Uutiset mielellään kertoo kuinka paljon tappiota yritys kärsii kun se jää ilman oletettuja asiakkaita. Näin ollen voi työttömäksi heitetty ihminenkin laskea mitä yhteiskunta aiheuttaa hänelle tappiota syrjimistoimillaan. Summittainen oletus on tuo 40 000€ vuodessa.
Kun on tullut yleiseksi tavaksi arvostaa firmoja niin paljon, että heille lasketaan tulojen olemattomuus tappioksi niin voi tasa-arvon vuoksi myös IHMINEN laskea tulojensa olemattomuuden tappioksi.
Tulot eivät siis ole nolla euroa vaan miinus 40 000 euroa ja se on yhteiskunnan SYY. Koska yhteiskuntaa suunnataan kiristyksiin ja säästöihin ja IHMISTEN syrjäyttämiseen työelämästa, on tulojen menetyksen syy suoraan päätöstentekijöissä. Heidän on siis yhtälailla korvattava tappiot IHMISELLE kuin yrityksellekin.
Työttömälle tappiota 40 000 euroa vuodessa
3
218
Vastaukset 3
- Anonyymi
Kun eliitti mielellään mainostaa pääuutisissa että kunnille tulee tappiota 1,500,000,000 euroa niin lasketaanpa mitä tulee tappiota IHMISILLE.
40 000 x 300 000 = 12 000 000 000 euroa tappiota vuodessa työttömille ihmisille.
Entäs yleensä köyhät, joita oli miljoona?
Tappiota köyhille (lasketaanpa se hieman alemmas kuin palkka olisi koska he kuitenkin saattavat olla töissä) 20 000 x 1 000 000 = 20 000 000 000
Köyhille yhteiskunnan rakenteet ja suunnittelu aiheuttaa siis tappiota 20 miljardia vuodessa.
Pitäisikö nyt köyhien uutisten lukijoiden sääliä firmoja tai kuntia? Kokea myötätuntoa? Kun ovat itse olleet tuolla tappiolla jo 10 vuotta? - Anonyymi
Tuet jaettava suoraan lomautetuille ja erotetuille, yrityksissä ne menee vaan osinooihin ja isopalkkaisille omistajille ja johtajille. Normaalit tuet ja peruspäivärahat tosin pitäisi riittää työttmiksi jäävillekin, nehän ovat valittaneet koko ajan "laiskojen" työttömien saamista tuista, mutta heti itketään kun osuu omalle kohdalle, yrittäjät tosin senkin suhteen pahimpia.
Keskiansio lienee lähellä 3500€/kk eli n 42000€/a.
Tästä voi lähteä liikkeelle.
Myös verottaja jää nuolemaan näppejään, joten veroja tullaan korottamaan.
Tämä vaikuttaa myös lähitulevaisuuden odotuksiin.
Konkurssit ja taloudellinen ahdinko taas ovat yhteiskuntaa rajusti runtelevia asioita.
Nämä tuottavat köyhyyttä, perheiden hajoamisia ja alkoholismia ja yksinäisyyttä.
Ohisalo on köyhyystutkija.
Hänen luulisi tietävän, että köyhyys on periytyvää, eli tämän päivän konkurssi vaikuttaa konkurssiperheeseen vielä seuraavassakin sukupolvessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa521216Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää86936- 164897
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105844Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29805Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒198747Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks43695Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as24669- 25647
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu122635- 61602
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43596Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12555On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78520- 80512
- 39495
- 57485
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75477- 55477