
        Se on pakkomielle. Kertoo addiktoituvasta luonteesta. Olet ehkä riippuvainen muistakin mielihyvänlähteistä? Ihastus on vain yksi niistä

        Ihastus on ihan eri asia. Et selvästikään ole kokenut, mikä ei ole mitenkään ihmeellistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haet mielihyvää jokaiseen kadun tallaajaan ihastuen, teetkö niin suhteessakin?

        Aina kun tulee riita, lähdet ulos, ihastut ensimmäiseen joka hymyilee sinulle ja hyppäät sen kanssa punkkaan?

        Etsitkö suhteesta vain turvallisuutta?
        Samoin kanssasi kulkijoista, sen takia intät minulle.
        Kumpikin on oikeassa, me olemme täällä kokemassa kokemuksia ja se mikä ei toimi sinulle, toimii jollekin muulle. Ja kas, kaksi löysivät näin toisensa.
        Et voi tehdä kaveristasi itsesi näköistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etsitkö suhteesta vain turvallisuutta?
        Samoin kanssasi kulkijoista, sen takia intät minulle.
        Kumpikin on oikeassa, me olemme täällä kokemassa kokemuksia ja se mikä ei toimi sinulle, toimii jollekin muulle. Ja kas, kaksi löysivät näin toisensa.
        Et voi tehdä kaveristasi itsesi näköistä.

        Sinä olet ihastunut. Se että rakastut vaatii että tunnet ihmisen luonteen.

        Ulkonäköön ihastutaan ja luonteeseen rakastutaan

        Kaupan kassan luonnetta et tunne mutta ulkonäön näet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etsitkö suhteesta vain turvallisuutta?
        Samoin kanssasi kulkijoista, sen takia intät minulle.
        Kumpikin on oikeassa, me olemme täällä kokemassa kokemuksia ja se mikä ei toimi sinulle, toimii jollekin muulle. Ja kas, kaksi löysivät näin toisensa.
        Et voi tehdä kaveristasi itsesi näköistä.

        Mut tuskin tuo edes ihastusta.

        Panna sä vaan haluut sitä


      • Anonyymi

        Rakkaus syntyy yhdessä olosta. Mutta se on ihan eri asia kuin intohimoinen rakkaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun tavallasi pitäisi hyppiä "kukasta kukkaan", ennen kuin löytää sen kenen kanssa ei v...tuta arjen pienet yksityiskohdat.
        Aloittajan tapauksessa halu on niin suuri että se tasapainottaa pienet rosoisuudet, ja voi olla että poikuuden säilyttänyt sekä neitsyt löytävät toisensa.
        En osaa sanoa kumpi parempi, vai molemmat. Sillä olemmehan tulleet tänne kokemaan jokainen omalla tavallaan.

        Mistä tiedät että rakkauden kohteesi on neitsyt?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus syntyy yhdessä olosta. Mutta se on ihan eri asia kuin intohimoinen rakkaus.

        Ihastuminen, rakastuminen ja rakastaminen ovat tunteita joita jokainen tuntee ja kehittelee oman itsensä sisällä omanlaisesti. Aika yksilöllisiä ovat. Ei rakastaminen vaadi yhdessäoloa välttämättä.
        Noissakin tunteissa on vielä variaationsa ja sekin tekijä pitänee ottaa huomioon että millainen mielikuvitus kyseisellä henkilöllä on.
        Kyllä ap varmaankin tietää itse parhaiten omat tunteensa.


    • Anonyymi

      Minä en pysty säätelemään tätä halua millään, halua häntä kohtaan. Pystyn vain esittämään välinpitämätöntä jollain tasolla mutta en pysty kontrolloimaan si mitä tunnen. Väkijoukossa etsin mielessäni häntä. Aina. Sohvalla yksin elikuvaa katsellessani piirrän mielessäni hänet vastanäyttelijänä kohdalle. Ei ole pakotietä.

      • Anonyymi

        Tunteesi on selvästi aito ja syvä.

        Toivon, että se saa vastakaikua. Itse olen vahvasti ihastunut naiseen, jonka haluaisin tavata kahden kesken. m ---> n


      • Anonyymi

        Tää on aika psygolokinen ketju, ja semistä sinulla seksuaalisuuden kirjoittaja on pula, niin on hyvinkin ilmeinen.
        Et ole saanut ja olet kateellinen muille.


    • Anonyymi

      Luin taas näitä ja montaa sanaa ei ehditä sanoa, kun toista jo väitetään masentuneeksi. Opetelkaa ihmiset keskustelemaan asioista menemättä toisen henkilöön. Kasvakaa jo aikuisiksi.

      • Anonyymi

        Sinullakin jotain tunnustettavaa vikaa kun kommentoit tänne?


    • Anonyymi

      Höppänyydelle ei pikkusormea luovuteta.

    • Anonyymi

      tuskalliset parahdukset päättyvät vasta kun saa tuta naisen sääret ja kynnet selässään.

    • Anonyymi

      Juuri niin olen samaa mieltä kun joku tulee sanoo jollekin unohda niin ei kyllä tiiä todellisesta rakastamisesta mitään.

    • Anonyymi

      Onko tämä sarjassamme niitä jotka puhuu "jos et odota toista 50 vuotta niin et ole oikeasti rakastunut tai et ole tosissasi"

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe