Pitää kissojaan vapaa Na kissat sotkee tuulettumassa olevat matot ja ihmisten terassi t kusemall A paikat!
Sivistymätöntä
35
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä muuta, kuin kusiruutta loukulla ( esim. https://www.puuilo.fi/10094572 ) talteen ja sopivaan löytölään...
- Anonyymi
Kissa on mukVa lemmikki.
- Anonyymi
Elukat levittävät koronaa, varsinkin villikissat.
Varusmiehet pitäis laittaa kiertämään katuja ja kylänraitteja ja ampua vapaana juoksevat kissat ja koirat.- Anonyymi
Rauhoitu ja pane tv auki, siellä alkaa juuri dr.Pol. Kun hän työntää kätensä lämpimään lehmän kohtuun, niin tunnet kuinka lämpö ja rauha virtaa sieluusi.
- Anonyymi
On punasta ja mustaa kissaa, lakia ei noudateta, poliisit omis tajien oville!
- Anonyymi
Siitä vaan tekemään ilmiantoja.
Kerro sitten mitä sinulle vastattiin. 😂
- Anonyymi
Moukka maista touhua muita ihmisiä kohtaa!
- Anonyymi
angorakissa on siisti, virtsaa vain harvoin naapurin autotalliin.
Anonyymi kirjoitti:
angorakissa on siisti, virtsaa vain harvoin naapurin autotalliin.
Mun autokatoksen kusee ja paskantaa vain ihmiset, mutta mä asunkin Seinäjoella.
Sanomattakin lienee selvää, että vihaan suurtapahtumia. Kissoista tykkään siinä kuin koirista. Metsästäjien iloa tappamisesta en ymmärrä alkuunkaan. Pitää olla pahasti sairas, jos nauttii siitä kun osuu aseella johonkin eläimeen. Miksi ne vihaa eläimiä niin kovasti, että pitää tappaa?- Anonyymi
ei_järvi_soutamaIIa_kulu kirjoitti:
Mun autokatoksen kusee ja paskantaa vain ihmiset, mutta mä asunkin Seinäjoella.
Sanomattakin lienee selvää, että vihaan suurtapahtumia. Kissoista tykkään siinä kuin koirista. Metsästäjien iloa tappamisesta en ymmärrä alkuunkaan. Pitää olla pahasti sairas, jos nauttii siitä kun osuu aseella johonkin eläimeen. Miksi ne vihaa eläimiä niin kovasti, että pitää tappaa?Onpa sinulla huvittava tapa ajatella asioista.
Minusta olisi kovin hankalaa syödä lihaa sellaisesta eläimestä, jota ei ole ensin tapettu. Sinunko mielestäsi elävänä syötävä, potkiva ja huutava liha on parempaa ja (heh!) "eettisempää"?
Niinkö?
Entä minkä takia henkilön pitäisi sinun mielestäsi vihata, että voi tappaa? Minkä vuoksi ei voisi tappaa vain sen takia, että haluaa/tarvitsee ravintoa?
Entä sama asia toisin päin? Tapatko sinä itse ihmisen tai eläimen, jos vihastut häneen tai siihen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa sinulla huvittava tapa ajatella asioista.
Minusta olisi kovin hankalaa syödä lihaa sellaisesta eläimestä, jota ei ole ensin tapettu. Sinunko mielestäsi elävänä syötävä, potkiva ja huutava liha on parempaa ja (heh!) "eettisempää"?
Niinkö?
Entä minkä takia henkilön pitäisi sinun mielestäsi vihata, että voi tappaa? Minkä vuoksi ei voisi tappaa vain sen takia, että haluaa/tarvitsee ravintoa?
Entä sama asia toisin päin? Tapatko sinä itse ihmisen tai eläimen, jos vihastut häneen tai siihen?Ala vegaaniksi niin kuin minä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ala vegaaniksi niin kuin minä
Miksi ihmeessä? Eihän siinä ole mitään järkeä.
Ihminen on luotu sekasyöjäksi, ei ole mitään syytä vaarantaa terveyttään turhilla hömpötyksillä.
