Sivistymätöntä

Anonyymi

Pitää kissojaan vapaa Na kissat sotkee tuulettumassa olevat matot ja ihmisten terassi t kusemall A paikat!

35

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Kissa on mukVa lemmikki.

• Anonyymi

Elukat levittävät koronaa, varsinkin villikissat.
      Varusmiehet pitäis laittaa kiertämään katuja ja kylänraitteja ja ampua vapaana juoksevat kissat ja koirat.

• Anonyymi

Rauhoitu ja pane tv auki, siellä alkaa juuri dr.Pol. Kun hän työntää kätensä lämpimään lehmän kohtuun, niin tunnet kuinka lämpö ja rauha virtaa sieluusi.

• Anonyymi

On punasta ja mustaa kissaa, lakia ei noudateta, poliisit omis tajien oville!

• Anonyymi

Siitä vaan tekemään ilmiantoja.
        Kerro sitten mitä sinulle vastattiin. 😂

• Anonyymi

Moukka maista touhua muita ihmisiä kohtaa!

• Anonyymi

angorakissa on siisti, virtsaa vain harvoin naapurin autotalliin.

• Anonyymi kirjoitti:

angorakissa on siisti, virtsaa vain harvoin naapurin autotalliin.

Mun autokatoksen kusee ja paskantaa vain ihmiset, mutta mä asunkin Seinäjoella.
        Sanomattakin lienee selvää, että vihaan suurtapahtumia. Kissoista tykkään siinä kuin koirista. Metsästäjien iloa tappamisesta en ymmärrä alkuunkaan. Pitää olla pahasti sairas, jos nauttii siitä kun osuu aseella johonkin eläimeen. Miksi ne vihaa eläimiä niin kovasti, että pitää tappaa?

• Anonyymi
        ei_järvi_soutamaIIa_kulu kirjoitti:

Mun autokatoksen kusee ja paskantaa vain ihmiset, mutta mä asunkin Seinäjoella.
        Sanomattakin lienee selvää, että vihaan suurtapahtumia. Kissoista tykkään siinä kuin koirista. Metsästäjien iloa tappamisesta en ymmärrä alkuunkaan. Pitää olla pahasti sairas, jos nauttii siitä kun osuu aseella johonkin eläimeen. Miksi ne vihaa eläimiä niin kovasti, että pitää tappaa?

Onpa sinulla huvittava tapa ajatella asioista.

Minusta olisi kovin hankalaa syödä lihaa sellaisesta eläimestä, jota ei ole ensin tapettu. Sinunko mielestäsi elävänä syötävä, potkiva ja huutava liha on parempaa ja (heh!) "eettisempää"?

Niinkö?

Entä minkä takia henkilön pitäisi sinun mielestäsi vihata, että voi tappaa? Minkä vuoksi ei voisi tappaa vain sen takia, että haluaa/tarvitsee ravintoa?

Entä sama asia toisin päin? Tapatko sinä itse ihmisen tai eläimen, jos vihastut häneen tai siihen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa sinulla huvittava tapa ajatella asioista.

Minusta olisi kovin hankalaa syödä lihaa sellaisesta eläimestä, jota ei ole ensin tapettu. Sinunko mielestäsi elävänä syötävä, potkiva ja huutava liha on parempaa ja (heh!) "eettisempää"?

Niinkö?

Entä minkä takia henkilön pitäisi sinun mielestäsi vihata, että voi tappaa? Minkä vuoksi ei voisi tappaa vain sen takia, että haluaa/tarvitsee ravintoa?

Entä sama asia toisin päin? Tapatko sinä itse ihmisen tai eläimen, jos vihastut häneen tai siihen?

Ala vegaaniksi niin kuin minä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ala vegaaniksi niin kuin minä

Miksi ihmeessä? Eihän siinä ole mitään järkeä.

Ihminen on luotu sekasyöjäksi, ei ole mitään syytä vaarantaa terveyttään turhilla hömpötyksillä.

