Aihealueet

Listaukset

Neuvokaa ihmeessä vanhanaikasta

Anonyymi

Eli eikös ole niin että kaikki on nykyjään netissä? Mitä nää on nää paskan jauhanta chatit joissa puhutaan ihmisistä? siis jos musta on ladattu kuva nettiin niin miten kaikki heti löytää ne mutta minä en vaikka 3 vuotta koluisin nettiä läpi. Sitten, miten ihmiset elää.. Siis mä en tiedä mistään mitään. Oon yksinäinen koska oon tipahtanut tästä kehityksestä. Mulla ei oo seksielämää. Seki kai jotenki etitää netistä vai miten.. Ikävää kun mä oon hyvännäköinen ja elämä kuluu yksin runkkaamiseen.. Miten täällä nykyjään toimitaan? Tinder..?

1

<50

Vastaukset

• "hmyy" siinäpä, kysymys, ? en osaa vastata, mutta, jatka etintää, kyllä se siitä!

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Käsienpesu yhtä lähes tyhjän kanssa - Koronavirus leviää ilman välityksellä

Kymmenet kirkossa käyneet saivat koronatartunnan Saksassa https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006517138.html "Yli 40 ihmistä on saanut koronavirustartu
        Maailman menoa
        226
        10994
      2. Millä oikeudella presidenttin Niinistö tenttasi pääministeriä ja eduskunnan puhemiestä eilen tv:ssä?

Ei presidentti ole pääministerin esimies eikä eduskunnan puhemiehen esimies. Kummallinen tilaisuus. Yrittikö nöyryyttää Marinia ja Vanhasta?
        Maailman menoa
        269
        5778
      3. Martina manipuloi

Martina taas manipuloi hän on suuri teeskentelijä rooli vaihdetaan lennosta. Ensin suuri uhri nyt on tarve tuoda esille että on jotain onnellista me
        Kotimaiset julkkisjuorut
        74
        1047