- Anonyymi
pyydystä kissat killerillä ja sitten ne vaan katoaa
- Anonyymi
Joku saa sen kumminkin tietää ja vaikka ei saisikaan, niin olet syyllinen koska sinulla on se loukku. Sitä et piilota millään niin ettei joku lapsi tai muuten tarkat silmät omaava sitä näe. Loppu onkin sitten historiaa josta kirjoitellaan vuosia. Heh heh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku saa sen kumminkin tietää ja vaikka ei saisikaan, niin olet syyllinen koska sinulla on se loukku. Sitä et piilota millään niin ettei joku lapsi tai muuten tarkat silmät omaava sitä näe. Loppu onkin sitten historiaa josta kirjoitellaan vuosia. Heh heh.
Höpöhöpö!
Kenenkään ei ole pakko tunkea kissaansa minun loukkuuni.
Mitään vaaraa ei ole, jos kissanomistaja vain viitsii noudattaa lakia. - Anonyymi
kissat ovat kivoja
- Anonyymi
Tyhmiä lakia tuntemattomia ihmisiä on muutamia, takapajuisuutta
- Anonyymi
Kissat pitää hiiret loitolla. Siksi on hyvä olla kissoja. Hiiret sotkevat ja levittävät tautejakin.
- Anonyymi
Entäs kun vihreät luonnonsuojelijat haluaa hylkeilla paskotella kaikki Itä-Suomen järvetkin, levittävät kaikki järvet täyteen, on kalastuskieltokin. Mijoona linnunpönttöä, nyt on lintuja, paskottelevat kaiken ja syövär marjatkin. Karjatiloilla talitiaiser tokittavat ja syövät vetimet lehmiltä.
Kaikki vijapellot ja vihannes , marjat paskottelevat ja likaavat, piehtaroivat siat vatukoissa, karhut ja sudet syövät kaiken ja tappavat. - Anonyymi
Entäs kun vihreät luonnonsuojelijat haluaa hylkeilla paskotella kaikki Itä-Suomen järvetkin, levittävät kaikki järvet täyteen, on kalastuskieltokin. Mijoona linnunpönttöä, nyt on lintuja, paskottelevat kaiken ja syövär marjatkin. Karjatiloilla talitiaiser tokittavat ja syövät vetimet lehmiltä.
Kaikki vijapellot ja vihannes , marjat paskottelevat ja likaavat, piehtaroivat siat vatukoissa, karhut ja sudet syövät kaiken ja tappavat.- Anonyymi
naakat ja lokit ovat valtiovallan erityissuojelussa.
- Anonyymi
Naapurin mummon mattoihin matto telineellä kissat kusi pilalle.
- Anonyymi
Jos matto on korkealla telineellä, niin miten kissa voi maasta asti korkealle kusta?
- Anonyymi
Antakaa kissojen olla ja elää maalla vapaasti. Täällä ei oo kellään aikaa niitä taluutella. Kissa on itsenäinen eläin ja kulkee omia polkujaan. Maalla ei pidä kissoja pitää vankina. Nään yhdenkin pyydyksen niin väännän sen tuusan paskaks. -kissojen puolesta-
- Anonyymi
Kerro sitten tänne osoite mistä löysit loukun.
- Anonyymi
Äläpäs viitsi uhoilla turhia!
Keskitä sekin energia siihen, että opettelet valvomaan kissasi ulkoilua ja huolehtimaan lemmikkisi turvallisuudesta!
Muuten kissasi saattaa olla lyhytikäinen... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskitä sekin energia siihen, että opettelet valvomaan kissasi ulkoilua ja huolehtimaan lemmikkisi turvallisuudesta!
Muuten kissasi saattaa olla lyhytikäinen...Housuus sulla on lyhytikäänen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Housuus sulla on lyhytikäänen.
turha väittää että kissan-virtsa tuoksuu pahalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten kissasi saattaa olla lyhytikäinen...Niin justiin
- Anonyymi
Näön yhdenkin kisaan meijän tantereilla, nalli napsahtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näön yhdenkin kisaan meijän tantereilla, nalli napsahtaa.
Kullis sun napsahtaa kun kissan näät.
- Anonyymi
Vapaana kulkeva kissa on ns. lainsuojaton Suomen lain mukaan. Eli nirri pois vaan. Se on riistanhoitotyötä parhaimmillaan!
- Anonyymi
Siitä vain kuva feseen! ;-)
- Anonyymi
Ollaanpa tietosi että koiriakin päästetään vapaana säntäilemään.
- Anonyymi
Vapaana juoksevat koirat teköö pahaa jälkeä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510352
- 816913
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445054- 614597
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724326Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333913- 472908
- 362695
- 402330
- 2161922