• Anonyymi

pyydystä kissat killerillä ja sitten ne vaan katoaa

• Anonyymi

Joku saa sen kumminkin tietää ja vaikka ei saisikaan, niin olet syyllinen koska sinulla on se loukku. Sitä et piilota millään niin ettei joku lapsi tai muuten tarkat silmät omaava sitä näe. Loppu onkin sitten historiaa josta kirjoitellaan vuosia. Heh heh.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku saa sen kumminkin tietää ja vaikka ei saisikaan, niin olet syyllinen koska sinulla on se loukku. Sitä et piilota millään niin ettei joku lapsi tai muuten tarkat silmät omaava sitä näe. Loppu onkin sitten historiaa josta kirjoitellaan vuosia. Heh heh.

Höpöhöpö!

Kenenkään ei ole pakko tunkea kissaansa minun loukkuuni.

Mitään vaaraa ei ole, jos kissanomistaja vain viitsii noudattaa lakia.

• Anonyymi

kissat ovat kivoja

• Anonyymi

Tyhmiä lakia tuntemattomia ihmisiä on muutamia, takapajuisuutta

• Anonyymi

Kissat pitää hiiret loitolla. Siksi on hyvä olla kissoja. Hiiret sotkevat ja levittävät tautejakin.

• Anonyymi

Entäs kun vihreät luonnonsuojelijat haluaa hylkeilla paskotella kaikki Itä-Suomen järvetkin, levittävät kaikki järvet täyteen, on kalastuskieltokin. Mijoona linnunpönttöä, nyt on lintuja, paskottelevat kaiken ja syövär marjatkin. Karjatiloilla talitiaiser tokittavat ja syövät vetimet lehmiltä.
      Kaikki vijapellot ja vihannes , marjat paskottelevat ja likaavat, piehtaroivat siat vatukoissa, karhut ja sudet syövät kaiken ja tappavat.

• Anonyymi

Entäs kun vihreät luonnonsuojelijat haluaa hylkeilla paskotella kaikki Itä-Suomen järvetkin, levittävät kaikki järvet täyteen, on kalastuskieltokin. Mijoona linnunpönttöä, nyt on lintuja, paskottelevat kaiken ja syövär marjatkin. Karjatiloilla talitiaiser tokittavat ja syövät vetimet lehmiltä.
      Kaikki vijapellot ja vihannes , marjat paskottelevat ja likaavat, piehtaroivat siat vatukoissa, karhut ja sudet syövät kaiken ja tappavat.

• Anonyymi

naakat ja lokit ovat valtiovallan erityissuojelussa.

• Anonyymi

Naapurin mummon mattoihin matto telineellä kissat kusi pilalle.

• Anonyymi

Jos matto on korkealla telineellä, niin miten kissa voi maasta asti korkealle kusta?

• Anonyymi

Antakaa kissojen olla ja elää maalla vapaasti. Täällä ei oo kellään aikaa niitä taluutella. Kissa on itsenäinen eläin ja kulkee omia polkujaan. Maalla ei pidä kissoja pitää vankina. Nään yhdenkin pyydyksen niin väännän sen tuusan paskaks. -kissojen puolesta-

• Anonyymi

Kerro sitten tänne osoite mistä löysit loukun.

• Anonyymi

Äläpäs viitsi uhoilla turhia!

Keskitä sekin energia siihen, että opettelet valvomaan kissasi ulkoilua ja huolehtimaan lemmikkisi turvallisuudesta!

Muuten kissasi saattaa olla lyhytikäinen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskitä sekin energia siihen, että opettelet valvomaan kissasi ulkoilua ja huolehtimaan lemmikkisi turvallisuudesta!

Housuus sulla on lyhytikäänen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Housuus sulla on lyhytikäänen.

turha väittää että kissan-virtsa tuoksuu pahalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin justiin

• Anonyymi

Näön yhdenkin kisaan meijän tantereilla, nalli napsahtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näön yhdenkin kisaan meijän tantereilla, nalli napsahtaa.

Kullis sun napsahtaa kun kissan näät.

• Anonyymi

Vapaana kulkeva kissa on ns. lainsuojaton Suomen lain mukaan. Eli nirri pois vaan. Se on riistanhoitotyötä parhaimmillaan!

• Anonyymi

Siitä vain kuva feseen! ;-)

• Anonyymi

Ollaanpa tietosi että koiriakin päästetään vapaana säntäilemään.

• Anonyymi

Vapaana juoksevat koirat teköö pahaa jälkeä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10352
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      6913
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      44
      5054
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      61
      4597
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      72
      4326
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      3913
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2908
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36